רובע תלפיות החדש (הדמיה: מולכו אדריכלים)
רובע תלפיות החדש (הדמיה: מולכו אדריכלים)

בצל הסגר שלישי: אושרו תוכניות עבודה בירושלים בהיקף של 205 מיליון שקלים

תוכניות העבודה של חברת עדן אושרו לשנה הבאה. בראש: שדרוג תלפיות, קידום פרויקט רובע הכניסה לעיר, סיום הקמת קמפוס ירושלים לאומנויות ופריסת עמדות טעינה לרכבים חשמליים

פורסם בתאריך: 27.12.20 18:40

דירקטוריון חברת "עדן", בראשות ראש עיריית ירושלים משה לאון, אישר ביום ראשון (20.12) את תוכנית העבודה של החברה לשנת 2021.

חברת "עדן" הינה החברה לפיתוח כלכלי בירושלים והיא הזרוע העירונית המטפלת בפיתוח הכלכלי, תרבותי והמרחב הציבורי באזורי מסחר ותעסוקה אסטרטגיים בעיר. בעירייה מספרים כי היקף התוכנית עומד על 205 מיליון שקלים, עלייה של פי 1.5 מהיקף תוכנית העבודה בשנת 2019.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


התוכנית כוללת מגוון רחב של פרויקטים, כשהמרכזיים שבהם כוללים המשך פיתוח רחובות העיר, כולל במזרח ירושלים; פיתוח אזורים אסטרטגיים בראייה ארוכת טווח ובמודל מימון ייחודי, בדגש על אזור תלפיות ומרכז עירוני מזרח; קידום תב"עות אסטרטגיות במגרשים עירוניים, בדגש על עירוב משתמשים – דיור להשכרה, מעונות סטודנטים, דיור מוגן, מבני ציבור, ועוד; קידום פרויקט רובע הכניסה לעיר; הקמת מבני ציבור ובהם סיום הקמת קמפוס ירושלים לאומניות; שדרוג מוסדות ציבור – בית הספר לצילום במוסררה, מרכז ז'ראר בכר, ועוד. כמו כן, ייכלל בתוכנית מימוש מדיניות "בית קבע" למוסדות התרבות, בכך שיתבצע תכנון וביצוע של מבני וחללי תרבות ברחבי העיר.

מהעירייה נמסר כי במסגרת התוכנית תהיה פריסה של מערך אופניים להשכרה, כחלק מיוזמת ראש העיר לשפר את איכות החיים והנגישות בעיר. בנוסף, התוכנית מקדמת הפעלת חניונים ציבוריים ובהם חניון בית הדפוס, חניון זיו וחניון הנביאים. על פי התוכנית, ראש העיר לאון ימשיך בקידום הפיכת ירושלים לעיר ירוקה. לשם כך מתוכננת פריסת עמדות טעינה חשמליות במרחב הציבורי והתקנת עשרות גגות סולאריים על מבני ציבור.

ראש העיר משה ליאון, המשמש כיו"ר דירקטוריון עדן, מציין כי "הגידול המתוכנן בפעילות חברת 'עדן' לשנת 2021 הינו ביטוי נוסף להשקעה העירונית בכלל התחומים, בדגש על פיתוח תשתיות, בינוי ציבורי, פיתוח עוגנים כלכליים ופיתוח תחום האנרגיה הירוקה. נמשיך לקדם את העיר ולבנות אותה".

מ"מ מנכ"ל עדן, ליאור בר-דור, מוסיף: "תוכנית העבודה של חברת עדן לשנת 2021 ממצבת את החברה כזרוע עירונית כלכלית לצד החברות העירוניות הנוספות, במטרה לקדם תוכניות בכלל רחבי העיר ובמגוון תחומים למימוש חזון ומדיניות ראש העיר ולטובת תושבי העיר".


מתחם קמפוס ירושלים לאומנויות (הדמיה: אפרת - קובלסקי אדריכלים, באדיבות חברת עדן)

מתחם קמפוס ירושלים לאומנויות (הדמיה: אפרת – קובלסקי אדריכלים, באדיבות חברת עדן)


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אבי ברמן

    עמדות טינה???
    אין מספיק טינה בירושלעם גם בלי חברת עדן?
    כדאי לעשות הגהות…לפחות על הכותרות!

  2. דינה

    מ"מ המנכ"ל היה עד לאחרונה חבר הנהלת מינהל קהילתי בית הכרם, ובמהלך כהונתו הכניס בשכונה בהפתעה חניון עירוני בתשלום (לא כחול לבן), בשטח בו תושבי בית הכרם חנו חינם עד היום, למרות מצוקת החנייה של התושבים שם גם ככה.

  3. אביחי

    נשמע קצת כמו "לאון מסדר עבודה לחבר'ה שלו".
    זה תקין שהוא יו"ר הדירקטוריון של החברה?
    מצד שני, מי יודע, אולי יצאו מזה דברים טובים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר