אילוסטרציה זירת רצח (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
אילוסטרציה זירת רצח (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

בית שמש: אישה כבת 36 נעצרה בחשד לרצח אביה

הותר לפרסום: כוחות ימ"ר ירושלים עצרו את האישה, תושבת בית שמש, בחשד לרצח אביה. מעצרה הוארך עד ליום חמישי. החקירה נמשכת

פורסם בתאריך: 23.5.17 17:12

היחידה המרכזית (ימ"ר) במשטרת ירושלים עצרה ביום שני, 22.5, תושבת בית שמש כבת 36 בחשד לרצח אביה. כך הותר היום (שלישי, 23.5) לפרסום.

מהמשטרה נמסר כי ביום שני, סמוך לשעה 15:30, התקבל דיווח במשטרה על ידי מד"א לפיו נקראו לדירת מגורים בבית שמש, שם קבעו מוות לגבר כבן 79 כשעל גופו פצע, שעל פי החשד, נראה כפצע דקירה.

 

כוחות המשטרה שהגיעו לזירת האירוע פתחו בחקירה, ביצעו סריקות ואספו ממצאים מהזירה. כבר בשלב ראשוני עלה חשד למעורבות בתו של הקורבן וכן עלה חשד לרצח, על כן הוחלט על מעצרה והטלת החקירה על היחידה המרכזית של המשטרה.

מהחקירה, כך נמסר ממשטרת המחוז, עולה כי החשודה, בתו של הקורבן המתגוררת עם הוריה, יצאה באותו היום בשעות הצהריים יחד עם הוריה לבדיקה רפואית, בדרך התפתח ביניהם ויכוח שבגללו חזרו לביתם. משהגיעו לביתם הלכה האם לחדר השינה, ובין החשודה לאביה החל ויכוח נוסף. בשלב מסוים, כך על פי החשד, ניגשה אליו בתו ופגעה בו באמצעות חפץ כהה.
האם, שהיתה כאמור בחדרה, שמעה רעשים מסלון הבית, ומשראתה את בעלה שרוע על רצפת הסלון ניגשה לשכן שהזמין צוותים רפואים של מד"א, והם כאמור דיווחו למשטרה.

החשודה נחקרה במשטרה בחשד לרצח אביה ושיבוש הליכי חקירה. בסיום חקירתה היא הובאה בפני בית המשפט, אשר נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרה עד לתאריך 1.6 (יום חמישי). כמו כן קבע בית המשפט כי היא תישלח לבדיקה פסיכיאטרית.

במשטרה מציינים כי "מדובר באירוע קשה בו מכלול פעולות המשטרה מצביעות על כך שהבת, על פי החשד, רצחה את אביה במהלך ויכוח. השלבים והפעולות הראשוניות שביצעו חוקרי המשטרה בזירה הובילו לאיסוף ממצאים משמעותיים שסייעו בפענוח האירוע הקשה. המשטרה ממשיכה בביצוע פעולות החקירה הנדרשות לשם גיבוש מכלול הראיות בתיק טרם העברתו לפרקליטות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר