הפגנת ענק בבלפור - למעלה מ-10,000 מפגינות ומפגינים (צילום: אוהד צויגנברג)
הפגנה במתחם בלפור (צילום: אוהד צויגנברג)

הפגנת הענק בבלפור – למעלה מ-15,000 מפגינות ומפגינים

גם הערב, מוצ"ש, נערכת הפגנת ענק מול מעון ראש הממשלה נתניהו - משטרת ירושלים חסמה לתנועה את הרחובות בן מימון, עזה, קרן היסוד, קינג ג'ורג', אגרון ואת צומת כיכר פריז

פורסם בתאריך: 8.8.20 19:43

הערב, מוצ"ש, נערכת הפגנת ענק נוספת מול מעון ראש הממשלה בנימין נתניהו – למעלה מ-15,000 מפגינים ומפגינות משתתפים במחאה נגד הטיפול של ראש הממשלה בנימין נתניהו במשבר הקורונה, נגד המשבר הכלכלי הקשה ונגד השחיתות השלטונית. במוצ"ש שעבר גם הגיעו למתחם ההפגנות כ-10,000 אישה ואיש.

משטרת ירושלים חסמה את הרחובות הסמוכים לאזור ההפגנה, ובהם – בן מימון, עזה, קרן היסוד, קינג ג'ורג', אגרון ואזור צומת כיכר פריז.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"משטרת ישראל ערוכה לקיומן של המחאות הערב, וכוחות המשטרה פרוסים באזור כיכר פריז על מנת לאפשר את חופש המחאה לכולם ולשמור על בטחון הציבור", נמסר ממשטרת ירושלים. "המשטרה שבה ומדגישה, כי היא פועלת לאפשר קיומן של מחאות לכלל המפגינים, אך יחד עם זאת לא תאפשר כל הפרה של הסדר הציבורי, ותפעל בנחישות נגד כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי או לפגוע בקיומן התקין".

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל קוראת לכלל המשתתפים במחאות להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לעטות מסיכות כנדרש ולשמור על ריחוק חברתי, למען שמירה על בריאות כלל הציבור וכוחות המשטרה".

כפי שפורסם ב"כל העיר" – במשטרת ירושלים נרשמת מתיחות שיא לקראת ההפגנה הערב, עשרות שוטרים גלויים וסמויים נמצאים בשטח ההפגנות.

כמו כן, עבור המפגינים ומהפגינות, שמגיעים מכל רחבי הארץ – מהעיר, מהקיבוץ, מהמושב, מהצפון, מהדרום ומהמרכז, משמאל ומימין – נפתח חניון 'מנורה' במרכז העיר. לצד זאת, העירייה החליטה להגביר הערב את אכיפת עבירות החניה. בנוסף, העירייה החליטה כי השירותים הציבוריים ישארו פתוחים בכל שעות היממה.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יוסי חכימא

    15,000 זו הפגנה צנועה.

    הפגנות ענק זה מאות אלפי איש כמו אחרי סברה ושתילא, הנם עם הגולן, המחאות נגד אוסלו וההתנתקות

  2. רונית

    בעוד שבועיים 15000 נדבקים 10000 חולים בקורונה ו …15000 פחות שמאלנים בקלפי

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר