עו"ד טל גרדל טמוזרטי (צילום: עצמי)
עו"ד טל גרדל טמוזרטי (צילום: עצמי)

"לזעוק את זעקתם של החלשים"

עו"ד טל גרדל טמוזרטי הביאה אל משרד עורכי הדין שלה את הניסיון הרב שצברה במשך שנים של עבודה באגף הכונס הרשמי ורואה בעבודתה שליחות. "לסייע ללקוח שנקלע לחובות, זו תחושת סיפוק מאוד גדולה"

פורסם בתאריך: 6.3.22 15:53

שם: טל גרדל טמוזרטי.

עיסוק: עורכת דין.

שנת הקמת המשרד: 2016.

מצב משפחתי: בת 40, אימא לשתי בנות ונשואה לאסף, שהוא גם השותף במשרד, עורך דין המתמחה במקרקעין ונדל"ן.

מגורים: נווה אילן, אבל המשרד בירושלים מתוך אהבת העיר.

למה דווקא עריכת דין: "מאז שאני זוכרת את עצמי, אימא שלי תמיד אמרה לי שאני אהיה עורכת דין.  תמיד נלחמתי עבור כולם, וידעתי לזעוק את זעקתם של החלשים. בתיכון הייתי בעלת עמדות מאוד נחרצות, ידעתי להביע את עצמי בצורה חד משמעית שאינה משתמעת לשתי פנים".

התמחות: אני עורכת דין כבר כ-15 שנה, ולאחרונה גם בעלת רישיון נוטריון. משרדי מתמחה בהליכי חדלות פירעון, פשיטות רגל, ייצוג חייבים וזוכים בהוצאה לפועל, הסדרי נושים וייצוג לקוחות פרטיים, חברות ותאגידים. כמו כן, ירושות, צוואות ועריכת ייפויי כוח מתמשך. בשנת 2007 התחלתי לעבוד באגף הכונס הרשמי והאפוטרופוס הראשי, ואפשר לומר שהתחום די בחר בי. כשאת מייצגת לקוח שנקלע לחובות ואת מסייעת לו, את מרגישה תחושת סיפוק מאוד גדולה. עבדתי כפרקליטה באגף הכונס הרשמי, כיום הממונה על הליכי חדלות פירעון, כשבע שנים לפני שיצאתי לעצמאות, ומבחינתי התחום הזה הוא שליחות".

מה החזון שלך: "לסייע לחייבים לעבור את השלב הקשה שבו הם נמצאים, מתוך רגישות אמיתית לסיטואציה. להילחם עבורם ולהוציא אותם מהמצב בפגיעה מינימלית, על מנת שיוכלו לצאת לדרך חדשה. לצערי, לעיתים המערכת חושבת משהו על חייב, ובפועל זה משהו אחר לחלוטין ממה שזה מצטייר. אני נמצאת בתחום שנים רבות, והניסיון שלי הוא רב ומתוך המערכת, ולכן הרגישות שלי כלפי חייבים היא מאוד גדולה".

קשיים בדרך: "להיות עורכת דין זה להילחם בביורוקרטיה לא פשוטה, וכשאזרח לא מיוצג הוא יכול ללכת לאיבוד בכל תחום, ובפרט בתחום הזה. לצד זה, למדתי לנתב את העבודה שלי כעורכת דין וכאימא. כעצמאית, העבודה מגיעה גם הביתה, אך אני משתדלת להקדיש את הזמן גם לבנות שלי".

מוטו בעבודה: "מאז שפתחתי את משרדי המוטו שמלווה אותי הוא 'עדיף שם טוב משמן טוב'. חשוב לי שלקוח שמגיע אליי יהיה מרוצה ושיידע שיש לו על מי לסמוך, וזו המטרה הראשונה שלי בייצוג לקוחות בתחום המשפט".

סיפור בלתי נשכח: "הסיפור הראשון: הגיע אליי איש עסקים עם חובות של כ-5 מיליון שקלים, עם פחדים וחרדות. הפניתי אותו להליך של חדלות פירעון, ושנה מהיום שהוא הגיע אליי, הוא קיבל הפטר (מחיקת חובות), ולבסוף שילם סכום זעום לנושיו, כי המערכת הבינה שזו היכולת הכלכלית האמיתית שלו ואין לו שום דרך אחרת לצאת ממעגל החובות. סיפור נוסף: ייצגתי לאחרונה אישה מדהימה שנקלעה לחובות בעקבות עסק שהיה לה. כשהיא הגיעה אליי היא כבר הייתה רגע לפני שמבטלים לה הליך פשיטת רגל, והצלחנו להחזיר אותה למסלול עד לקבלת ההפטר המיוחל. האושר של הלקוחה בסיום ההליך היה שווה את כל המאמץ שהשקעתי".

 

 

הלקוח הירושלמי: "הלקוחות הירושלמים יודעים להעריך שירות יסודי ומקצועי, ואני באופן אישי מקבלת אינספור הודעות תודה מרגשות ומלאות הערכה מלקוחותיי הירושלמים, ואין תחושת סיפוק גדולה מזה עבורי".

מתחרים: "יש המון עורכי דין ותחרות בפרט בתחום שלי, אבל לכל אחד יש את הפרנסה שלו, והיתרון שלי הוא הניסיון שצברתי מתוך המערכת בזמן שעבדתי כפרקליטה בכונס הרשמי".

העצמה נשית: "יש התקדמות עצומה בתחום הזה. כשאימא שלי אמרה לי שאני אהיה עורכת דין, היו נשים ספורות בעולם המשפט, והיום יש פריחה ונשים נמצאות בעמדות מפתח בתחום זה, וזה מבורך, אבל עדיין יש עוד הרבה עבודה, וזה המקום שלנו, כנשים, לקדם עוד את התחום".

ירושלים לאן: "ירושלים היא אהובת ליבי. לירושלים יש צביון ששייך רק לה ואי אפשר לקחת את זה ממנה".

איפה תהיי בעוד 20 שנה: "בעזרת השם, עושה מה שאני עושה היום, לצד המשפחה שלי".

כתובת: רחוב יפו 216, בניין שערי העיר, קומה 5, ירושלים

טלפון: 02-5959905, פקס: 02-5959910

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר