(צילומים: אי-פי, עיריית ירושלים)
(צילומים: אי-פי, עיריית ירושלים)

טראמפ בירושלים – המשטרה: "מומלץ לנהגים להימנע מהגעה לאזורי הביקור"

נשיא ארה"ב דונלנד טראמפ בירושלים - רחובות ברחבי העיר חסומים לתנועה. המשטרה: "על הנהגים להשתמש בצירים חלופיים"

פורסם בתאריך: 22.5.17 16:47

נשיא ארה"ב דונלנד טראמפ ורעייתו מלניה טראמפ בירושלים. הזוג נחת במנחת המסוקים המיוחד במתחם התחנה הראשונה בירושלים, יחד עם פמלייה של כ-1,000 איש. אלפי שוטרים מאבטחים את ביקורו, כמו כן שוטרים נפרסו לאורך כביש 1  – שחלקו גם הוא חסום לתנועה. במסגרת הביקור ביקר לראשונה נשיא ארה"ב בכותל המערבי, במהלכו הטמין טראמפ פתק.
במסגרת מבצע האבטחה של הנשיא טראמפ – ״מגן כחול״, כבישים ברחבי העיר חסומים לתנועה. החל משעות הבוקר אלפי שוטרי משטרת ישראל, לוחמי מג"ב ומתנדבים נפרסו ברחבי העיר ירושלים, הצירים הראשיים – לשמירת הסדר הציבורי, ביטחון הנפש והרכוש, הסדרת והכוונת תנועה תוך מתן דגש לפגיעה מינימאלית בחיי שגרת החיים של הציבור.

 

 

ביקור טראמפ בישראל (צילום: תומר אפלבאום)

ביקור טראמפ בישראל (צילום: תומר אפלבאום)

חסימות ושינויים בהסדרי התנועה בתוך העיר ירושלים – הכבישים הבאים חסומים לתנועה לסירוגין: דרך חברון, דוד רמז, דוד המלך ,ז'בוטינסקי, הנשיא, האר"י, עזה, פלומר, חטיבת י-ם, שער יפו, בתי מחסה, מעלה השלום, אגרון, קרן היסוד, בלפור, סמולנסקין.
לרשות הציבור ניתן לנסוע בצירים החלופיים הבאים: בגין, שדרות הרצל מחלף קרית משה לבגין דרום, חיים בר לב לכיוון אגרון, בן צבי לכיוון רבין.
ביקור טראמפ בישראל (צילום: תומר אפלבאום)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארה"ב דונלד טראמפ (צילום: תומר אפלבאום)

 

בשל עומסי התנועה הצפויים בעיר, משטרת ישראל ממליצה לציבור לעשות שימוש בתחבורה הציבורית והרכבת הקלה. בנוסף, יש להישמע להוראות השוטרים ולהיות קשובים לעדכונים שיפורסמו מעת לעת בכלי התקשורת.
"על אף שמדובר בסגירה לזמן קצר יחסית, מומלץ לציבור הנהגים להימנע מהגעה לאזורים אלו במהלך השעתיים הקרובות ולהשתמש בצירים חלופיים", נמסר מהמשטרה. "לציבור הנהגים מומלץ להעזר גם באפלקציית  waze שתעודכן כל העת.
אנו קוראים לציבור להתעדכן בכל עת בדבר שינויים בהסדרי התנועה גם באמצעות מוקד המידע הארצי של המשטרה שמספרו 110 או בערוצי הניו מדיה של משטרת ישראל".

ולרגל ביקור הנשיא טראמפ וחגיגות 50 שנים לאיחודה של העיר, הוקם מיצג תאורה מרהיב על גשר המיתרים בכניסה לעיר. המיצג הותקן באופן קבוע על הגשר  וכולל כיתובים ייחודיים. לרגל ביקור טראמפ גשר מואר בצבעי דגלי ארה"ב וישראל. המיצג, שהוקם על ידי מינהל התפעול בעירייה, יפעל בשעות הערב החל מהשעה 20:00 ועד השעה 23:00.

 

המיצג בגשר המיתרים (צילום: עיריית ירושלים)

המיצג בגשר המיתרים (צילום: עיריית ירושלים)

***
ללו"ז המלא של הנשיא טראמפ בירושלים
השבוע העמוס של העיר: אירועי יום ירושלים, ביקור טראמפ 
זהבה גלאון: "מצחיק לחגוג 50 שנות שחרור, כשמתעלמים מהפלסטינים"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר