(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

האלימות הקשה נגד ניצולת השואה נחשפת – כתב אישום הוגש נגד המטפל: "היכה בעוצמה"

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום כתב אישום נגד מטפל במוסד סיעודי לקשישים במעלה החמישה, בגין התעללות בקשישה, בת 89, ניצולת שואה. כתב האישום חושף מקרים קשים של תקיפות שהתרחשו באמצע הלילה

פורסם בתאריך: 31.10.19 11:34

כתב אישום חמור הוגש הבוקר, חמישי, נגד מטפל בגין התעללות קשה נגד קשישה, ניצולת שואה, בת 89, במוסד סיעודי במעלה החמישה.

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה  את כתב האישום לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד דיב עוודאללה, בן 48, תושב עין נקובא, שעבד במשך 15 שנה כמטפל במוסד הסיעודי. הוא נאשם בעבירות של התעללות בחסר ישע ובתקיפת חסר ישע הגורמת חבלה של ממש בידי אחראי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רחל אהרוני-זאבי, חושף את ההתעללות הקשה שעברה הקשישה באמצע הלילה. הנאשם היכה את פניה ואת ראשה בעוצמה, כיסה את פניה בשמיכה, אחז בה בחוזקה ושפך עליה מים מבקבוק בעודה שוכבת במיטה.

כתב האישום חושף את רגעי הפחד והאלימות הקשה שעברה במהלך משמרת לילה אחת של המטפל, כפי שהיא מתוארת בכתב האישום, שהתקיימה בליל יום שלישי, 22.10.19. בכתב האישום נטען כי בין השעות 2:30 בלילה ועד 5:40 לפנות בוקר הוא "תקף והתעלל בקשישה במספר הזדמנויות שונות בעודה שוכבת במיטה חסרת אונים וללא יכולת לזעוק לעזרה".

לפי האישום – סמוך לשעה 2:36 נכנס הנאשם לחדרה של הקשישה, ניגש אליה והיכה בפניה בעוצמה פעמיים – הקשישה בתגובה תפסה את פניה בשתי ידיה. לאחר מכן, נטען בכתב האישום, כי הוא כיסה את פניה של הקשישה בשמיכה.


בית המשפט המחוזי בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)

בית המשפט המחוזי בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)


עוד באותו לילה, עוודאללה נאשם כי סמוך לשעה 3:14, הוא נכנס לחדרה, אחז בה בחוזקה מתחת לבית השחי הימני ומשך אותה במיטה. "הנאשם סידר את מיטתה, את הסדינים והכריות ואז סטר לה בפניה וכיסה בשמיכה את פניה", כך נכתב. בזאת לא הסתיימה ההתעללות בלילה הזה, לאחר מכן, כפי שמתואר בכתב האישום – "הנאשם החל יוצא מהחדר אך מיד חזר לכיוונה, היכה בה בפניה ובראשה בחוזקה והעיף ממנה את השמיכה". גם ברגע זה, נכתב בכתב האישום, כי הקשישה אחזה בפניה בשתי ידיה.

כעבור כשעתיים, כפי שמתואר בכתב האישום, סמוך לשעה 5:25 נכנס עוודאללה לחדרה של הקשישה "ואחז בידו בקבוק מים קטן, הנאשם שפך עליה מתוך בקבוק המים לכיוון פניה, פעם אחר פעם".

כתוצאה ממעשיו נגרמו לאישה שטפי דם בפנים, "המטומה מתחת לעין שמאל ושטף דם ונפיחות מתחת לחזה בצד ימין". הקשישה סבלה במשך מספר ימים מכאבים במקומות בהם גרם לה הנאשם לחבלות. עוודאללה, נעצר בפעם הראשונה על ידי המשטרה ביום ראשון – הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אנושיות

    גועל נפש בא לי להקיא תירקב בגניהום יזהומה מטופנת. תתבייש לך חתיעת אדם שפל יתת אדם אתה מגעיל אותי עד עמקי נשמתי. באיזה זכות??????

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קשה להאמין מטפל שהכרתי והמלצתי . עצוב ומאכזב

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר