פעילות של בית השנטי (צילום: אלברט ללייב)
פעילות של בית השנטי (צילום: אלברט ללייב)

למען נוער בסיכון: ההתרמה להקמת בית השנטי בירושלים בעיצומה

עמותת בית השנטי, שמפעילה שני בתים לטיפול בנוער בסיכון, מתעתדת להקים בית שלישי בירושלים. יעד הגיוס עומד על כארבעה מיליון שקלים. יצוין כי כל שקל שייתרם יוכפל, כך שערך התרומה שווה כפליים. הפרטים המלאים בפנים

פורסם בתאריך: 12.12.19 10:32

עמותת בית השנטי שמסייעת ומטפלת בנוער בסיכון נמצאת על סף הקמת בית חדש בירושלים, אשר יצטרף לשני בתים של העמותה שפועלים כבר שנים רבות – בית השנטי בתל אביב ובית השנטי במדבר.

לבית השנטי שיוקם בירושלים יהיו שותפים הקרן לירושלים ועיריית ירושלים, אך לשום הקמתו זקוקה עמותת בית השנטי לגייס כספים משלה, גם כדי להמשיך ולהפעיל את שני הבתים הקיימים. במהלך החודש יערוך בית השנטי קמפיין גיוס המונים ראשון מסוגו לצורך תמיכה בהמשך קיומה של עמותת בית השנטי, בניית בית שנטי נוסף בירושלים, וכן לצורך העלאת המודעות לבני נוער בסיכון ובסכנת רחוב. הקמפיין הינו בפריסה ארצית ויתקיים בימים רביעי וחמישי הקרובים, 19.12-18.12, וימשך 36 שעות בלבד.

לתרומה לבית השנטי בכרטיס אשראי לחצו כאן

יש לציין כי עמותת בית השנטי פעילה כבר 35 שנים, שבמהלכן טופלו בבתי העמותה כ-56,000 בני נוער חסרי בית, בסיכון ובסכנת חיים. בבית השנטי מתגאים כי 80 אחוזים מבני הנוער שטופלו על ידי העמותה השלימו לימודים, התגייסו לצבא ורכשו מקצוע תוך שהם משתלבים בחברה כאזרחים שווים.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מבית השנטי נמסר: "בית השנטי עושה גיוס המונים לטובת קיום הבית והקמת בית שנטי נוסף בירושלים. למעשה אפשר לתרום כבר עכשיו בכל דרך שרוצים. עמותת בית השנטי גייסה עד כה 11 מיליון שקלים בעזרת הקרן לירושלים ותורמים פרטיים, מתוך 15 מיליון שקלים הדרושים להקמת הבית, והציבה לעצמה מטרה לגייס ביום התרמה את מלוא הסכום שנותר – ארבעה מיליון שקלים. בית השנטי הצליח לגייס תורם שיכפיל את הסכום שיגויס, אך אם לא נגיע ליעד עד סוף דצמבר, הוא לא יתמוך בפרויקט. אנו פונים אליך כדי לבחון אפשרות לקבלת עזרה לפרויקט זה".


בית השנטי במדבר (צילום: אלון גרגו)

בית השנטי במדבר (צילום: אלון גרגו)


בבית השנטי מוסיפים כי "במידה ולא נגיע ליעד כל התרומות יוחזרו לתורמים. בשיטת הכל או כלום. אנו חייבים לגייס את מלוא הסכום אחרת כל התרומות יוחזרו. אנא קחו חלק בפרויקט בעל חשיבות לאומית זה ותשפיעו על חייהם של בני נוער אשר כה זקוקים לביטחון כדי לצמוח, לחיבוק כדי להאמין ולכוח כדי לבחור בחיים".

לתרומה לבית השנטי בכרטיס אשראי: https://www.charidy.com/shanti

טלפון לתרומות: *3885.

לתרומה דרך PAYBOX לחצו כאן

התרומה מוכרת לצרכי מס לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה.



תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. הורים

    חרטה אין נוער בסיכון יש,רשויות ובית שנטי מסוכן כת שגוזלת צעירים תמימים מביתם ומקלקלת אותם
    ולא לאאמרנו את זה כל העיר זו תגובה לגיטימית אז תפרסמו בלי לפחד ולעשות סלקציה והדרת האמת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר