תמונת שלט קמפיין מקורי מול תמונת שלט קמפיין מושחת (צילום: יח"צ, דוברות תיאטרון החאן)
תמונת שלט קמפיין מקורי מול תמונת שלט קמפיין מושחת (צילום: יח"צ, דוברות תיאטרון החאן)

פרסום של החאן: הושחתו שלטי חוצות עם דמויות נשים

השלטים נתלו בכניסה וביציאה מהעיר כחלק מקמפיין חדש לציון שנת היובל של תיאטרון החאן. מהתיאטרון נמסר: "מכעיס ומקומם"

פורסם בתאריך: 29.5.17 13:37

תיאטרון החאן פתח באחרונה בקמפיין פרסום חגיגי לקראת העונה החדשה (2017-18), שמציין באופן חגיגי גם את פתיחת עונת היובל להיווסדו של החאן.

 

במסגרת הקמפיין נתלו ברחבי העיר שלטי חוצות, שהושחתו בשל הופעת שחקניות, לצד שחקנים, על השלטים. בעקבות השחתת השלטים תיאטרון החאן פנה לעירייה בבקשה דחופה לטפל בתופעה הוונדליסטית ולהגביר את האכיפה.

"השלטים שהושחתו נמצאים בכניסה וביציאה מהעיר ושייכים לעיריית ירושלים", נמסר מתיאטרון החאן. "זאת לא פעם ראשונה ששלטי התיאטרון הושחתו בשל הופעת נשים עליהם, והסיכום בין התיאטרון לעיריית ירושלים בשנים עברו היה כי במקרה כזה יישא התיאטרון בעלות הדפסת השלטים מחדש ואילו העירייה תממן את תלייתם. אולם השנה מסרבת עיריית ירושלים לעמוד בהתחייבותה, ואינה מוכנה לשאת בעלות תליית השלטים".

יצוין כי זו הפעם החמישית שקמפיין המנויים של תיאטרון החאן, שמסרב להיכנע לדרישה להימנע מפרסום שלטים עליהם מופיעה דמות אישה בירושלים, נפגע.

מהתיאטרון נמסר עוד: "בשבוע שבו העיר ירושלים חוגגת 50 שנה לאיחודה, ובזמן שבו תיאטרון החאן חוגג 50 שנה להיווסדו, מכעיס ומקומם לגלות שעיריית ירושלים ושאר גורמי האכיפה בעיר מתייחסים באדישות, ואפילו בסלחנות, לגילויים של הדרת נשים. במקרה שלנו זה מתבטא בהשחתה חוזרת ונשנית של שלטי חוצות של תיאטרון החאן שבהם מצולמות גם נשים, שחקניות לצד שחקנים. מעבר לכל זה גורם נזק גדול לא רק לתיאטרון החאן אלא לעיר ירושלים בכלל".

מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית ירושלים מגנה מקרי ונדליזם והשחתה מכוונת בכל תוקף בכל התחומים. העירייה מאפשרת למוסדות התרבות בעיר לפרסם על שלטי חוצות שנמצאים על עמודים ברחבי העיר וזאת באמצעות התקשרות עם ספק חיצוני. כבכל מקרה אחר, יש להגיש תלונה על מנת למנוע מקרים דומים בעתיד".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר