אוטובוס (צילום: ניר קידר)
(צילום אילוסטרציה: ניר קידר)

משרד הבריאות מדווח: עשרות נוסעי אוטובוס לירושלים נחשפו לחולה חצבת

לפי דיווח משרד הבריאות היום, ראשון, 2.12.18, נוסעי קו אוטובוס 952 של חברת אגד שיצא ממגדל העמק בשעה 15:00 לירושלים נחשפו לחולה חצבת. הנוסעים מתבקשים להגיע ללשכת הבריאות הקרובה ביותר למקום מגוריהם

פורסם בתאריך: 2.12.18 18:11

משרד הבריאות מדווח הערב, ראשון, כי היום נחשפו נוסעים בקו אוטובוס מהצפון לירושלים לנוסע שחולה בחצבת. מדובר בקו אוטובוס 952 שיצא היום בשעה 15:00 לתחנה המרכזית בירושלים. במשרד הבריאות קוראים לנוסעים להגיע ללשכת הבריאות הקרובה למקום מגוריהם, על מנת לשקול טיפול מונע נגד חצבת.

ממשרד הבריאות נמסר: "היום, בתאריך 2.12.18, נוסעי קו אוטובוס 952 של חברת אגד שיצאה ממגדל העמק בסביבות השעה 3 לירושלים נחשפו לחולה חצבת. נוסעי האוטובוס שאינם מחוסנים בשתי מנות נגד חצבת מתבקשים לפנות ללשכת הבריאות הקרובה ביותר למקום מגוריהם כדי לשקול טיפול מונע נגד חצבת".



כידוע, ירושלים היא השיאנית במספר חולי החצבת בארץ. עד כה התגלו למעלה מ-840 מקרים של חולי חצבת. עקר העלייה במספר המקרים משרד הבריאות יצא בקריאה חד משמעית להתחסן נגד החצבת. כמו כן, בקופות החולים החלו לקיים מבצעי חיסון. כפי שפורסם, ל"כל העיר" נודע כי בשבועות האחרונים נרשמת עלייה משמעותית במספר המתחסנים נגד חצבת, גם בשכונות החרדיות בעיר, שבהן נרשם בעבר אחוז מתחסנים נמוך. יש לציין כי בשל ריבוי מקרי החצבת בעיר יצאה קריאה נחרצת מצד רבנים שונים במגזר החרדי שקראו לכלל התושבים לחסן את ילדיהם כנגד חצבת, דבר שכאמור נושא פרי.


זריקה, חיסון נגד החצבת (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)


בשבוע שעבר פורסמה ב"כל העיר" עדות מדאיגה של מפקת תחנות טיפת חלב במחוז ירושלים מלאומית, האחות ליבי קאהן, שאמרה בין השאר בשיחה עם "כל העיר" כי "אנו מגלים כל הזמן מקרים חדשים של חצבת". עוד סיפרה קאהן: "אנחנו ממשיכים לעשות מבצעי חיסונים בכל תחנות טיפת החלב בעיר. כמו כן, הזמנו את כל אלה שלא מחוסנים. כמובן שיש סרבנים, אבל הגענו להרבה אנשים. חשוב להבין שמספיק אדם אחד שחולה בחצבת כדי להדביק אנשים".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר