סמוך לזירת התאונה בתוואי הרכבת הקלה (צילום: מוישי סגל, תיעוד מבצעי איחוד הצלה)
סמוך לזירת התאונה בתוואי הרכבת הקלה (צילום: מוישי סגל, תיעוד מבצעי איחוד הצלה)

הטרגדיה הלילה: צעירה נמחצה למוות מתחת לרכבת הקלה

הצעירה, מסיבה לא ברורה, נפלה בין שני הקרונות המחוברים של הרכבת הקלה בזמן נסיעתה; צוות מד"א קבע את מותה; ארבע חברותיה, שהיו עדות לתאונה לקו בחרדה; נפתחה חקירה

פורסם בתאריך: 4.12.19 06:04

טרגדיה הלילה בתוואי הרכבת הקלה בירושלים – צעירה, בת 19, נפלה מסיבה לא ברורה על המסילה של הרכבת הקלה, בין שני הקרונות המחוברים. היא נפגעה באורח קשה מאוד, צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותה במקום. ארבע חברותיה ששהו עימה והיו עדות לתאונה המחרידה לקו בחרדה. משטרת ירושלים פתחה בחקירה.

מדובר במקרה הראשון מאז הפעלת הרכבת הקלה באוגוסט 2011, שבו נהרגה הולכת רגל על תוואי הרכבת הקלה. כאמור, נסיבות האירוע הטרגי נחקרות על ידי המשטרה


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


סמוך לזירת התאונה בתוואי הרכבת הקלה (צילום: מוישי סגל, תיעוד מבצעי איחוד הצלה)

סמוך לזירת התאונה בתוואי הרכבת הקלה (צילום: מוישי סגל, תיעוד מבצעי איחוד הצלה)


ממד"א נמסר: "בשעה 00:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולכת רגל שנפגעה מהרכבת הקלה ברחוב יפו, סמוך לתחנה המרכזית בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על צעירה כבת 19 ללא סימני חיים וקבעו את מותה במקום. בנוסף העניקו טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שערי צדק 4 צעירות כבנות 19 שלקו בהתקף חרדה".



פארמדיק מד"א עוז פולק מספר: "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת, כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו צעירה כבת 19 לכודה מתחת לרכבת, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה, 4 מחברותיה שהיו עדות לתאונה לקו בהתקף חרדה ולאחר טיפול רפואי, פינינו אותן להמשך טיפול בבית חולים".

ינון דהן, חובש בצוות האמבולנס של איחוד הצלה, מדווח מהזירה: "צוותי כיבוי פועלים בשלב זה לחילוץ גופתה. כמו כן צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע ל-4 צעירות שנתקלו באירוע ולקו בחרדה עקב אופי ונסיבות האירוע".


סמוך לזירת התאונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

סמוך לזירת התאונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)


מסיטיפס הרכבת הקלה בירושלים נמסר הלילה כי: "בסביבות השעה 00:20, הגיעה הולכת רגל לשטח תחנת הרכבת הסמוכה לתחנה המרכזית. מסיבה לא ברורה הבחורה נפלה בין שני הקרונות המחוברים של הרכבת הקלה, זאת בזמן שהרכבת הקלה היתה בנסיעה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה. אנו פועלים בתיאום מלא מול המשטרה אשר בודקת את האירוע. אנו שולחים את תנחומינו למשפחת ההרוגה".


סמוך לזירת התאונה. צעירה נמחצה למוות מתחת לרכבת הקלה(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

סמוך לזירת התאונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)


משטרת ירושלים: "ברחוב יפו בירושלים בסמוך לתחנה המרכזית, התרחשה תאונת דרכים, בין רכבת קלה להולכת רגל. צוותי רפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה. במקום נמצאים שוטרים ובוחן. נפתחה חקירה לברור הנסיבות".



תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. משתמש תחב"צ בעיר

    הרכבת הקלה בירושלים מרגע הפעלתה הרסה את כל מערך התחבורה הציבורית בירושלים. חיסלו כמעט כחצי מקווי האוטובוס בעיר ואת המסלול בקווים הקיימים האריכו על מנת שאנשים יאלצו להשתמש ברכבת הקלה, ולהחליף כמה תחנות בתוך העיר בין הרכבת הקלה לאוטובוס. מה שלפני כן אוטובוס היה עושה בקו ישיר לכל מקום בעיר כשהיתה תחבורה ציבורית נורמאלית. בכל שעות היום קיימת צפיפות בלתי אנושית ברכבת הקלה. מדובר בהתעללות חסרת תקדים באנשים המשתמשים בתחבורה ציבורית בירושלים. אנשים זקנים צריכים להחליף כמה תחנות בתוך עיר אחת, מה שלפני כן היו עושים אוטובוסים בקווים ישירים. כל זה כדי למקסם את הרווחים של סיטיפס.
    בלתי נתפס איפה אנחנו חיים. האחראים חייבים לתת את הדין.

  2. מאז הרכבת הקלה הפסקתי לבקר בירושלים

    התחבורה הציבורית בירושלים זה סיוט מתמשך .

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני רוצה להבין היכן היא עמדה בעת שנפלה אל בין 2 הקרונות חייבים להבין זה אסון בלתי נתפס ולא אנושי
    אבל חלילה עלול לחזור על עצמו

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר