סמים בתוך קופסאות פאזל (צילום: דוברות המשטרה)
סמים בתוך קופסאות פאזל (צילום: דוברות המשטרה)

5 ק"ג קנאביס בשווי חצי מיליון שקל בתוך קופסאות פאזלים לילדים

צעיר בן 25, תושב ירושלים, חשוד בייבוא ובסחר של הקנאביס. הסמים נתפסו בתוך חבילה שהגיעה מחו"ל ומוענה לכתובתו של החשוד

פורסם בתאריך: 16.5.17 12:08

5 ק"ג סם מסוג קנאביס בשווי של מעל חצי מליון שקלים נתפסו בתוך קופסאות פאזלים לילדים בירושלים. צעיר בן 25, תושב ירושלים, חשוד בייבוא ובסחר של הסמים. הצעיר נעצר על ידי משטרת ירושלים ומובא בפני בית משפט השלום בעיר.
במשטרה מספרים כי ראשיתה של החקירה הסמויה החלה לפני כשבועיים, בפעילות משטרת ישראל בנתב"ג ואנשי המכס שאיתרו חבילה שהגיעה מחו"ל וממוענת לכתובתו של החשוד בירושלים. שוטרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של המשטרה שבדקו את החבילה 'הופתעו' לראות חבילות פאזלים לילדים כשבתוכם, בין חלקי הפאזלים, שקיות ובהם חומר החשוד כסם מסוג קנאביס במשקל כולל של כ-5 ק"ג ובשווי של מעל כחצי מליון שקלים.
עוד עלה כי לפי החשד הצעיר יצר קשר עם חברת השילוח וביקש שיעבירו החבילה בתא דואר נעול במרכז ירושלים. שורת פעולות מבצעיות, גלויות וסמויות, אותם ביצעו בלשי היחידה המרכזית, הובילו לאיתור החשוד ומעצרו. כאמור, החשוד נעצר ונחקר בגין ייבוא וסחר סמים, חקירת המשטרה נמשכת.
סמים בתוך קופסאות פאזל (צילום: דוברות המשטרה)

סמים בתוך קופסאות פאזל (צילום: דוברות המשטרה)

"משטרת ישראל פועלת בכל המישורים במטרה למנוע ולסכל  כל ניסיון של  ייבוא סמים מסוכנים לירושלים ולכל הארץ", מציינים במשטרת ירושלים. "משטרת ישראל פועלת בנחישות ובאפס סובלנות מול כל נסיון של חשודים להסוות סמים  גם בתוך מארזי צעצועים לילדים שנראים תמימים לכאורה. הפעילות המקצועית והנחושה תימשך והמשטרה תפעל תוך אפס סובלנות כלפי כל נסיון להפיץ סמים מסוכנים שברוב הפעמים מגיעים לידיהם של צעירים ובני נוער.
בשבוע שעבר, עצרה המשטרה צעירה בת 20 בחשד שמכרה סמים באמצעות אפליקציה. 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר