הסיגריות שנתפסו בבית חנינא (צילום: דוברות המשטרה)
הסיגריות שנתפסו בבית חנינא (צילום: דוברות המשטרה)

תעשיית הברחות הסיגריות שמגלגלת מיליוני שקלים בשנה הגיעה למזרח העיר: צפו בתפיסת המשטרה

תעשייה שמגלגלת מיליוני שקלים בשנה - בפעילות משולבת של המשטרה ורשות המסים בשכונת בית חנינא נתפסו אלפי חפיסות סיגריות, שהגיעו משטחי יהודה ושומרון לטובת הברחה מחוץ לגבולות המדינה

פורסם בתאריך: 22.12.20 09:39

בפעילות משותפת שערכה משטרת ירושלים ביחד עם רשות המסים, נתפסו אתמול, שני, חפיסות סיגריות בשווי עשרות אלפי שקלים, שעל פי החשד הוברחו לישראל משטחים ביהודה ושומרון, כחלק מתעשיית הברחות הסיגריות המגלגלת מיליוני שקלים בשנה.

המבצע המשותף היה הראשון מסוגו שנערך בירושלים בהשתתפות של כוחות משטרה ויחידת מכס מעברי גבול – עוטף ירושלים ברשות המסים, ונועד לדברי המשטרה לא רק להוביל להחרמה של סחורות גנובות אלא גם לייצר הרתעה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


לפי ההערכות של רשות המסים, המדינה מפסיקה מדי שנה 1.25 מיליארד שקלים מהברחות של סיגריות וטבק מתחומי הרשות הפלסטינית. הסחר הלא חוקי מתבצע באמצעות סיגריות המיוצרות בחו"ל באופן לא חוקי ומוברחות לארץ ובאמצעות סיגריות שמקורן ברשות הפלסטינית. לפי דוח מבקר המדינה האחרון, המבריחים מנצלים את אוזלת ידה של מערכת האכיפה הרופפת לביצוע הברחות, כאשר המקרה הגרוע ביותר מבחינתם הוא תשלום קנס, שלאחריו הם חוזרים לפעול.



במהלך המבצע פשטו הכוחות על שלוש חנויות בשכונת בית חנינא במזרח ירושלים, בהן אותרו מוצרי טבק שעל פי חשד המשטרה הוברחו אל תחומי מדינת ישראל משטחי איו"ש ומחוץ לגבולות המדינה.

בפשיטה ובדיקה מעמיקה שנערכה בשלושת העסקים, אותרו אלפי קופסות סיגריות בשווי מוערך של עשרות אלפי שקלים, שנתפסו על ידי נציגי המכס והועברו לבדיקתם במטרה לברר האם, מאין ואיך הוברחו לשטח ישראל.

מהמשטרה נמסר כי "פעילות משותפת זאת שנערכה אמש מטרתה ליצור בין היתר הרתעה ממשית בקרב אותם עוברי חוק בכל הקשור לעבירות מס ועבירות פליליות".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר