הרב קנייבסקי (צילום: פרטי)
קמפיין שילוט החוצות בכיכובו של הרב קנייבסקי (צילום: פרטי)

הטירוף סביב קמפיין החוצות בהשתתפות הרב קנייבסקי: עוברי אורח מנשקים את התמונה

עוברי אורח עוצרים ליד קמפיין שילוט החוצות שהוצב באזור הכניסה לעיר ובו מופיע הרב קנייבסקי ומנשקים את תמונתו

פורסם בתאריך: 18.8.19 17:23

היום, ראשון, 18.8, עלה בירושלים, וכך גם ברחבי הארץ, קמפיין שילוט חוצות בכיכובו של הרב חיים קנייבסקי, אחד המנהיגים הבולטים בקרב הציבור החרדי-ליטאי. הקמפיין עלה כבר בשבוע שעבר באזור המרכז – שם תועדו עוברי אורח, שמטפסים לעבר תמונתו על מנת לנשקה, השבוע נתלו השלטי באזור הכניסה לעיר ותופעה דומה נרשמת.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הרב חיים קנייבסקי (91), שמתגורר בבני ברק, הוא אמנם מנהיג רוחני בולט במגזר הליטאי, אך עם השנים הוא הפך להיות מנהיג שמשפיע על ציבורים אחרים, אפילו בקרב חילונים. תהילתו עלתה לאחר פטירתם של המנהיגים הרב עובדיה יוסף ז"ל והרב אהרון שטיינמן ז"ל. במהלך השנים הוא הוציא לאור ספרים רבים – בראשם "דרך האמונה", אך את מעמדו כ"סלב" הוא ביסס לאחר פטירתו של הרב אלישיב ב-2012, רבים עולים לביתו לרגל על מנת לקבל את ברכתו – חרדים וחילונים כאחד, כאשר הכניסה לביתו פתוחה לקהל הרחב ללא צורך בתיאום.

גם בצמרת הפוליטית יש מי שזיהה את החשיבות בהיכרות עמו – החל משרים, חברי כנסת, מתמודדים לראשות עיר, שגרירים ואפילו אנשי עסקים ובכירים במשק שנוהגים להיפגש איתו אחת לתקופה. הרב קנייבסקי נחשב לסמכות שמכתירה מנהיגים, שסביבה נרקמים דילים פוליטיים.


קמפיין שילוט החוצות בכיכובו של הרב קנייבסקי (צילום: פרטי)

לשם לא כדאי לטפס – קמפיין שילוט החוצות בכיכובו של הרב קנייבסקי (צילום: פרטי)


שלטי חוצות של מפלגת יהדות התורה עלו, כאמור, ברחבי הארץ – כשברקע הפילוג במגזר החרדי ליטאי, בין אנשי דגל התורה לאגודת ישראל – בחזית הקמפיין ניצבות המילים: "ברכנו אבינו כולנו כאחד".


רן לוי (צילום: שלומי כהן)

רן לוי (צילום: שלומי כהן)


מי שעומד מאחורי הקריאייטיב הוא הפרסומאי רן לוי, בעלי משרד "רן לוי+", שמוסר ל"כל העיר" כי "לראשונה פורסמה תמונתו וברכתו של גדול הדור הרב קנייבסקי בכל רחבי הארץ, כולל באיילון. ב-25 שנות עבודתי לא ראיתי קמפיין פוליטי שהצליח לסחוף קהל רחב כל כך – חילונים, דתיים, וחרדים – אשכנזים וספרדים".

"העם צמא לחום ולאיחוד", מדגיש לוי, "ובניגוד לרוב המפלגות שעוסקות מבוקר עד ערב בהכפשת ציבור או מגזר זה או אחר, אנחנו בחרנו במסר מאחד ומחבק לכלל הציבור. מכאן ברכתו של הרב 'ברכנו אבינו כולנו כאחד', כעם אחד, כציבור אחד, ללא הסתייגות מציבור או מגזר".


קמפיין שילוט החוצות בכיכובו של הרב קנייבסקי (צילום: פרטי)

קמפיין שילוט החוצות בכיכובו של הרב קנייבסקי (צילום: פרטי)



 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר