ההתפרעויות החרדים ברוממה (צילום: דוברות המשטרה)
הפגנת החרדים ברוממה - למצולמים אין קשר לנכתב בידיעה (צילום: דוברות המשטרה)

מח"ש: כתב אישום הוגש נגד שוטר שתקף מפגין חרדי ברוממה

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה כתב אישום נגד שוטר יס"מ עדיאל קלי, לאחר שביום 11.7, בעת הפגנת חרדים ברוממה, הוא הטיח את מכשיר הקשר שהחזיק בידו הימנית בעוצמה רבה במצחו של המפגין

פורסם בתאריך: 21.12.20 09:44

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה הבוקר, שני, כתב אישום לבית משפט השלום בירושלים נגד שוטר יס"מ עדיאל קלי, בגין עבירות של תקיפה הגורמת חבלה ושיבוש מהלכי משפט.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד הדס קליין, ביום 11.7.20, סמוך לשעה 23:30, השתתף השוטר, ביחד עם שוטרים נוספים, בפעילות משטרתית נגד הפרות סדר של מפגינים מהמגזר החרדי בירושלים על רקע הגבלות הקורונה. במהלך ההפגנה סירבו חלק מהמפגנים להתפנות מהמקום, התעמתו עם השוטרים ונקראו קריאות גנאי כלפי כוחות המשטרה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בכתב האישום נטען כי סמוך לחצות חלף הנאשם ליד המפגין החרדי, אשר עמד יחד עם קבוצת מפגינים. המפגין קרא לעבר הנאשם: "איפה המסכה שלך, תלבש את המסכה", תוך שהתקרב לשוטר, הצביע לעברו עם ידו הימנית וקרב את אצבעו לכתפו של השוטר. בתגובה, חזר מיד השוטר על עקבותיו, סובב את גופו לעבר המתלונן והטיח את מכשיר הקשר שהחזיק בידו הימנית, בעוצמה רבה, במצחו של המפגין. בעקבות המכה נגרמה לממפגין חבלה בראשו והוא סבל מכאבי ראש וסחרחורת.

בהמשך ההפגנה, בשעה שאינה ידועה במדויק למאשימה, עצר השוטר את המפגין יחד עם שוטרים נוספים.

בסיום האירוע, כתב השוטר דוח פעולה כוזב, כך נטען בכתב האישום, שבו ציין כי במהלך פיזור ההפגנה, הגיע מפגין שמשך בידיו את מכשיר הקשר שלו וניסה לחטוף אותו ובשל כך נאלץ לתת מכה למפגין עם מכשיר הקשר, בפניו, כדי למנוע חטיפת המכשיר, זאת חרף העובדה שהמפגין כלל לא ניסה לגעת במכשיר הקשר של השוטר. בהמשך לכך, ועל בסיס הדוח הכוזב שכתב השוטר הנאשם, נחקר המפגין באזהרה בתחנת המשטרה, בין היתר, בחשד לכך שניסה לקחת לשוטר את מכשיר הקשר בכוח במהלך ההפגנה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר