עו"ד פאני יהלום (צילום: צילום איילת מלכא, סטודיו לגעת ברגע, ירושלים)
עו"ד פאני יהלום (צילום: צילום איילת מלכא, סטודיו לגעת ברגע, ירושלים)

"להעניק לכל לקוח את הפתרון המשפטי האופטימלי"

עוד כשהייתה ילדה, ידעה עו"ד פאני יהלום שהיא תהיה עורכת דין. תמיד היא הייתה זו שמובילה כל מהלך ומיטיבה להתבטא בכתב ובעל פה. על המשרד שפתחה לפני 14 שנה היא אומרת: "הוא מתאפיין בחדות חשיבה, התמדה, דבקות במטרה, אנושיות ומסירות"

פורסם בתאריך: 6.3.22 16:58

שם: פאני יהלום.

מקצוע: עורכת דין.

שנת הקמת המשרד: 2008.

מצב משפחתי: בת 39, נשואה ואמא לשלושה ילדים.

מגורים: ירושלים.

למה דווקא עריכת דין: "עוד בגיל צעיר הייתי זו שכותבת מכתבים, זו שמנסחת בקשות, שפותרת בעיות, זו שמתייעצים איתה לפני כל פעולה, זו שמנתחת כל סוגיה, זו שמנהלת את העניינים, שמייעצת, שממליצה, זו שמובילה כל מהלך, וזו שמתמודדת מול כל גורם בכתב ובעל פה. ככל שחלפו השנים כך זה התעצם והיה ברור שאני נועדתי להיות עורכת דין".

התמחות: מקרקעין, תביעות כספיות, אזרחי, הוצאה לפועל, חדלות פירעון.

מה החזון שלך: "החזון של משרדנו הוא ייצוג משפטי מקצועי, התואם ומכבד באופן מקסימלי את רצונו, ערכיו וטובת הלקוח".

קשיים בדרך: "תמיד יש. אבל היופי זה לדעת לפתור את הקשיים ולהתמודד איתם".

מוטו בעבודה: "משרדנו יחתור להעניק לכל לקוח את הפתרון המשפטי האופטימלי עבורו, שיכבד אותו, יביא לביטוי את רצונו וערכיו, באמצעות מתן יעוץ משפטי מקצועי, אמין, יסודי ויצירתי.  המשרד שלנו מתאפיין בחדות חשיבה, התמדה, דבקות במטרה, אנושיות ומסירות. לכן יש לנו מחויבות מקצועית ואתית ויושרה".

 

 

סיפור בלתי נשכח: "יום אחד פנתה אליי קולגה וסיפרה שיש במשרדם תיק הוצאה לפועל נגד חייב, שמשלם כל חודש 100 שקלים בהוצאה לפועל בגין חוב בגובה של 2 מיליון שקלים. צריך להבין שסיפור המקרה, התרחש לפני כ-20 שנה, כאשר אישה בשנות ה-30 לחייה, הלכה שולל אחר גבר אשר הבטיח להינשא לה. האישה העבירה לגבר את כל רכושה, לרבות דירות, תכשיטים, כסף ועוד. האיש ברח והותיר את האישה נטולת נכסים. האישה נקטה בהליך משפטי שהסתיים בפסק דין שניתן, כאמור, לפני כ-20 שנים, ובמשך 20 שנים שילם הגבר בהוצאה לפועל 100 שקלים בלבד בכל חודש. מיד עם קבלת הייצוג של האישה פעלנו לגביית החוב, נקטנו בהליכי גבייה, עיקלנו כספים מחשבון הבנק, איתרנו כספת בבנק, תפסנו כספים, מצאנו שלגבר זכויות בשתי דירות. בסופו של יום, הבאנו ליעילות גבייה לטובת הלקוחה, אשר הפך לתוסס ופעיל עם השבת כספים לאישה".

הלקוח הירושלמי: "הלקוח הירושלמי הוא לרוב לקוח נאמן".

מתחרים: "בתחום עריכת הדין לא חסרים עורכי דין. אך מי שטוב יצליח ולא משנה באיזה תחום הוא עוסק".

העצמה נשית: "אין ולא צריך להיות הבדל בין גבר לאישה. רוב עובדי משרדנו הן נשים חזקות, חריפות, אינטליגנטיות ובעלות יכולות אדירות".

ירושלים לאן: "ירושלים היא עיר מיוחדת, יש בה אוכלוסייה מגוונת, עיר עם הצלחות, עם משברים. אני מאחלת לנו ולתושבי העיר ביטחון לאומי, כלכלי, תעסוקתי ובריאות".

איפה תהיי בעוד 20 שנה: "אחד מהמשרדים המובילים בתחומי בירושלים".

כתובת: רחוב אבן ישראל 5 ירושלים.

טלפון: 02-6232443. 055-6630813

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר