עיריית בית שמש, ענבר וייס (צילומים: גיל כהן מגן, יעל אילן)
עיריית בית שמש, ענבר וייס (צילומים: גיל כהן מגן, יעל אילן)

עיריית בית שמש: מנכ"לית רוח חדשה ענבר וייס נבחרה לתפקיד מהנדסת העיר

וייס (38), שכיהנה כמנכ"לית עמותת רוח חדשה בירושלים, נבחרה לתפקיד מהנדסת העיר בבית שמש: "זוהי זכות גדולה לעבוד עבור תושבי בית שמש, לשפר את איכות החיים של התושבים ולהוביל את העיר קדימה"

פורסם בתאריך: 27.10.19 16:32

ענבר וייס, מנכ"לית עמותת "רוח חדשה" בירושלים נבחרה לתפקיד מהנדסת העיר החדשה של עיריית בית שמש.

ועדת המכרזים של עיריית בית שמש בחרה היום (א') פה אחד בענבר וייס לתפקיד מהנדסת העירייה. וייס, בת 38 מירושלים, בעלת ניסיון רב בתחום ההנדסה וארכיטקטורה ובעיקר בהיכרות ובעבודה מול כלל המגזרים – חילוני, דתי לאומי וחרדי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


וייס, כאמור, כיהנה עד היום כמנכ"לית עמותת "רוח חדשה" בירושלים. בעבר היא כיהנה כיועצת מקצועית למנהלת מנהל התכנון במשרד האוצר, עבדה כאדריכלית בדרגת סגן ראש צוות בלשכת התכנון מחוז ירושלים במשרד האוצר ואף במגזר הפרטי כאדריכלית האחראית על תכניות ובקשות להיתרי בניה ותיקי תיעוד בנושא שימור מבנים ובאדריכלות פרטית נוספת.

וייס, בוגרת אולפנת הרב בהרן, גדלה בבית ציוני דתי, בעלת תואר שני בהצטיינות בארכיטקטורה מהטכניון, צפויה להתחיל את תפקידה בעוד כחודש. "אני מודה לוועדה שבחרה בי", מסרה וייס. "זוהי זכות גדולה לעבוד עבור תושבי בית שמש, לשפר את איכות החיים של התושבים ולהוביל את העיר קדימה. זו עיר חשובה במיקום מדהים ומיוחד במינו שמספר את הסיפור הישראלי של גיוון אמיתי על כל האתגרים וההזדמנויות שבו".

ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך בירכה את וייס ומסרה: "אני מאחלת לענבר הצלחה רבה בתפקיד המאתגר והמשמעותי אליו נבחרה. אני סמוכה ובטוחה שבאמצעות יכולותיה המקצועיות, תצליח ענבר, לקדם ולפתח את המנהל למען פיתוחה והצלחתה של העיר בית שמש".

יו"ר הועדה לתכנון ולבנייה, חבר המועצה שמעון גולדברג, מוסיף : "התרשמתי שיש לענבר את הניסיון והכישורים לעמוד בראש מנהל ההנדסה של העיר בית שמש. אני מאחל לענבר הצלחה בתפקיד המאתגר. אני תפילה שנצליח לקדם יחד את המשך פיתוחה ושגשוגה של העיר בית שמש".



תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר