עו"ד רחלי אייבס (צילום: פרטי)
עו"ד רחלי אייבס (צילום: פרטי)

"לצמוח מהקשיים ולהיות שם עבור אחרים"

רחלי אייבס, עורכת דין, בעלת משרד עורכי דין לדיני משפחה, אימא לילדה

פורסם בתאריך: 7.3.24 01:33

מגורים: מבשרת ציון

מקצוע: עורכת דין, מאז שנת 2012.

שנת הקמת המשרד: 2016.

תחומי העיסוק של המשרד: דיני משפחה.

למה דווקא עורכת דין: מה שהוביל אותי להיות עורכת דין, זו הדרך המיוחדת שעברתי בחיי כאישה וכאם, ומתוך אמונה שמדובר בשליחות אמיתית לדאוג להורים ובמיוחד לילדים של ההורים שאותם אני מייצגת.

מה מבדל אותי מעורכי דין אחרים: מה שמבדל אותי מהמתחרים זה הערך המוסף שאני מביאה והניסיון האישי שצברתי לאורך השנים. מבחינתי, הצוות והלקוחות של המשרד שלי הם חלק ממשפחה אחת גדולה. השירות והיחס במשרד שלי הם מאוד אישיים, ואני נלחמת עבור כל אחד מהלקוחות כאילו מדובר במלחמה אישית שלי. אני בוחרת את התיקים שלי, ולעולם לא אייצג הורה מנכר, הורה שהזיק לילדיו או אחד מבני הזוג שהגיש תלונת שווא נגד השני. לעולם לא אתן לאף אחד מהלקוחות שלי עצה שתפגע בילדיו, ולא משנה כמה זה יכול לסייע לניצחון בתיק. מבחינתי, המטרה אינה מקדשת את האמצעים.

המוטו שלי בעבודה: לעבוד עם הלב והראש גם יחדכאשר עיקרוןהעל הוא טובת הילדים.

היתרונות בלהיות עורכת דין אישה: עם המון כבוד לחבריי הגברים, שחלקם עורכי דין מצוינים, אני סבורה שלנשים יש אינטליגנציה רגשית גבוהה יותר ויכולת הכלה עצומה שתי תכונות חשובות מאוד והכרחיות לעורכי דין שעוסקים בדיני המשפחה.

סיפור שמזכיר לי למה בחרתי להיות עורכת דין: החלום הגדול של אבא שלי, החכם באדם, היה להיות עורך דין. כבר מגיל צעיר מאוד הוא היה משתף אותי באמירות ובהצלחות של עו"ד סמואל לייבוביץ', מי שנחשב לאחד המשפטנים המבריקים בארה"ב. לצערי, אבא שלי גדל במשפחה צנועה ומהממת, אבל מעוטת יכולת, ולא יכול היה להגשים את החלום שלו. לכן, הוא ביקש ממני ללמוד משפטים ובכך להגשים את החלום שלו. במשך שנים, כחלק ממרד הנעורים שלי, סירבתי ללמוד משפטים, ועד גיל 30 למדתי שלל מקצועות ותארים. בגיל 30, אחרי הליך גירושים קשה שעברתי, הבנתי שזה הייעוד שלי. עם עזרה גדולה מהוריי, הצלחתי לסיים את לימודי המשפטים וכיום אני משלבת עבודה והורות במשרה מלאה, כשכל ההתחייבויות הנובעות מכך מונחות על כתפיי. התהליך הקשה הזה לימד אותי לצמוח מהקשיים, וגרם לי לרצות להיות שם עבור הורים אחרים שמתמודדים עם הקשיים של פירוק התא המשפחתי, האתגרים הכלכליים שנובעים מכך, ובעיקר המרחק מהילדים, שהוא קשה מנשוא.

יום האישה: מבחינתי, כל יום הוא יום האישה. המוטו שלי הוא שצריך להתעצם מקשיים וממשברים. כך חינכתי את הבת שלי, ואת המסר הזה אני מעבירה לעובדות שלי וכן לנשים שאני מייצגת. אני מעודדת מאוד את הנשים שאני מייצגת לשאוף להורות משותפת (כמובן כאשר בצד השני יש הורה מיטיב), ומעודדת אותן להתפתח מקצועית ואישית ולא להסתמך על דמי המזונות כמקור פרנסה, שכן הם נפסקים כאשר הילדים בגרו.

ירושלים עבורי: ירושלים היא עוגן, בית, נוף ילדות, העיר הכי מהממת בעולם עם האנשים החמים והמיוחדים ביותר. כיום אני מתגוררת במבשרת ציון ועובדת חלק מהזמן בתל אביב, אבל איכשהו (ורק מי שגדל בירושלים יוכל להבין), לא ממש יכולה להתנתק מירושלים הבית האמיתי.

איפה אני רואה את עצמי בעוד 10 שנים: החלום האמיתי שלי היה ונותר להקים מרכז גישור שאליו יגיעו זוגות כדי להשיג הסכמים מכבדים וטובים מחוץ לכותלי בתי המשפט ובתי הדין. הואיל ולא תמיד אפשר להביא את הצדדים לגישור שהוא וולונטרי לגמרי ומכיוון שהוסמכתי כבוררת וניהלתי תיקי בוררות מורכבים, אני מקווה לסייע לצדדים גם באמצעות הבוררות ככלי משלים בתיקים שבהם הגישור לא צלח


סניף ירושלים: רחוב האומן 25, ירושלים.

סניף תל אביב: רחוב ברקוביץ 4, מגדל המוזיאון, תל אביב.

לאתר סרקו את הקוד פייסבוק: רחלי אייבס, משרד עורכי דין

טלפון: 02-5028005 נייד: 050-9682664

לאתר האינטרנט >>>


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר