חניכת מרכז רפאל בירושלים (צילום: דוברות רפאל)
חניכת מרכז רפאל בירושלים (צילום: דוברות רפאל)

זריקת עידוד: מתחם חדש של רפאל שנפתח בירושלים יגייס עשרות עובדים

בצל המשבר הכלכלי, חברת רפאל פותחת השבוע מתחם חדש בגבעת שאול, והיא צפויה לגייס עשרות עובדים חדשים בשנים הקרובות מירושלים והסביבה. ראש חטיבת מחקר פיתוח והנדסה ברפאל ד"ר צחי גליקמן: "שלוחת הפיתוח של רפאל בירושלים מהווה שילוב יוצא דופן של מומחים בתחומי הטכנולוגיה המתקדמת ביותר"

פורסם בתאריך: 29.11.20 07:33

שלוחת רפאל בירושלים מתרחבת: בצל משבר הקורונה והכאוס הכלכלי, החברה הממשלתית 'רפאל – לפיתוח אמצעי לחימה' השיקה בשבוע שעבר מתחם נוסף במרכז הפיתוח בגבעת שאול הצפוי לאכלס עשרות עובדים בשנים הקרובות מירושלים והסביבה.

את המתחם חנך ראש חטיבת מחקר פיתוח והנדסה ברפאל, סמנכ"ל בכיר, ד"ר צחי גליקמן, בנוכחות מצומצמת עקב מגבלות הקורונה. בחברת רפאל מציינים כי מתחם זה יוקדש לפיתוח בתחומי הראייה הממוחשבת, הסייבר והניווט.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מדובר במרכז המחקר והפיתוח הראשון שהוקם מחוץ לגבולות החברה בצפון כאשר במקביל, בימים אלו, הולך ונבנה מרכז ענק של החברה בהר חוצבים שיתפרש על פני כ-15 אלף מטרים רבועים, וצפוי להגדיל את שטח אזור התעשייה בהר חוצבים ב-50 אחוזים והכי חשוב – להעסיק מאות עובדים תושבי ירושלים והסביבה. פרויקט שהקמתו צפויה להסתיים בשנת 2023.


הר חוצבים (צילום: אופק צילומי אוויר)

הר חוצבים (צילום: אופק צילומי אוויר)


ד"ר צחי גליקמן אמר במעמד החניכה השבוע כי: "שלוחת הפיתוח של רפאל בירושלים מהווה שילוב יוצא דופן של מומחים בתחומי הטכנולוגיה המתקדמת ביותר ואני גאה במה שאתם עושים כאן, בבירת ישראל, ובכל האנשים המצוינים שגויסו למקום ותורמים לביטחון המדינה. אני מאחל שנמשיך להתרחב ולגדול ולגייס את הטובים שבטובים".

חברת רפאל היא חברה ממשלתית שהוקמה ב-1958. בתחילת דרכה, התמקדה החברה במחקר ובפיתוח של אמצעי לחימה, אך כיום היא עוסקת גם בייצור. החברה נחשבת למעסיקה הגדולה ביותר באזור הצפון, שם נמצאים מפעליה, ובשנת 2016 דיווחה על מכירות בהיקף של יותר משמונה מיליארד דולרים, בישראל ובחו"ל.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר