יהושע כהן ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)
יהושע כהן ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

התאונה הטראגית בחג – אבל כבד בגילה בעקבות מותו של שוקי כהן ז"ל: "הראש מסרב לתפוס"

יהושע (שוקי) כהן ז"ל (58) נהרג אתמול, שלישי, בתאונה הטראגית בכביש בגין. אשתו, מחנכת ומורה במקיף גילה, מאושפזת במצב קשה בטיפול נמרץ בשערי צדק; חברים ומכרים בשכונה מתקשים להאמין: "הגוף רועד, הנשמה בוכה"

פורסם בתאריך: 2.10.19 09:50

אבל כבד ירד על שכונת גילה לאחר התאונה הטראגית בחג אתמול, שלישי, בכביש בגין במהלכה נהרג יהושע (שוקי) כהן ז"ל (58), תושב השכונה. אשתו ענת כהן, ששהתה עימו ברכב, מאושפזת במצב קשה ביחידת טיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק.

יש לציין כי משטרת ירושלים עדיין חוקרת את נסיבות התאונה, שהתרחשה סמוך למחלף הרוזמרין, כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר", שבה היו מעורבים כמה כלי רכב. יהושע כהן פונה במצב אנוש לשערי צדק, ואשתו ענת כהן פונתה במצב קשה. לאחר מאמצי החייאה נאלצו בבית החולים לקבוע את מותו של שוקי כהן. ברכב נוסף שהו ארבעה צעירים – שפונו במצב בינוני-קל. משטרת התנועה פתחה בחקירה.

שוקי כהן ז"ל התגורר בגילה – הוא ניהל חנות אלקטרוניקה בקניון אחים ישראל בתלפיות. רעייתו ענת כהן מחנכת ומורה לחינוך גופני במקיף גילה. בשבוע שעבר חגגה המשפחה את חתונת בנם הבכור.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



חברים ומכרים בשכונה ספדו לכהן ז"ל בפייסבוק. "הגוף רועד. הנשמה שלי בוכה בוכה, מתקשה להאמין, מסרב לשמוע על הבשורה הקשה והמרה", כותב מכר של הזוג. "איך שוקי אדם מלח הארץ שכל כל כול אדם של נתינה, עזרה ואהבה הולך לנו. שוקי היקר שבכל דבר היה עוזר לי מסייע בכל בעיה. איך אפשר לכתוב עליך בלשון עבר. רק בשבוע שעבר רקדנו אתכם בחתונה. כמה שמחנו והתרגשנו שאתם מחתנים את בנכם הראשון. ענת אהבה אותך בכל ליבה, די להסתכל בטלפון שלה ולראות את השם אהובי כדי להבין כמה היא אהבה אותך. הראש מסרב לתפוס והלב מתקשה להאמין. נוח על משכבך איש יקר. אנחנו נעשה כל שביכולתנו לדאוג לענת ולילדים. יהי זכרך ברוך איש יקר".


זירת התאונה הקטלנית בכביש בגין (צילום: פרטי)

זירת התאונה הקטלנית בכביש בגין (צילום: פרטי)


חברו עופר איובי, יועץ לסגן ראש העיר, ששימש כיו"ר מינהל קהילתי גילה, ספד לו בפייסבוק: "זה חבר שגדל איתנו בקרית מנחם, קראו לו שוקי אבל אנחנו היינו קוראים לו ז'ואל. היה לו מעבדה לתיקונים בבית היצרנים, כולם היו פונים אליו ועובדים איתו, היה מאוד מוכשר, רק השבוע הבן שלו התחתן. ידעתי בחג שהיתה תאונה חזיתית ברחוב רוזמרין, רק בערב הבנתי שמדובר בשוקי וענת שנפצעה קשה מאוד וצריך להתפלל עליה. כל עזרה שיצטרכו נעמוד לרשותם, אני מבין שכולם סביב ענת, בבית החולים. אני לא יודע מה קרה פה, אבל שוב מדובר בחבורת צעירים ולי ברור שהתאונה היתה מיותרת". "

בבית הספר שבו מלמדת ענת כהן צוות המורים והתלמידים קיבלו הבוקר, רביעי, בתדהמה את הבשורה הקשה. "משפחת מקיף גילה, לצערנו, השנה נפתחת בבשורה קשה", נכתב אתמול בערב, שלישי, בדף הפייסבוק של בית הספר. "מחנכת כיתה י'2 ומורה לחנ"ג, היתה מעורבת היום בתאונת דרכים שבה נהרג בעלה והיא נפצעה קשה. היא מאושפזת בטיפול נמרץ. אנו מאוחדים בתפילה להחלמתה המהירה והשלמה", וחתמו במילים: "נקווה לבשורות טובות".


זירת התאונה הקטלנית בכביש בגין (צילום: פרטי)

זירת התאונה הקטלנית בכביש בגין (צילום: פרטי)


יהושע (שוקי) כהן ז"ל הותיר אחריו אישה – ענת, שני בנים ובת – ניב, זיו ואור, כלתו – הילה, ואחים ואחיות. ההלוויה תתקיים היום, רביעי, 2.10.19, בשעה 14:00 בבית העלמין הספרדי בגבעת שאול.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נסע עם הרכב ביום ראש השנה ?
    ביום הדין ? והוא עוד כהן ?
    במקום לברך את עם ישראל ברכת כוהנים בבית כנסת נסע ל…… ! כנראה לא היה כהן בשמיים לעשות ברכת כוהנים והוא היה פנוי אז לקחו אותו מקוים שיחזירו אותו !
    מחלליה מות יומת ! שמור את יום השבת ! זכור את יום השבת !

  2. זונדל פעטשגעבער

    נו באמת… חסרים שומרי שבת וחג שנהרגו בתאונות לא עלינו?! מספיק כבר עם התגובות הטפשיות והאנטיפטיות הללו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר