דני כץ ז"ל (צילום: אורן בן חקון)
דני כץ ז"ל (צילום: אורן בן חקון)

התדהמה בעירייה בעקבות מותו של דני כץ ז"ל: "הוא אהב את החיים, זה לא נתפס"

יום אחרי הטרגדיה הקשה - חבריו של דני כץ ז"ל, החשוד בפרשת השוחד בחברת אריאל, ששם קץ לחייו מתקשים להאמין: "אנחנו לא יודעים מה עבר לו בראש; הוא היה עדין נפש"

פורסם בתאריך: 13.8.19 10:20

יום אבל בעיריית ירושלים: חבריו של דני כץ ז"ל, ששם קץ לחייו אתמול (ב') מתקשים גם הבוקר לעכל את הבשורה הקשה. הלווייתו של כץ ז"ל תתקיים היום, שלישי (13.8) ב-18:00 בהר המנוחות בגבעת שאול.

במסדרונות כיכר ספרא ניסו במהלך היממה האחרונה להבין את שעבר על כץ ברגעיו האחרונים. בשיחות שמתנהלות בין עובדי העירייה וגם בשיחות עם "כל העיר" תוהים חבריו של כץ, מנהל הארכיב גנזך באגף רישוי ופיקוח בעיריית ירושלים, שהיה מהחשודים המרכזיים בפרשת השוחד בחברת אריאל, מה עבר עליו ומדוע הוא החליט לשים קץ לחייו. החברים מציינים כי מאז שחרורו למעצר בית לא נראה עליו שהוא בטראומה קשה ואף אומרים כי לא נראו עליו סימני מצוקה. כץ, יש לציין, טען מאז התפוצצה הפרשה לחפותו – במכתב שהותיר למשפחתו הוא כתב בין היתר שאינו אשם.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כץ, בן 37 במותו, נעדר אתמול כבר משעות הבוקר. "אשתו חיפשה אותו מהבוקר, היא לא ידעה איפה הוא", מספר חברו של כץ, שעובד בעיריית ירושלים. "הוא יצא מהבית והיא לא ידעה. אני לא יודע מה עבר לו בראש, אולי הוא חשב שמשעים אותו מהעירייה. דני היה עדין נפש, אהב את החיים, הוא אהב את עצמו, אנחנו לא מאמינים שהוא עשה דבר כזה. הוא הגיע למצב של ייאוש, אנחנו לא מצליחים להבין, זה לא שהוא היה יושב שנים בכלא, אין שום דבר דרמטי בחקירה הזו. נראה שהוא התבייש מעצם החקירה. זה בלתי נתפס, זה מעשה קיצוני שאנחנו לא מבינים למה הוא עשה את זה".

החבר מספר כי ביום ראשון הוא שוחח עם כץ בטלפון: "דיברתי איתו ביום ראשון, הוא היה סבבה, נשמע סבבה, לא חשבנו שמשהו עובר עליו. מה עבר עליו שערער אותו ככה?".

חבר נוסף שעובד עם כץ בכיכר ספרא מספר כי "כל העירייה מדברת על זה, כל הזמן יש שיחות טלפון וואטסאפים בין העובדים. לא מאמינים, זה לא נתפס. אנחנו לא יודעים מה קרה שם".

גופתו של כץ נמצאה אתמול בשעות הצהריים סמוך לביתו ברחוב שמריהו לוין. כץ קפץ אל מותו מהקומה החמישית בבניין. חבריו סיפרו לאחר מכן שהוא התקשה להתמודד עם החקירה ועם פרסום שמו ותמונתו. עם היוודע הבשורה הטראגית ועד העובדים בעיריית ירושלים נרתם לסייע למשפחה בארגון הלוויה והשבעה. חבריו לעבודה הגיעו אמש לביתו בקרית היובל, כולם מתקשים להאמין.

מארגון העובדים נמסר כי "ארגון העובדים כואב את לכתו בטרם עת של חברנו דני כץ. דני היה עובד מסור ואהוב על חבריו לעבודה, עובד שאהב את מקום עבודתו וראה בו בית שני. עובדי עיריית ירושלים יעמדו לצידה של המשפחה ויסייעו לה בכל דבר ועניין".

סנגורו של כץ בפרשה, עו"ד ערן זך ממשרד יגאל ארנון ושות', מסר אתמול: "קיבלתי בתדהמה את הבשורה הטראגית. אני שולח את תנחומיי מעומק הלב למשפחה ומחזק אותה בשעה קשה זו".

"ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מנהלי ועובדי העירייה משתתפים בצער המשפחה על האובדן הכבד במות יקירם דני כץ ז"ל", כך נמסר אמש מעיריית ירושלים. "עיריית ירושלים, אגף הרווחה והשירות הפסיכולוגי עומדים בקשר עם המשפחה, ויסייעו ככל הנדרש נוכח הטרגדיה הקשה. יהי זכרו ברוך".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא בטוחה שזה מכובד לפרסם את מודעת האבל עם הכתובת המדוייקת של הבית, ושל המקום שבו גם שם קץ לחייו. היה רצוי לתת למשפחה פרטיות במצב הנוראי והעצוב הזה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר