מורדות גילה (צילום: פרטי)
מורדות גילה (צילום: פרטי)

לאחר מבול הפניות: אושרה סלילת כביש גישה חדש למורדות גילה

בעקבות תלונות התושבים לראש העיר ליאון - לצד כביש הגישה החדש הוחלט לבנות גני ילדים ולבצע הכנה לתשתית תחבורה ציבורית

פורסם בתאריך: 30.11.20 13:21

בעקבות שורת תלונות על הגישה המסורבלת למורדות גילה – ראש העיר משה ליאון החליט לקדם תוכנית לסלילת כביש גישה חדש לשכונה הטרייה.

נציגי התושבים, הילה משרקי, ורד שבו, יורם עדיקא, שרית מנדל ועו"ד פאני יהלום, נפגשו ביום חמישי שעבר, 26.11, עם ראש העיר משה ליאון, והציגו בפניו את את הקשיים בגישה לשכונה. לדבריהם, כביש הגישה הקיים הינו מסורבל ומוביל לעומסים רבים, כמו כן, בשכונה נרשם מספר ליקויים בתכנון התשתיות, שפוגעים באיכות חייהם. בין השאר, בתום הפגישה, ליאון החליט לקדם כביש גישה חדש וקבוע, שייסלל עד נובמבר 2021.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כיום שכונת מורדות גילה מאוכלסת בהיקף של כ-350 יחידות דיור, כאשר בשנה הקרובה צפויות להתווסף כ-550 יחידות דיור. למרות זאת, בהחלטת מהנדס העיר ירושלים ובעקבות ליקויי העבר בתכנון השכונה עבור תוספת 550 יחידות הדיור, נקבע כי לא ינתן טופס 4 עד לסיום בניית כביש גישה קבוע וחדש לשכונה. בהמשך לכך, החליטה העירייה לבנות את כביש הגישה החדש והקבוע בשנה הקרובה. בינתיים, הוחלט כי בטווח זמן המידי יבחן שיפור הכביש הקיים לעין יעל.


הפגישה בעירייה לפיתוח שכונת מורדות גילה (צילום: דוברות העירייה)

נציגי התושבים במורדות גילה וראש העיר משה ליאון (צילום: דוברות העירייה)


לצד מבני המגורים הוחלט כי יוקמו בשכונה החדשה מספר מבני ציבור ובהם בית כנסת, שנמצא כעת בתחילת הליך להקצאת שטח לבנייה, מספר גני ילדים של רשת ויצו שצפויים להיפתח בשכונה בקרוב, וקריית חינוך בה יוקמו בית ספר וגני ילדים בסמוך לשלוחת המינהל הקהילתי. עוד הוחלט כי יחל שיפור פניהן של הגינות הציבוריות בשכונה לאורך שנת 2021, כאשר בטווח המיידי יתווספו אשפתונים וספסלים בכל הגינות הציבוריות בשכונה.

בנושא שיפור התחבורה הציבורית לשכונה, הוחלט כי ראש העיר, מהנדס העיר וגורמי העירייה הרלוונטיים יקיימו סיור במקום בימים הקרובים, ולאחריו עיריית ירושלים תעמוד בקשר מול חברת אגד לגבי הוספת תחבורה ציבורית בשכונה.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מוסר: "מצוקות התושבים מעל הכל. ירושלים בראש ובראשונה היא העיר של תושביה. איכות החיים של כל תושבי העיר חשובה לנו מאוד ואנו עושים הכל על מנת לשפר את איכות החיים בשכונות. יחד עם נציגי התושבים, אנו פועלים מזה שנה לטובת התושבים וכך נמשיך. פורום נציגי התושבים ימשיך להתכנס אחת לחודש למעקב אחרי הביצוע והמשך הצפת נקודות לשיפור השכונה. אני מודה לנציגי התושבים על האכפתיות והעשייה המרובה. שלכם ובשבילכם".


 הצטרפו לקבוצת הוואטאספ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר