תמונת אילוסטרציה - שוטר (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

עונש מאסר בפועל לשוטר מירושלים – תקף מינית שוטרת בת 19

השוטר מירושלים הורשע כי במהלך נופש יחידתי במלון באילת הוא ביצע בשוטרת צעירה מעשה מגונה בכוח, ונשלח לעבודות שירות. בית המשפט המחוזי בירושלים קיבל את ערעור מח"ש, וגזר עליו עונש מאסר בפועל למשך חצי שנה

פורסם בתאריך: 29.10.20 18:29

בית המשפט המחוזי בירושלים קיבל את ערעור המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), וגזר עונש של שישה חודשי מאסר בפועל על שוטר מירושלים, שהורשע בגין עבירה של מעשה מגונה בכוח כלפי שוטרת בת 19.

השוטר הורשע בבית משפט השלום בירושלים כי במהלך נופש יחידתי באילת, הוא משך את השוטרת לחדרו, נעל את הדלת וניסה לנשקה. השוטרת ניסתה להתנתק מאחיזתו של השוטר אולם הוא הטיל אותה על מיטתו, המשיך לאחוז בה, ולנוכח התנגדותה הוא נישק אותה בלחיה ובצווארה. בהחלטה מצוין כי לאורך כל האירוע החזיק השוטר בפרקי ידיה של השוטרת ולכד את רגליה. כל אותה העת השוטרת התנגדה למעשיו וצעקה מספר פעמים שיעזוב אותה. בשלב מסוים הוא הרפה מאחיזתו והיא נמלטה מהחדר. בית משפט השלום בירושלים הטיל על השוטר עונש של תשעה חודשי עבודות שירות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


השוטר ערער מצדו על חומרת העונש ואילו מח"ש ערערה על קולת העונש. ערעורו של השוטר נדחה, ואילו ערעור המדינה התקבל. למעשה, בית המשפט המחוזי קיבל את עמדת מח"ש, וקבע כי יש להחמיר בעונשו של השוטר ולהטיל עליו עונש מאסר בפועל. בפסק הדין קבעו השופטים ארהון פרקש, עודד שחם ואברהם רובין כי "הטלת עונש של מאסר לריצוי בעבודות שירות איננה נותנת משקל מספיק לשיקולי ותכליות הענישה. מדובר בעבירה שבוצעה על ידי שוטר. יתר על כן, העבירה בוצעה על ידי שוטר ותיק כנגד חיילת צעירה המשרתת במשטרה".

עוד קבע בית המשפט כי "יש ממד מובהק של חומרה בביצוע העבירה בעת פעילות משותפת של היחידה המשטרתית, לגביה קיימת ציפייה אלמנטרית כי המשתתפים בה יהיו מוגנים מפני תקיפה, קל וחומר תקיפה מינית. הדברים אמורים ביתר שאת כאשר מדובר בשוטרת שח"ם צעירה לימים".

עוד הוסיפו השופטים כי "נתנו בהקשר זה משקל ממשי גם לכוח שהפעיל המערער בזמן האירוע ולכך שנעל את דלת חדרו והמשיך בתקיפת המתלוננת, חרף מחאותיה הנמרצות. מצב דברים זה מציב את מעשיו של המערער ברף הגבוה יחסית של המעשים המגונים ולמעשה מקרב אותו לעבירה של ניסיון אונס".

עו"ד ליאת יונניאן, מהמחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, טענה כי "יש להתייחס בחומרה למעשיו של השוטר שכללו הפעלת כוח, נעילת הדלת ותקיפה המתמשכת חרף מחאותיה של השוטרת. אנו מבקשים לחזק את ידה של המתלוננת, ומקווים כי פסק הדין שניתן היום יהווה תמרור אזהרה ומסר ברור שכל אדם, קל וחומר שוטר, אשר מבצע עבירות מעין אלה ראוי שיוטל עליו עונש מאסר".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

14 תגובות
  1. הרב קמה

    בהכרותי עים השוטר טענתו שהוא היה שתוי..השוטר לא יהודי אומלל שמחפש כול הזמן להתיחד עים יהודיה ושוטרת שחם שצעירה בגילה..הוא יודח מהמשטרה אל עולם ההפוך פשע.סמים.ולבסוף יגמור את שנותיו בכלא.השוטר עשה שטות חיו ואן לרחם עליו דינו כדין מחבל שרוצח פיזית ונפשית בחורה יהודיה.

  2. ג'פרי

    נמאס כבר ממטורפי המין כאן במדינה חייבים לעשות בדק בית יסודי בכל הטירוף הזה השוביניזם המושחת [הפמיניזם לא פחות אבל הפמיניזם לא מזיק כל כך] להתייחס לאשה [זה גם קורה הפוך אבל לא בכזאת תדירות] כמו אל חפץ למילוי צרכים חייב להיות בדיוק כמו אל רצח אין ברירה

  3. אשר

    כול הכבוד למחש ולשופטים
    אבל לדעתי צריך להחמיר עם השוטר בעונש
    כי זה לדעתי ניסיון לאונס

  4. יוני

    לג'פרי אני חושב שאתה גם כןתב תגובות באתר כיכר השבת אז אתה כנראה איש דתי אני מתפלא עליך איך אתה רוצה להחשיב אונס כרצח בזמן שלפי התורה מי שאנס משלם רק פיצוי כספי כמו שכתוב חמישים כסף ולפי התורה אין גם מאסר על כזאת עבירה ומי שרוצח לפי דיני התורה משפטו מוות תחליט אם אתה דתי או אתה חילוני שרוצה לשפוט לפי חוקי העולם המערבי שכידוע לך הדמוקרטיה וכל הנגזרות שלהם בהרבה תחומים למשל בנישואים חד מיניים ועוד הרבה דוגמאות שאין כאן המקום להאריך סותרים את חוקי התורה אי אפשר לרקוד על שתי החתונות בו זמנית

  5. צדק ,צדק תרדוף .

    יופי , עכשיו אחרי שנשפט פילילי נא לתבוע אזרחי על מליון שקל שימות הכלב .

  6. אא

    יש חוק חדש אסור לעסוק בזנות ולשכור זונות יש פיתרון חדש להטריד נשים ונסיון אונוס זה לא חדש שחלק מהשוטרים היו צורכים שרותי זנות ועכשיו הם מכורים לסקס ותוקפים נשים צעירות ומבוגרות

  7. יאיר לפיד

    מסכנה היום יש שוטרים שחושבים שהם יעשו מה שהם רוצים בגלל שלא מענישים אותם צריך לפטר אנשים כמואו ואסור להתגייס למשטרה

  8. יאיר להב

    מסכנה היום יש שוטרים שחושבים שהם יעשו מה שהם רוצים בגלל שלא מענישים אותם צריך לפטר אנשים כמואו ואסור להתגייס למשטרה

  9. ישראל כץ

    היום יש שוטרים שחושבים שהם יעשו מה שהם רוצים בגלל שלא מענישים אותם צריך לפטר אנשים כמואו ואסור להתגייס למשטרה

  10. שיי

    מה חצי שנה על אונס עוד שוטרת ורק חצי שנה צחוק מהחוק ממש פוגעים בכבודם של הנשים לא יאומן עוד שוטרת ורק חצי שנה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר