אסתר פוזל, "אסתי תרפיה" (צילום: פרטי)
אסתר פוזל, "אסתי תרפיה" (צילום: פרטי)

"אני אשת מקצוע, עושה דברים בשקט"

אסתר פוזל, בעלת "אסתי תרפיה", מטפלת בילדים ובמבוגרים ומתמחה בילדים עם אוטיזם, באמצעות ארומתרפיה ופרחי באך. "אני מצליחה למצוא פתרון כמעט לכל בעיה שאני נתקלת בה"

פורסם בתאריך: 6.3.22 17:40

שם: אסתר פוזל.

עיסוק: בעלת העסק "אסתי תרפיה". מטפלת בילדים ומבוגרים בצמחי מרפא, ארומתרפיה וצמחי באך.

שנת הקמת העסק: 2019.

מצב משפחתי: בת 41, נשואה ואימא לארבעה ילדים.

למה דווקא טיפול: "מאז שאני קטנה אני מטפלת ודואגת לכולם. אימא שלי ז"ל הייתה אחות חדר ניתוח, וחיינו את תחום הרפואה בבית. סבתא שלי מאוד אהבה צמחים וחליטות ותמיד נשאבתי לזה. הייתי קוראת דברים ולומדת, וזה היה חלק בלתי נפרד ממני, אבל לא חשבתי להפוך את זה למקצוע. לפני כ-15 שנה, קרסתי בגלל מצב בריאותי והרופא אמר שאהפוך לסיעודית. החלטתי ללמוד ולחקור את התחום, כי הרפואה הקונבנציונלית לא נתנה לי מענה מיטבי. הרחבתי את האופקים, ואנשים ששמעו על כך התחילו לפנות אליי. לפני תשע שנים, נולד לי ילד על הספקטרום האוטיסטי בתפקוד נמוך, ודרכו הבנתי את הצורך של הילדים ושילבתי זאת עם הניסיון הטיפולי שכבר צברתי. כך התחלתי להתאים את שיטות הטיפול, הנוסחאות והפורמולות בהתאמה אישית ומדויקת לכל מטופל".

התמחות: "מטפלת בילדים ובמבוגרים, מתמחה בילדים עם אוטיזם, בעיות קשב וריכוז, התפרצויות זעם, בעיות בוויסות החושי-רגשי ועוד, וגם מטפלת בבעיות כמו אסתמה של העור או ויטיליגו (מחלה שגורמת לכתמים בהירים על העור). אני מצליחה למצוא פתרון כמעט לכל בעיה שאני נתקלת בה, ואם אני לא מוצאת פתרון, אני יודעת לומר את זה".

מה החזון שלך: "שהטיפול יצליח. אני לא מוותרת, ואם יש משהו שלא עובד כמו שצריך אני אשב, אבדוק ואצור פורמולה חדשה, על מנת להביא את המטופל למצב אופטימלי ולתוצאה מלאה".

קשיים בדרך: "אני באופי שלי בן אדם שנותן, וזה אולי גם הקושי שלי – נתינת יתר והרגישות למטופלים. אני אשת מקצוע, עושה דברים בשקט ופחות אוהבת להתבלט".

מוטו בעבודה: "אין דבר שאי אפשר לשנות אותו".

 

 

סיפור בלתי נשכח: "לפני כמה שנים פנתה אליי משפחה עם ילדה קטנה עם אבחנות רבות, וביניהן גם אוטיזם. הילדה הייתה אלימה מאוד כלפי עצמה וכלפי הסביבה בצורה קיצונית, והמשפחה הייתה על סף פירוק. פנה אליי אבי המשפחה ואמר לי שאשתו סקפטית לגבי הטיפולים, אבל הוא כבר מיואש, ושמע עליי. אחרי כחודש וחצי אני מקבלת טלפון מאשתו, בהתחלה חששתי מהשיחה, אבל היא התקשרה לומר תודה, לספר שהצלחתי להציל להם את המשפחה, שהחזרתי את הילדה ושהם נהנים ממנוה והאווירה בבית נהיתה טובה".

הלקוח הירושלמי: "הלקוחות הירושלמים הם אנשים מיוחדים שנכנסים ללב ומזהים אותם מרחוק".

מתחרים: "יש לא מעט מומחים שמטפלים באמצאות פרחי באך וצמחי מרפא. אבל לא פגשתי מישהו שמטפל כמוני. לי יש את הייחודיות, השיטה והגישה שלי. לאורך השנים יצרתי פורמולות ייחודיות ואני מסתכלת על המכלול, ואפילו הענקתי לכך שם –  שיטת 'אסתי תרפיה'".

העצמה נשית: "לנשים יש גם יכולת קוגניטיבית וגם רגש, וכאישה אני יכולה לשלב מחשבה ורגש בו זמנית, בלי לוותר על אף אחד מהם".

ירושלים לאן: "ירושלים זו עיר שמשדרת הרבה כוח ושלווה, היא מחברת אותך לשורשים, והייחודיות שלה שהיא מתפתחת תוך כדי שמירה על העבר".

איפה תהיי בעוד 20 שנה: "מקווה שהשיטה שלי תתפשט בכל הארץ ושאני אוכל לעזור לרוב האנשים שזקוקים לכך".

פייסבוק: אסתי תרפיה – כל מה שרציתי לדעת.

טלפון: 050-2645250

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר