מתוך תיעוד החולים שחוזרים בחזרה למלונית הקורונה (צילום: פרטי)
(צילום: פרטי)

תיעוד מטריד ממלונית הקורונה בגבעת מרדכי: חולים נמלטים דרך החלון

מדובר בישיבת חברון, שהוסבה למלונית קורונה - מתיעוד שהגיע לידי "כל העיר" נראים חולים, שברחו מהמתחם, מטפסים בחזרה למבנה. השכנים מבועתים: "הם מסכנים את החיים של כולנו"

פורסם בתאריך: 6.10.20 20:30

חולי קורונה שמשתכנים במלונית קורונה בשכונת גבעת מרדכי תועדו נמלטים מהמבנה, וחוזרים אליו. מדובר בבניין שבו פעלה ישיבת חברון, שכעת הוסב למלונית קורונה. בני ישיבות נראים בסרטון מטפסים דרך החלון בחזרה למבנה.

השכנים בגבעת מרדכי מבועתים: "הבחורים החולים מוצאים פרצה בגדר, קופצים מהחלון ויוצאים לשכונה", מתאר בשיחה עם "כל העיר" אחד השכנים. "אחרי זה הם חוזרים, ללא מפריע, דרך החלון לישיבה. הם מסכנים את החיים של כולנו".

השכנים מספרים כי פנו למשטרת ירושלים בנושא, אולם עד כה הם לא קיבלו מענה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



חברת מועצת עיריית ירושלים לורה ורטון (מרצ) מתייחסת לתיעוד המטריד ומוסרת כי "יציאת החולים המאומתים מישיבת חברון היא סכנה ברורה לציבור, והבריחה שלהם דרך החלונות היא גם עדות שהם ידעו היטב שמדובר במעשה אסור. המשטרה ומשרד הבריאות חייבים להבטיח לעצור הן את הפעילות והן את הבחורים, כדאי שיראו ויראו. אסור להתפשר בעניין של בריאות הציבור, ואני רק מקווה שתושבי גבעת מרדכי, שומרי החוק לא נפגעו ולא ייפגעו מהרשלנות הפושעת של הצעירים".

מרכז השליטה של מתווה הישיבות נמסר: "נוכח תחלואה שהתגלתה בישיבות הפנימיה, והרצון לא להביא את התחלואה לקהילה. נדרשנו לפתרון לתלמידי הישיבות החולים והמבודדים. ישיבת חברון נפתחה כאחת הישיבות המארחות מספר ישיבות. לצערנו, על אף עשייה נמרצת של וועד הישיבות וצוות ישיבת חברון, היו אירועים בודדים בהם מספר בחורי ישיבה לא נהגו לפי ההנחיות ולא לפי אמות מוסר ראויות. הישיבה וועד הישיבות קיבלו החלטה על הגברת האבטחה והאכיפה לצד שיח ועשייה עם ראשי הישיבות המתארחות שיפעלו עם אנשיהם".

כפי שפורסם ב"כל העיר" מחדל האכיפה בסגר הקורונה בירושלים נרשם בכמה מוקדים שונים, הראשי שביניהם הוא במאה שערים. אמש מאות השתתפו במסע לוויה של אברך לכיוון הר הזיתים. מדובר בהפרה בוטה של הגבלות הסגר, שעלולה להוביל להתפשטות הקורונה ולמעשה לעלייה נוספת בנתוני התחלואה. רוב המשתתפים היו ללא מסכות מגן ובמקום נרשמו התקהלויות אסורות. 11 חשודים עוכבו בגין הפרות של הגבלות הסגר.

יש לציין כי סוכות הענק במאה שערים, שמכילות אלפי אנשים מדי יום, עדיין לא פונו. תוצאות ההתקהלויות האסורות בסוכות יתבררו רק בשבוע הבא כשייחשפו נתוני התחלואה.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

14 תגובות
  1. נתי

    אין ספק שלא הייתם מעיזים לפרסם נתונים דומים על המגזר הערבי.
    האם נכנסתם לסוכות במאה שערים וראיתם שאינם מחולקים לקפסולות?

  2. צוריאל

    ומה עם התעללות השוטרים בתושבי שכונת מאה שערים את זה שכחתם לכתוב . תמיד אבל תמיד להציג רק את הדברים הרעים של המגזר החרדי ומה עם הדברים הטובים שלו ? ממש שינאת חינם

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דיי נמאס כבר הגזמתם כל הזמן לצייר רק חרדים בצורה שלילית , האשמים הכי גדולים זה יולי אוגוסט שאילת טבריה לא היה מקום להזמין חדר אנשים דרכו אחד על השני מרוב פיצוץ אוכלוסיה לא מסכות ולא כלום היה שם… אז נמאס. נמאס נמאס , אפילו חילוני שרואה את זה כמוני מבין שיש פה סיקור תקשורתי שלילי נגד חרדים מה יהיה מה, תהיו בני אדם לפחות….

  4. דוד

    אתה שמצדיק חרדים שפוגעים בזדון באדם חף מפשע.צריך לעוף מהמדינה יחד איתם .מדובר בעיקר החרדים אשכנזים .הם שגורמים לשינאת הדתיים בישראל.תלכו לברוקלין שם אפשר חופשי למות.יש מלא מקום בבית הקברות באמריקה.לאנשים כמוכם.פה יחיה רק מי שייתן לחיות.מועדים לשמחה.

  5. בועז

    הציונאיכסים פי אלף יותר מדבקים משומרי הדת היהודית ביראת ה' טהורה! הדבקתם אותנו בטומותיכם מעל 100 שנים!

    בקרוב דבר בכל העולם, כולכם הולכים למות ואתם בועטים!!!

  6. דני

    ואנחנו סגורים בבית ואם חלילה נצא להתאוורר נשלם על כל המחדלים של החרדים בקנסות מפוארים
    נמאסה עלינו המדינה בסוף ישארו כאן רק חרדים ותהיה פה מדינת עולם שלישי מובהקת

  7. טוביה

    מידיעה זה בחורים שעברו קרונה שהגיעו לבקר את החברים שלהם
    לא שזה בסדר אבל כבר נשמע אחרת

  8. ער

    גם ככה הם לא לומדים. בקרו בלילה בחצות ליד ישיבות ידועות ותשמעו מסיבות נון-סטופ. זה הנוער החרדי – חילוני כמעט

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר