עו"ד רחלי אייבס (צילום: פרטי)
עו"ד רחלי אייבס (צילום: פרטי)

"הצלחתי להחזיר משפחות לתפקוד נורמטיבי במקרים של ניכור הורי קשה"

באמתחתה של עו"ד ומגשרת רחלי אייבס, בעלת משרד עורכי דין המתמחה בדיני משפחה, הצלחות מרובות בהגעה להסדרים שוויוניים והוגנים בין בני הזוג, כאשר טובת הילדים עומדת תמיד אל מול עיניה. "הצלחתי להוביל משפחות להבנה שעדיף להשאיר את המחלוקות בצד ולשים דגש על טובת הילד ועל החשיבות שבנוכחות של שני הוריו בגידולו", היא אומרת. בשנה שעברה הוסמכה עו"ד אייבס גם לבוררת, ומשרדה עורך גישורים ובוררויות בתיקי גירושים מורכבים ומסובכים

פורסם בתאריך: 8.3.23 18:58

לרגל יום האישה, שחל השבוע, נפגשנו לשיחה עם עו"ד רחלי אייבס, שנולדה וגדלה בירושלים ונחשבת לאחת מעורכות הדין המובילות, המוכרות והמצליחות בתחום דיני המשפחה בארץ. לצידה, במשרד הבוטיק שבבעלותה, עובדים מספר עובדים שכירים, וביחד הם מנהלים תיקים מורכבים וזוכים להצלחות רבות בתחום דיני המשפחה.

לנוכח התרחבות המשרד והעובדה שלקוחות מכל רחבי הארץ מבקשים שעו"ד אייבס תייצג אותם, היא פתחה לפני כשנה שלוחה של המשרד בתל אביב, ובעוד כשנה תפתח שלוחה נוספת בדרום. בנוסף, עו"ד אייבס מקבלת לא מעט פניות מעורכי דין אחרים, שמבקשים שתלווה אותם בניהול תיקים ותגיש ביחד איתם ערעורים מורכבים ועתירות לבג"ץ.

"לקוחות המשרד שלי זוכים למעטפת של שירות וייעוץ מקצועי, לצד הכוונה מלאה והפניה לשירותים הנחוצים להם", מסבירה עו"ד אייבס.  לדבריה, המעטפת כוללת חוקרים פרטיים, מטפלים ושלל אנשי מקצוע, ששירותיהם נחוצים לאנשים העומדים לפני הליך גירושים וכן להורים המתמודדים עם סכסוכי משמורת והורות בכלל.

בזכות ניסיונה העשיר של עו"ד אייבס בטיפול בתיקי גירושים מורכבים, היא זכתה להיכרות מעמיקה כמעט עם כל תקדים משפטי ושינוי בחוק, שיכולים לתרום לניהול ההליך המשפטי, ובאמתחתה הצלחות מרובות בהגעה להסדרים שוויוניים והוגנים בין בני הזוג, כאשר טובת הילדים עומדת תמיד אל מול עיניה.

 

 

"לאורך השנים טיפלתי בעשרות מקרים של ניכור הורי עקב הליכי גירושים מכוערים", אומרת עו"ד אייבס, "לשמחתי, הצלחתי להחזיר משפחות לתפקוד נורמטיבי במקרים של ניכור הורי קשה ולהוביל אותן להבנה שעדיף להשאיר את המחלוקות בצד ולשים דגש על טובת הילד ועל החשיבות שבנוכחות של שני הוריו בגידולו".

עו"ד רחלי אייבס, בוגרת הקריה האקדמית, עבדה כטרום מתמחה והתמחתה במשרדו של עו"ד שחר בן נאים. לאחר שהוסמכה לעורכת דין עבדה במשך מספר שנים כשכירה במשרדו של עו"ד אלישע גרינפלד. בשנת 2016, לאחר מספר שנים בהן עבדה כשכירה, החליטה לצאת לדרך עצמאית ופתחה את משרדה. מאז ועד היום טיפלה במאות לקוחות מרוצים בתחום דיני המשפחה וחדלות הפירעון. בנוסף לכל אלה, עו"ד אייבס מוסמכת לעריכת ייפוי כוח מתמשך ומתמחה בעריכת צוואות, בפירוק חברות וייצוג עובדים אגב פירוק החברה.

מלבד היותה מגשרת מוסמכת, בשנת 2022, הוסמכה עו"ד אייבס גם לבוררת, ומשרדה עורך גישורים ובוררויות בתיקי גירושים מורכבים ומסובכים. בהליכים אלה היא פועלת מתוך אמונה שטובת הצדדים וילדיהם היא תמיד לחתור להסכמות, כמובן אם יש לכך שיתוף פעולה ורצון מהצד השני.

"כלי הבוררות, אשר נוסף לאחרונה לארגז הכלים שלי, הוא כלי מדהים, שמעניק לבורר שבוחרים הצדדים סמכות להכריע במחלוקות שביניהם בדרך הדומה לזו של בית המשפט, מבלי להמתין חודשים ושנים עד למתן פסק דין, בעלות מופחתת, וכמובן, תוך פגיעה מינימלית בצדדים ובילדיהם".

השבוע חל יום האישה, האם את רואה הבדל בין עורכת דין אישה לבין עורך דין גבר?

"יש לי הרבה חברים גברים שהם עורכי דין בתחום המשפחה, והם מוכשרים וראויים. יחד עם זאת אני סבורה, שבתחום הספציפי שלנו, שבו הצדדים שמים על השולחן את היקר להם מכל – ילדיהם, התא המשפחתי וכל רכושם – לרוב קל להם להיפתח ולספר את שעל ליבם לעורכת דין אישה, וניתן לראות שרוב המייצגים בתחום הספציפי הזה הן נשים".


עו"ד רחלי אייבס, רחוב האומן 25, בניין "בר עמי", ירושלים | שלוחת תל אביב: רחוב ברקוביץ' 4, מגדל המוזיאון

טלפון: 02-5028005, נייד: 050-9682664

לפייסבוק של רחלי אייבס, משרד עורכי דין >>>

דוא"ל: [email protected]

לאתר של רחלי אייבס, משרד עורכי דין >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר