זירת התאונה בצומת הרחובות ינובסקי-בית"ר, הערב (צילום: זק"א)
זירת התאונה בצומת הרחובות ינובסקי-בית"ר, הערב (צילום: זק"א)

ארמון הנציב: רוכב אופניים חשמליים כבן 40 נהרג בתאונת דרכים

רוכב האופניים, גבר כבן 40, היה מעורב בתאונת דרכים קטלנית עם רכב פרטי בצומת הרחובות ינובסקי-בית"ר בארמון הנציב. מותו נקבע בזירה זמן קצר לאחר התאונה. הנהג הפוגע עוכב לחקירה על ידי משטרת ירושלים

פורסם בתאריך: 15.9.19 21:21

תאונת דרכים קטלנית אירעה הערב בין רכב פרטי לרוכב אופניים חשמליים בצומת הרחובות דניאל ינובסקי-בית"ר בשכונת ארמון הנציב. רוכב האופניים, כבן 40, נפגע אנושות ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו בזירת התאונה.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "לפני זמן קצר אירעה תאונה בין רכב פרטי לרוכב אופניים בצומת בית"ר-ינובסקי. שוטרים שהגיעו למקום עיכבו את נהג הרכב ופתחו בחקירה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ממד"א ירושלים נמסר כי "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של גבר כבן".

חובש מד"א אלי פרחי שהגיע למקום רכוב על אופנועים סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב על הכביש מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה, כשהאופניים נמצאות במרחק של מספר מטרים מתחת לרכב. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו".

אל זירת התאונה הוזעקו גם אנשי זק"א, אשר דיווחו לפני זמן קצר כי "תאונת דרכים קטלנית בצומת רחובות בית"ר-ינובסקי. רוכב אופניים כבן 40 נפגע מרכב ונהרג. צוות ירושלים נמצא בזירה".

משה חמד מתנדב זק״א ירושלים שטיפל בזירה ציין כי ״מדובר במקרה קשה ומזעזע, גבר כבן 40 שרכב על אופניים ברחוב ינובסקי בעיר נפגע בעוצמה על ידי רכב פרטי, כשהגעתי למקום הגבר שכב בצידי הכביש כשהוא סובל מחבלות קשות בפלג גופו העליון והוא ללא הכרה, צוות מד"א ביצעו פעולות החייאה שבסופם נאלצו לאשר את מותו במקום, מתנדבי זק"א ירושלים נמצאים במקום כדי לטפל בכבוד המת. נסיבות התאונה נחקרת ע"י המשטרה".

יהודה משי זהב יו"ר זק"א: "מדובר ביום קשה וקטלני בדרכים. אנו פונים שוב לרוכבי האופניים שמרו על כללי הבטיחות בנסיעה על הכביש".



יעקב באס, פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה: "תאונה עם מעורבות אופניים חשמליים ורכב פרטי אירעה ברחוב ינובסקי. ביצענו פעולות החייאה בסיוע רופא מסניף טרם שבסמוך על רוכב האופניים, שסבל מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה. למרבה הצער בתום מאמצי החייאה נקבע מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עג

    כל עוד לאופניים האלה אין רישוי, ואין דרישה מהרוכבים לאיזשהו ידע ברכיבה וחוקי תנועה – נמשיך לראות עוד תאונות כאלה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר