מרכז הלב החדש בהדסה עין כרם (צילום: דוברות הדסה)
(צילום: דוברות הדסה)

הדסה: נפתח מרכז לב חדש ומתקדם

המרכז, ע"ש אירמה ופול מילשטיין, מתפרס על פני 4,500 מ"ר בבניין דוידסון במרכז הרפואי הדסה עין כרם

פורסם בתאריך: 25.10.18 21:15

מרכז לב חדשני ומתקדם נפתח באחרונה במרכז הרפואי הדסה עין כרם. המרכז, ע"ש אירמה ופול מילשטיין, אשר תרמו באמצעות ארגון נשות הדסה 10 מיליון דולר לטובת הקמת המרכז, משתרע על פני שטח עצום של 4,500 מ"ר והוא כולל ארבעה חדרי צנטור מתקדמים.



פרופ' חיים לוטן, ראש מערך הלב בהדסה: "המרכז החדש, הממוקם בבניין האשפוז ע"ש דוידסון ומתפרס על פני 4500 מ"ר, מזניק אותנו 50 שנים קדימה. במרכז החדש אנו נזכה לשטח של יותר מפי ארבע ונכפיל את יכולת קבלת המטופלים. במרכז יפעלו ארבעה חדרי צנתור מן המתקדמים ביותר בעולם ועוד שניים בהמתנה".

בהדסה מציינים כי חדרי הצנתור המתקדמים כוללים מסכי ענק, המחוברים למערכות ההדמיה והמחשוב ומאפשרים לראות את כל מסד הנתונים של המטופל, בכללם צילומים והדמיות שנעשו קודם לכן.

מנכ"ל הדסה פרופ' זאב רוטשטיין: "המרכז החדשני ומומחיו שמים את הדסה על מפת ההצטיינות העולמית בטיפול באיבר כה חשוב כמו הלב. אני מבקש להודות לתורמים הנדיבים, לארגון נשות הדסה העולמי ולכל מי שסייעו בידינו להגיע עד הלום".

"אנו גאים ונרגשים על פתיחתו של מרכז הלב ע"ש אירמה ופול מילשטיין, המתקדם ביותר בישראל", מוסיפה אלן הרשקין, נשיאת ארגון נשות הדסה. "אירמה מילשטיין, חברה מסורה בארגון נשות הדסה, בחרה אישית לתמוך בתחום הקרדיולוגיה ולקדמו. אנו אסירי תודה על מחויבותם ותרומתם לתחום הטיפול במחלות לב בהדסה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר