ריקי אופק אבן צור (צילום: רופינה פלדמן)
ריקי אופק אבן צור (צילום: רופינה פלדמן)

"לראות את הבן אדם שמאחורי כל תיק"

ריקי אופק אבן צור, בת 51, נשואה ואימא לשניים, עורכת דין משנת 2003, בעלת משרד עורכי דין לדיני משפחה, גירושין ופירוק חברות 

פורסם בתאריך: 7.3.24 01:49

מגורים: רמת שרת, ירושלים

שנת הקמת המשרד: 2016.

תחומי העיסוק של המשרד: דיני משפחה, גירושין ופירוק חברות. משמשת בוררת מטעם לשכת עורכי הדין ולקראת סיום לימודי "טוענת רבנות", שכוללים הכשרה מקיפה בכל הנוגע לענייני הפסיקה, סדרי הדין, הפרוצדורה וההלכה של בית הדין הרבני.  

למה דווקא עורכת דין: מי שהתווה לי את הדרך היה אבא שלי. למדתי תקשורת, אבל כל הזמן אבא שלי נהג לומר לי שיש לי היכולות להיות עורכת דין. מה שהוסיף לזה, שבתור נערה צעירה, הייתי רואה סדרות טלוויזיה, שבהן היו פרקליטות שעושות צדק וזה מאוד קסם לי

מה מבדל אותי מעורכי דין אחרים: אני מכבדת את כל המתחרים שלי, אבל נבדלת מהם בגישה שלי. בדרך העבודה ובצורת החשיבה המאוד יצירתית שלי. גם בתיקים בהם יש סיטואציות קשות שנראות אבודות, אני יודעת לתת פתרונות. בזכות החשיבה שלי ושל צוות המשרד, יש לנו לא מעט תקדימים משפטיים שהפכו להיות שם דבר. נוסף על כך, היחס המאוד אנושי ואישי שאני מעניקה ללקוחות. אני לא עורכת דין רגילה, שמקבלת תיק ומבצעת אותו, אני מלווה את הלקוחות מהרגע הראשון ועד סוף התהליך. אני רואה את הבן אדם שמאחורי כל תיק, מכירה את כל הלקוחות ואת המשפחה שלהם באופן אישי, ואני זמינה גם בשעות לא שעות.

החזון שלי: כעורכת דין אני מסתכלת על התמונה הכללית. החזון שלי הוא שבכל תיק ייעשה הצדק ושאנשים יקבלו את הפתרונות הראויים. אני תמיד רואה אל מול עיניי את הילדים, ולכן חשוב לי לנטרל רעשים ולהסביר ללקוחות שלי, בין אם אלה נשים ובין אם אלה גברים, שאנחנו לא מתגרשים מהילדים. בכל סכסוך חשוב לראות, בראש ובראשונה, את טובתם של הילדים. אני יודעת להיות מאוד קשה ולוחמנית כשצריך ומפויסת כשצריך ולהתאים את החליפה בדיוק למידות הלקוחלא פעם שואלים אותי מה הקשר בין פירוק חברות לגירושין, והתשובה היא שלצערי, כאשר חברה מתפרקת גם הגירושין דופקים בדלת, ואני יודעת לתת ללקוחותיי פתרונות כלכליים נכונים

היתרונות בלהיות עורכת דין אישה: לנשים הרבה יותר קל לדבר עם עורכת דין אישה, ולא פעם השיחות יותר אינטימיות ויותר אישיות. נוסף על כך, נשים עורכות דין יודעות להיות "ביצ'יות" בפן החיובי של המילה, ובכלל אנחנו לוחמניות יותר.

סיפור שמזכיר לי למה בחרתי להיות עורכת דין: אבי ז"ל נהרג בתאונת דרכים, כשהייתי סטודנטית למשפטים. הטיפול המשפטי מול עורכי הדין והביורוקרטיה נתנו לי את הדרייב ואת הגושפנקה לכך שאני במקום הנכון.

יום האישה: אני כל יום חוגגת את העובדה שאני אישה ואני לא צריכה יום מיוחד, כמו שאני לא צריכה את יום האם שיזכיר לי שאני אימא. הנשים היום הן נשים חזקות. אני גם אימא במשרה מלאה, עובדת, לומדת ומצליחה. בכלל, מותר לנו להיות נשים ומותר לי שבעלי יפתח לי את הדלת של הרכב ויזמין אותי ליום כיף. מעבר לכך, יש לנו את הצד הרך שאסור לנו לוותר עליו

ירושלים עבורי: ירושלים עבורי היא בית שני. אני לא ירושלמית במקור, אבל אני מרגישה שהעיר הזו היא הבית. זו עיר מדהימה וקדושה, מגוונת מאוד, יש בה פולקלור של הרבה תרבויות.

איפה אני רואה את עצמי בעוד 10 שנים: מצד אחד, הרבה יותר עסוקה מהיום, מאחר שהילדים כבר יהיו גדולים, ואולי אפילו אהיה סבתא, ומצד שני, נהנית מהחיים ויודעת לקחת פסק זמן לעצמי.


השלוחה בירושלים: רחוב נחום חפצדי 17, מגדל רם, גבעת שאול

השלוחה בתל אביב: רחוב הארבעה (מגדל המוזיאון)

טלפון: 02-5770095 נייד: 052-5399374

לאתר האינטרנט >>>


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר