עו"ד נירה בן דוד (צילום: פרטי)
עו"ד נירה בן דוד (צילום: פרטי)

"הירושלמי אוהב לחזור לנותן השירות שאליו הוא רגיל"

זה העשור השני שמשרדה של עו"ד נירה בן דוד מעניק שירות במגוון תחומים משפטיים. האג'נדה שלה היא עשיית צדק ושוויון בפני החוק. "גם אם זו נשמעת קלישאה", היא אומרת, "לא ניתן לקפח זכותו של איש בבית המשפט"

פורסם בתאריך: 6.3.22 15:48

שם: נירה בן דוד.

עיסוק: עורכת דין.

שנת הקמת המשרד: "זה העשור השני שבו פועל המשרד הייחודי הזה. הירושלמי אוהב לחזור למקום, לחנות או לנותן השירות שאליו הוא רגיל, וזאת מבלי לוותר על מומחיות ומצוינות בכל תחום ותחום. לפיכך, הרחבנו את תחומי העיסוק לקשת רחבה של נושאים, על מנת שנוכל לתת מענה ללקוח בנושאים רבים תחת קורת גג אחת".

התמחות: "המשרד עוסק במגוון תחומים: דיני משפחה וירושה, משפט פלילי כולל פשיעה חמורה וייצוג בני נוער, הוצאה לפועל, פשיטת רגל, חדלות פרעון, דיני עבודה, תעבורה, מקרקעין ונדל"ן ותחומים נוספים. ההתמחות הרב תחומית מאפשרת לנו לתת מענה ללקוחות בנושאים רבים ושילוב נושאים תחת קורת גג אחת. דיני משפחה הוא אחד התחומים העיקריים שבו אנו עוסקים. בטיפול בלקוחות אנו מגלים הבנה, מקצועיות ואמפתיה ומעניקים יחס חם ועוטף, לו זקוק הלקוח. הליווי לו זוכה הלקוח נמשך זמן רב, גם הרבה לאחר שמסתיים הטיפול בתיק הספציפי. ההרגשה שיש לך למי לפנות עם כל בעיה או שאלה, נותנת ללקוח תחושת ביטחון".

האג'נדה שלנו: "גם אם זו נשמעת קלישאה, האג'נדה שלנו היא עשיית צדק ושוויון בפני החוק. לא ניתן לקפח זכותו של איש בבית המשפט".

סיפור בלתי נשכח: "ח', איש עסקים כבן 70, הגיע למשרדי על מנת שנטפל עבורו בחוב עסקי. עד מהרה, החל להתייעץ גם בתחומים אחרים. הוא סיפר ששניים משלושת ילדיו לא בקשר איתו, וזה מצער אותו ואת אשתו מאוד. לפיכך, הוא כתב צוואה שהוא מוריש את כל רכושו לבת השלישית. 'ומה עם אשתך? שאלתי. הסברתי לו שעל פי הצוואה שכתב, היא מנושלת מהדירה שלו (שאינה משותפת במקרה זה) ויש מצב שהיא תיזרק לרחוב, ללא דירה, חסכונות או מקור פרנסה. 'האם זה מה שאתה רוצה?! שאלתי. הוא מיד כתב צוואה חדשה, שבה הוא מוריש קודם לאשתו ורק לאחר מותה לילדה. כשהגיע יומו, התקשר למשרד בעלה של הבת והתעניין כיצד אפשר 'להוציא את הזקנה מהבית?  בחיוך עניתי לו, שימתין עוד כמה עשרות שנים, כי 'הזקנה' לא הולכת לשום מקום, והיא ירשה את כל רכוש הבעל. האלמנה ממשיכה לקבל טיפול מסור מהמשרד עד עצם היום הזה".

 

 

למה הטלפון שלי נשאר פתוח כל הלילה? "השעה 02:00, חושך, גשם, קור כלבים, על הקו ע'. 'בואי מהר, אני עצור בתחנת המשטרה בנחם. מתלבשת ויוצאת לכיוון בית שמש. תוהה כיצד הגיע הלקוח העדין הזה למעצר. בבית המעצר הבנתי שאשתו (בנפרד) התלוננה כי הוא תקף אותה באלימות. שאלתי לפשר העניין. התברר, כי הוא היה במושב שלו, והיא הייתה אצל משפחה ביישוב אחר,  אבל המליצו לה להתלונן עליו תלונת שווא כאמצעי לחץ.  לא איבדתי את העשתונות, נכנסתי לחדר החקירות, ומצאתי שיש כבר צו מעצר חתום עוד לפני החקירה. בלתי תקין בעליל, נכון? ביטלתי את המעצר, ולבסוף המשטרה הגישה תלונה נגד האישה על תלונת שווא. והלקוח? שוחרר עם התנצלות. ככל שלא היה מתקשר, מי יודע היכן היה מבלה את הלילה והלילות הבאים".

מדוע עורכת דין? לאו דווקא. הטוב ביותר, המתאים ביותר, עורך הדין שיכול לטפל במכלול כולו. אני אישית פוסט פמיניסטית. מאמינה שהנשים הגיעו למקום יפה ושוויוני בהרבה תחומים. מציעה לנטוש את המלחמה של זכויות הנשים ולהתמקד בהישגים בכל עניין משפטי וכל תיק לגופו.

איפה את רואה את עצמך בעוד 20 שנה: באותו המקום, בו אני נותנת את השירות הטוב ביותר למען הלקוח ונלחמת עבורו עד להשגת תוצאה טובה וצודקת.

כתובת המשרד: יד חרוצים 15.

טלפון: 02-6411644, נייד: 050-4444423

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר