מיטל ברדוגו (צילום: דנה רז)
מיטל ברדוגו (צילום: דנה רז)

"להגיע לכמה שיותר נפשות ולגעת בכל אדם באשר הוא"

מיטל ברדוגו, בת 47, גרושה ואימא לילדה בת 15, מטפלת בגישת NLP, מלווה לתהליכים אישיים וזוגיים בגישת NLP ונומרולוגיה 

פורסם בתאריך: 7.3.24 01:38

מגורים: ירושלים

שנת הקמת העסק: 2018. 

למה דווקא מטפלת: לאחר גירושין לא פשוטים, הבנתי שעל מנת שאוכל לצאת לדרך חדשה, אני צריכה להסתכל קדימה. במהלך הגירושין סימנתי לי כמה מטרות, ואחת מהן היא לעזור לזוגות לשקם את חיי הנישואין שלהם. בתודעה האמנתי שזוגות שיגיעו אלי ימצאו את הדרך לשלום בית מבלי לחוות את כאב הפרידה וכך ראיתי את עתידי. בו בזמן בניתי את עצמי, הן כלכלית והן נפשית, אני מפרנסת יחידה וצריכה להעניק לילדתי כל מה שיכולה. הבנתי שהגיע הזמן לשינוי משמעותי; זמן להגשים מטרות. עניין אותי מה עובר במוחו של האדם. נרשמתי ללימודי NLP, וכך התחיל המסע שלי. בסיום הלימודים, התחלתי לעסוק בתחום מתוך רצון להעניק למטופלים מהניסיון האישי והמקצועי שלי, וכיום אני מטפלת בנשים, גברים ובבני נוער.

ההתמחות: בוגרת לימודי NLP מאסטר פרקטישינר, ייעוץ זוגי, נומרולוגיה ופסיכו־נומרולוגיה. ההתמחות שלי היא בשחרור תקיעויות וחסמים, השגת מטרות תוך חיזוק יכולות פנימיות, חרדות, שינוי אמונות מעכבות והטמעה של אמונות מקדמות, שינויי הרגלים, ריפוי הנפש והגוף, ייעוץ זוגי תוך ניהול נכון של קונפליקטים וגם אם הם מגיעים (מה שלא קורה אצלי בקליניקה בדרך כלל) לפרידה, אני מלווה אותם בתהליך הפרידה ומראה להם שישנה דרך להיפרד ולא לצאת למאבקי כוח מיותרים ומתישים. אני מובילה את המטופלים שלי, מהארץ וגם מחו"ל, לשינוי תודעתי ולזימון החיים שאותם הם רוצים לחיות תוך כדי "ניקוי" דפוסי אמונה וזיכרונות שליליים שמלווים אותם מתוך תת המודע. כמו כן, אני מטמיעה בהם אמונות מקדמות שיובילו אותם למקום של הצלחה והשגת מטרות.

מה מבדל אותי ממטפלים אחרים: אני מכבדת את כולם ולא מתחרה באף אחד. אני מאמינה שלכל אדם יש את השפע שלו מלמעלה. עם זאת, יש לי את הייחודיות שלי, שנובעת מהמקום שממנו אני מגיעה והתהליך האישי שאני עצמי עברתי. נוסף על כך, אני משלבת בטיפול זוגי וב-NLP גם נומרולוגיה ובונה ביחד עם המטופלים את "ארגז הכלים" שלהם, שמחבר בין העולם הרוחני לעולם המנטלי. כמו כן, אני עובדת איתם בדמיון מודרך, מה שמאפשר להם לשחרר מהמודע ולמקד את תת המודע.

החזון שלי: להצליח להגיע לכמה שיותר נפשות ולגעת בכל אדם באשר הוא. לגרום לכל אדם לראות את הטוב שבו ולהסיר מחסומים, תקיעויות ואמונות שאינן מקדמות אותו

היתרונות בלהיות מטפלת אישה: נשים הן הרבה יותר קשובות ומכילות. לאורך השנים גיליתי, שלנשים, וגם ללא מעט גברים, הרבה יותר קל להיפתח מול מטפלת אישה. אני יודעת לגעת בכאב של כל אחד ואחת ולהיות שם עבורם במלוא תשומת הלב.

סיפור שמזכיר לי למה בחרתי במקצוע: בכל פעם מחדש, אני חוזרת לסיפור האישי שלי, סיפור הגירושין הלא פשוטים וההבנה שלאורך השנים לא הערכתי את עצמי מספיק. מעבר לכך, גם כילדה חוויתי דברים שיצרו אצלי בתת מודע אמונות מעכבות. החשיבה הזאת הובילה אותי למקומות פחות מוצלחים ולחוסר אמונה בעצמי וביכולות שלי להצליח. למשל, במשך תקופה ארוכה ניסיתי ללמוד ולהוציא תארים ולא הצלחתי. כיום אני מבינה שזה נבע מחוסר האמונה שנטעו בי כילדה. בשלב כלשהו, הרמתי את עצמי ואמרתי שפה זה נגמר והכל הולך להשתנות. וברגע שהחלטתי, כאמור, נרשמתי ללימודים, עברתי תהליך, פתרתי את הבעיות ושחררתי את האמונות שעיכבו אותי, ובמקומן התמלאתי באמונות מקדמות ובנחישות שהביאו אותי למקום שבו אני נמצאת היום עם ביטחון ואמונה בעצמי וביכולות האישיות שלי.

יום האישה: מבחינתי, כל יום הוא יום האישה ואני לא זקוקה ליום מיוחד שיזכיר לי את זה. בעיקר בשנה וחצי האחרונות שבהן עברתי בחינה מחודשת ומהפך אישי ותעסוקתי. לאחר שנים שהייתי שכירה ושילבתי את היותי שכירה ועצמאית, לאחר תאונת עבודה, כשנאלצתי לעבור ניתוח לא פשוט ושהייה ממושכת בבית, הבנתי שמשהו הולך להשתנות ושוב חטפתי "סטירה", אך הפעם הייתי יותר חזקה למרות שהמחשבות לקחו אותי על מה יהיה הלאה? ועכשיו זה להיות רק עצמאית ואני מפרנסת יחידה. ישבתי וחשבתי מה עוד אני יכולה להעניק, ליצור, לקדם את עצמי יותר. אני אישה שבנשמתה מכורה למטבח, לאלתורים, אוהבת אוכל ואסתטיקה של אוכל, ומאחר שהבת שלי ואני "צליאקיות", הקמתי את "מיטלישס", אוכל ללא גלוטן בדגש על קובה ללא גלוטן, קובה טבעוני, קובה סולת וסלטים מבושלים לשבתות, חגים, ואירועים וזאת בנוסף לעבודתי כמטפלת. מאוד חשוב לי לבנות את עצמי, לכלכל את הבית ולהיות עצמאית, ובעיקר לאהוב את מה שאני עושה. סוף סוף אני מגשימה את הייעוד שלי ואת מה שאני אוהבת הכי הרבה לעשות, שזה לטפל, להרצות ולבשל. אני מאמינה שאדם שלם זה אדם שעושה את מה שהוא מאמין בו ומרגיש מאושר מהעשייה שלו.

ירושלים עבורי: בית. נולדתי וגדלתי בירושלים ומגדלת בה את הבת שלי. יש בירושלים אווירה מיוחדת שאין אותה בשום מקום אחר.

איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים: ממשיכה לעסוק בהנחיה והרצאות, מתפתחת ומרצה בארץ ובחו"ל. בתחום האוכל, החלום שלי הוא לפתוח מקום בירושלים ובמודיעין.


טל: 050-6535420

דוא"ל: [email protected]

לדף הפייסבוק מיטל ברדוגו >>>

אינסטגרם: meital_bardugo_nlp@


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר