עו"ד פאני יהלום (צילום: סטודיו לצילום איילת מלכא)
עו"ד פאני יהלום (צילום: סטודיו לצילום איילת מלכא)

"היופי הוא לדעת לתפור את הקושי, בחוכמה וביצירתיות"

עו"ד פאני יהלום, בת 41, נשואה ואימא לשלושה ילדים, בעלת משרד עורכי דין העוסק בנדל"ן, אזרחי, תביעות כספיות, ייצוג בבתי המשפט ובהוצאה לפועל וחדלות פירעון

פורסם בתאריך: 7.3.24 01:43

מגורים: ירושלים.

שנת הקמת המשרד: 2008. 

תחומי העיסוק של המשרד: נדל"ן, אזרחי, תביעות כספיות, ייצוג בבתי המשפט ובהוצאה לפועל וחדלות פירעון.

למה דווקא עורכת דין: ההחלטה להיות עורכת דין היא בכלל החלטה של אימי, שכבר מגיל צעיר זיהתה את היכולות שיש לי והבינה שזה המקצוע שמתאים לי. זה התבטא בכך שבכל צרה ובכל בעיה, תמיד היו פונים אלי להתייעצות, לקבלת חוות דעת, בקשות, משא ומתן ועוד. מגיל צעיר, אני זו שהייתי מתמודדת מול כל גורם בכתב ובעל פה, וככל שהשנים חלפו זה רק התעצם ואז הבנתי שזה הייעוד שלי בחיים.

מה מבדל את המשרד שלך ממשרדים אחרים: המדינה רוויה בעורכי דין, אבל אני לא רואה בעורכי דין אחרים כמתחרים. לכל אחד יש את הנישה שלו, ומי שטוב, גם יצליח. הייחוד של המשרד שלי הוא ניסיוני הרב כליטיגטור (הופעה) בבית המשפט, ובין היתר, היכולות שלי להתבטא בעל פה באולם הדיונים בפני שופט ולהתנסח בכתב בניהול הליכים משפטיים. בכל סוגיה משפטית, שאיתה אנו מתמודדים, החשיבה שלי ושל צוות המשרד היא מחוץ לקופסה, חשיבה בראייה עתידית, כך שאם הדברים יגיעו לפתחו של השופט, כיצד השופט יראה זאת. היכולת לתכנן ולצפות את פני העתיד משפיעה על כל תיק ותיק המטופל במשרדנו. נוסף על כך, העובדה שאני מייצגת גם תובעים וגם נתבעים מסייעת לי להסתכל על כל תיק משני הצדדים, ולראיה, אני בעלת ניסיון רב בניהול אלפי תיקים תוך שימוש בטכניקות יעילות.

החזון שלי: החזון של משרדנו הוא ייצוג משפטי מקצועי, התואם ומכבד באופן מקסימלי את רצונו, ערכיו וטובתו של הלקוח.

האם יש יתרון לעורכת דין אישה: בהחלט קיים יתרון. נשים הן סבלניות יותר, אמפתיות יותר ומעולות ביחסי אנוש. כך או כך, כשפונים לעורך דין, אין להתפשר על מקצועיות ויחסי אנוש.

קשיים לאורך הדרך: בכל תיק קיים קושי, אחרת לא היו נזקקים לשירותיו של עורך דין. היופי הוא לדעת לתפור את הקושי, בחוכמה וביצירתיות

המוטו שלך בעבודה: המוטו שלנו הוא להעניק לכל לקוח את הפתרון המשפטי האופטימלי עבורו, פתרון שיכבד אותו ויביא לביטוי את רצונו וערכיו, וזאת באמצעות מתן ייעוץ משפטי מקצועי, אמין, יסודי ויצירתי. צוות המשרד שלנו מתאפיין בחדות חשיבה, התמדה, דבקות במטרה, אנושיות ומסירות. לכן, יש לנו מחויבות מקצועית ואתית ויושרה.

יום האישה שלי: בלי נשים העולם היה נחרב. האישה היא זו שמאזנת את החברה הישראלית, לאישה יש כוח גדול, היא שותפה בכל תחומי החברה, המקצועות ואורח החיים. רוב צוות משרדנו מורכב מנשים חכמות, פיקחות, חרוצות ועם חשיבה יצירתית והמון חוכמת חיים.

ירושלים עבורי: עיר הולדתי. עיר עם אופי מיוחד ותושבים מגוונים. עיר שכוללת בחובה את ההיסטוריה של עם ישראל .

איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים: בעלת אחד מהמשרדים המובילים בתחומו בירושלים


כתובת: אבן ישראל 5 ירושלים  

טל: 02-6232443

לדף הפייסבוק פאני יהלום – משרד עורכי דין ונוטריון >>>


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר