בית יד שרה בשדרות הרצל (צילום: אורנה איתמר)
בית יד שרה בשדרות הרצל (צילום: אורנה איתמר)

בית הכרם: חדר מיון לרפואה דחופה מוקם ביד שרה

לראשונה בישראל: אגודת יד-שרה מקימה חדר מיון לרפואה דחופה בבית יד שרה בשדרות הרצל. הצוות כולל 47 רופאים ו-24 אחיות

פורסם בתאריך: 3.9.17 15:00

אגודת "יד שרה" מקימה, לראשונה בישראל, חדר מיון לרפואה דחופה בבית יד שרה בשדרות הרצל שבבית הכרם.

מרכז רפואת החירום החדש – "מרכז פרנקל לרפואה דחופה" (ע"ש משפחת פרנקל אשר תרמה להקמתו), הוא חדר מיון רפואי מתקדם, שיתחיל לפעול באמצע חודש ספטמבר, ויספק טיפול רפואי וטיפול במקרים דחופים.

חדר המיון ישתרע על פני שטח של כ-1,000 מ"ר, והוא יהיה מאובזר בציוד הרפואי המתקדם ביותר. המרכז יהיה מחולק למיון כללי, מיון נשים ומיון ילדים, והוא כולל גם מכון הדמיה (רנטגן אולטרסאונד), 12 חדרי טיפולים, משרדי רופאים, אחיות, מעבדה, חדר גבס, חדר תרופות ועוד.

 

באגודת יד שרה מאמינים כי "האוכלוסייה הפוטנציאלית של חדר המיון הראשון בישראל היא בהיקף של 1.2 מיליון אנשים, תושבי ירושלים רבתי כולל בית שמש".

מאגודת יד שרה נמסר: "המרכז יכול להכיל 28 מטופלים בו-זמנית, שיקבלו טיפול על-ידי צוות רפואי של 12 אנשים ועוד צוות פרה-רפואי של 4 אנשים. צוות הרופאים כולל 47 רופאים, בהם 21 גינקולוגים למצבי חירום, 13 פנימאים ומומחים לרפואה דחופה, 13 רופאי ילדים למקרי חירום, וכן 24 אחיות. צוותי הרפואה מיומנים ברפואה דחופה, לאבחון וסיוע ראשוני, ולהענקת שירות רפואי, מיידי, מקצועי ומהיר ברפואה פנימית, נשים וילדים. באמצעות טובי הרופאים של המרכז הרפואי שערי צדק ובמסורת השירות של יד שרה, מכל הלב".

עוד נמסר מאגודת יד שרה כי "הקמת המרכז נועדה לתת שירות רפואה דחופה בתוך הקהילה; לשפר את איכות הטיפול הרפואי; למנוע אשפוז שאינו הכרחי ובכך למנוע זיהומים והידבקויות בהפחתת העומס והצפיפות בחדרי המיון של בתי החולים".

כידוע, אגודת "יד שרה", מיסודו ובניהולו של אורי לופוליאנסקי, עוסקת בעיקר בסיוע לחולים הזקוקים לציוד רפואי יקר. החולים משתמשים בציוד בחינם ורשאים לתרום לפי יכולתם. המרכז החדש לרפואת חירום יכלול גם הלוואות עבור ציוד רפואי, חדר הנקה ומשחקיה לילדים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר