מרוץ אפיקים בשנה שעברה (צילום: עמותת אפיקים)
מרוץ אפיקים בשנה שעברה (צילום: עמותת אפיקים)

מירושלים לאילת: מרוץ RUN4AFIKIM עבור ילדים בסיכון יוצא לדרך

מרוץ השליחים השנתי של עמותת אפיקים, שפועלת למען ילדים בסיכון, ייצא לדרך בפעם השביעית ב-15.1 - מעבר לספורט ולהנאה, הרצים והרצות יגייסו תרומות עבור העמותה

פורסם בתאריך: 9.1.20 14:20

מרוץ השליחים RUN4AFIKIM ייצא לדרך בפעם השביעית – מירושלים לאילת. מדובר במרוץ של עמותת אפיקים, שהכנסותיו מוקדשות לילדים בסיכון. ההזנקה תתקיים בבית הנשיא ב-15.1.2020, ולאחר מכן כל הרצים והרצות יגיעו למתחם התחנה בירושלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


את המרוץ מארגנת העמותה מאז שנת 2013 והוא משותת על מסלול ריצה בלתי תחרותי מירושלים ועד אילת בהיקף של 370 ק"מ, אותו עוברים תוך 36 שעות, מיום רביעי ועד שישי .כל רץ בוחר בכמה מקטעים להשתתף, ומטרתו, מעבר לספורט ולהנאה, היא גיוס תרומות לעמותה.

איך זה עובד? התרומות מגיעות מהמעגלים הקרובים של הרצים והרצות: משפחה, חברים, מכרים או חברים לעבודה המעוניינים לתרום. לכל משתתף נפתח דף תרומות באתר העמותה, וכל משתתף צובר תרומות הנרשמות על שמו.

גילה רוקמן, חברת ועד מנהל עמותת אפיקים, מציינת כי "הרעיון היה לחבר אנשים שאוהבים גם לרוץ וגם לתרום. כל רץ אמור לגייס 2,000 דולר, מלבד סטודנטים של מרכז שלם שמשתתפים במירוץ שאמורים לגייס 500 דולר. ב-15 בינואר נראה את 'תמיכתנו הגופנית. זה אולי נשמע מטורף, אך בהחלט שווה את המאמץ!'".

בעמותת אפיקים מוסרים כי "מדובר בעמותה ללא מטרות רווח שפועלת על מנת לספק כלים לילדים המוגדרים בסיכון ולמשפחותיהם ולסייע להם לצאת ממעגל העוני. העמותה החלה לפעול בשנת 2007 והיום מונה 14 מרכזים בשכונות מוחלשות ברחבי הארץ. היא מפעילה מרכזי למידה בשעות הצהריים – שם שמים דגש לא רק על שיעורי העשרה בתחומים כמו מתמטיקה, אנגלית ומחשבים, אלא גם בהעשרה ערכית ומחשבתית מעבר לחינוך בסיסי. ילדים המשתתפים בתכנית מקבלים ארוחה חמה ונחוצה כל יום, ותמיכה רגשית הנחוצה לא פחות. העמותה עובדת יחד עם הורי החניכים ומשקיעה מאמצים רבים בתמיכה בם בנושאים כמו הכשרה מקצועית, התנהלות כלכלית נכונה וסדנאות הורות".

לכל בוגרי העמותה ישנה תעודת בגרות מלאה, מה שמאפשר להם גם להמשיך ללימודים אקדמיים, לרכוש מקצוע ולשבור את מעגל העוני. הם כולם מוזמנים לקחת חלק בתוכנית הבוגרים של אפיקים, המספקת ייעוץ וסיוע מקצועי, כמו גם מלגות פיננסיות.

הרב משה לבקוביץ, מייסד העמותה, מוסיף ואומר: "מרגש לראות אנשים טובים שתורמים את עצמם יוצאים מהשגרה רצים מזיעים ומתאמצים ומביאים ברכה לילדים של כולנו מריצים איתם לעתיד טוב יותר את עתידם של ילדים אלו".

להרשמה למרוץ.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר