מתוך הסרטון - אהרון כהן, נהג אגד שיצא לפנסיה (צילום: מאור כהן)
מתוך הסרטון (צילום: מאור כהן)

"התרגשתי, ירדו לי דמעות": נהג אגד אהרון כהן מדבר על ההפתעה המרגשת שערכה לו משפחתו

נהג האוטובוס הירושלמי אהרון כהן מהר חומה פרש בשבוע שעבר לגמלאות, לאחר למעלה מ-43 שנה בתפקיד. ביומו האחרון בעבודה משפחתו ערכה לו הפתעה מרגשת ששרפה את הרשת. כהן ל"כל העיר": "למרות הכל, קשה לי להיפרד מהעבודה - אני רגיל לקום בשעה 5:00 בבוקר עד הערב"

פורסם בתאריך: 3.12.19 17:09

צפו בהפתעה המרגשת לנהג האגד: לאחר למעלה מ-43 שנה על ההגה, נהג האוטובוס הירושלמי אהרון כהן, פרש לגמלאות, וזכה להפתעה מבני המשפחה והחברים לעבודה. ביום חמישי שעבר הגיעו החברים והמשפחה לנסיעה האחרונה של כהן וערכו לו חגיגה בליווי נגנים וצלמים.

כהן, בן ה-67, תושב שכונת הר חומה, מספר בשיחה עם "כל העיר" על ההפתעה המרגשת שארגנו בני המשפחה ביחד עם חבריו לעבודה. "אני ממש-ממש התרגשתי", הוא מתאר, "ואפילו ירדו לי דמעות מהתרגשות. לא קמתי מהכסא עד שהקימו אותי. הם הפתיעו אותי בקטמון, כמה תחנות לפני הסוף הם עלו לאוטובוס".

כהן מספר: "אני עבדתי בחברת אגד 43 שנים וחצי, והבן שלי ארגן את ההפתעה הנעימה והמרגשת הזו, ביחד עם בני המשפחה והחברים לעבודה. פשוט לא יצאו לי המילים, הופתעתי. אני נהג בשנים האחרונות בקו 13 – עשיתי את כל הקווים בעיר, ובנוסף עשיתי נסיעות בינעירוניות לחיפה, לאשדוד ועוד. אבל אני התרגלתי לעבוד בתוך ירושלים כי אני מכיר את הנוסעים, למרות הכל, קשה לי להיפרד מהעבודה – אני רגיל לקום בשעה 5:00 בבוקר עד הערב".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



לדברי כהן, במהלך שנותיו הרבות כנהג אוטובוס, הוא נקלע לשני פיגועים בירושלים, אך גם האירועים האלו לא מנעו ממנו להמשיך בעבודתו כנהג. "אני הייתי נהג בכל הקווים בירושלים, במהלך שנותיי חוויתי שני פיגועים – הראשון בקו 35 ברמות, ובקו 48 היה מחבל מתאבד שחצה את הכביש והתפוצץ וכל הזכוכיות של האוטובוס עפו עלי, אני ניצלתי בנס, ולאחר יום-יומיים חזרתי לעבודה כרגיל".



מהן התוכניות שלך לעתיד?
"השבוע יצאתי לפנסיה, ואני קודם כל רוצה לנוח לאחר כל התקופה שעבדתי באגד. אני רוצה קצת לטייל ולנוח. להיות נהג אוטובוס, זו עבודה שהיא לא קלה, אבל היה לי סיפוק – אגד זה משפחה גדולה בירושלים".

מאור כהן, בנו של אהרון כהן, ומארגן ההפתעה מוסיף ואומר כי "אני ממש שמח שאבא יצא לפנסיה, לאבא היתה הרבה סבלנות לכל הנוסעים בעיר, ולתת את השירות הכי טוב, זה מרגש מאוד. החלטנו להביא נגנים מקצועיים מהקסטל ולתאם איתם, אמרתי להם שאנחנו מתכננים הפתעה, וריכזנו את כל העובדים והמשפחה ועשינו לו את ההפתעה ביום האחרון לעבודה".



תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. חופית

    איזה משפחה יפה התרגשתי עד דמעות נהניתי ככ לראות את זה איזה יופי של ישראלים !!! מאחלת לו שיצא לפנסיה יהנה מהחיים תודה על השנים שהסיע את כולם ובהצלחה !!!!

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר