אילוסטרציה כרטיסי אשראי (צילום: אי.פי Martin Meissner)
(צילום אילוסטרציה: אי.פי Martin Meissner)

איך אב ובנו מירושלים הצליחו להונות את חברת האשראי?

אב ובנו מירושלים נעצרו בחשד שגנבו כרטיס אשראי חדש, התחזו לבעליו מול חברת האשראי והצליחו לבצע חיובים בסכום רב, מעצרם הוארך

פורסם בתאריך: 28.5.17 17:20

אב ובנו, תושבי ירושלים, נעצרו בחשד שגנבו כרטיס אשראי, התחזו לבעליו וביצעו חיובים בסכום רב. במשטרת ירושלים מספרים כי אמש, מוצ"ש, התקבל דיווח במשטרת ישראל מצעיר כבן 24 מירושלים שהתוודה כי יחד עם אביו עשו שימוש בכרטיס אשראי גנוב, וביצעו חיובים באלפי שקלים. הצעיר ואביו נעצרו ונחקרו.
מחקירתם עלה, כי בשבוע שעבר, פנה האב, בשנות ה-50, אל בנו בטענה ש'מצא' כרטיס אשראי חדש וביקש מהבן לסייע באיקטוב הכרטיס על מנת שיוכלו לבצע בו שימוש. לפי החשד השניים עשו שימוש בתוכנת פריצה באמצעותה השיגו את פרטיו המלאים של בעל הכרטיס, יצרו קשר טלפוני עם חברת האשראי ובמהלכה בדרכי הונאה התחזו לבעל הכרטיס וקיבלו לידיהם את הסיסמה לבנקט והצליחו לבצע אקטיבציה לכרטיס האשראי.
עוד עולה מהחקירה כי לאחר ביצוע האקטיבציה מול חברת האשראי, ניסה האב לבצע העברה בנקאית לחשבונו הפרטי, ומשלא צלח, יצאו השניים ל'מסע' קניות בתחנה המרכזית בירושלים ובערים נוספות במרכז הארץ, במהלכו ביצעו חיובים ורכישות בסכום רב של כ-10 אלף שקלים.
בחקירתם נקשרו האב ובנו למיוחס להם. היום (א') הובאו החשודים בפני בית המשפט, מעצרו של הבן הוארך עד ליום חמישי ושל האב הוארך עד ליום שלישי.
מהמשטרה נמסר כי "קבלת הדיווח במשטרה הובילה לפתיחה בחקירה בה שולבו אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ששימשו להתחקות אחר אופן שיטת ביצוע ההתחזות והחיובים שבוצעו על ידי החשודים. משטרת ישראל פועלת כל עת כנגד מעשי הונאה והתחזות בשיתוף פעולה מלא עם חברות האשראי במטרה לאתר, לחקור ולעצור את פורעי החוק המרשים לעצמם 'לגנוב' בהונאה מאזרחים שומרי החוק".
***
פרויקט שביל האופניים ממלחה ועד התחנה המרכזית יוצא לדרך 
דיירי עין כרם מוחים: "הדרך הראשית בשכונה הפכה לכביש ראשי"
אור ירוק: הנהגים בעיר מובילים בדוחות על נסיעה באור אדום 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר