ניידת משטרה -היערכות לקראת חגיגות הסילבסטר והנובי גוד בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

סילבסטר בצל הקורונה: כוננות משטרתית נרחבת לקראת הערב

מאות שוטרים ומתנדבים במשטרת מחוז ירושלים יתפרסו ברחבי העיר למניעת התקהלויות במסגרת חגיגות הנובי גוד והסילבסטר. קנסות כבדים צפויים למי שיתקהל בניגוד לתקנות

פורסם בתאריך: 31.12.20 16:34

מאות שוטרים ומתנדבים במשטרת ישראל, ובכלל זה במחוז ירושלים, יתפרסו ברחבי העיר הערב (חמישי), למניעת התקהלויות במסגרת חגיגות הנובי גוד והסילבסטר. המשטרה נערכת לאיתור וסגירה של מסיבות פיראטיות שיתקיימו במחתרת, דוגמת מסיבות בבתים פרטיים או בשטחים פתוחים, מחשש כי אלה יהפכו למוקדי הדבקת קורונה.

כמו כן, אגף התנועה יתפרס בצירים המרכזיים בירושלים ובסביבתה במטרה לאתר אנשים שמפרים את תקנות סגר הקורונה, בנוסף לטיפול בעבירות של נהיגה תחת השפעת אלכוהול.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במשטרת ישראל מבהירים כי כבר במהלך היום יוצבו עשרות מחסומים 'מדלגים', כאשר האכיפה המסיבית תגיע בשעות הערב ועד לשעות הקטנות של הלילה. עוד מוסיפים במשטרה כי קנסות כבדים ומשמעותיים יוטלו על אלו שיעברו על החוק.

ל"כל העיר" נודע כי בימים האחרונים המשטרה הגבירה את הפעילות המודיעינית שלה ברשתות החברתיות, בניסיון לאתר מראש מסיבות סילבסטר מתוכננות. השוטרים יזכו לסיוע אווירי של מסוקים, במקביל לסיורים רגליים במקומות המועדים לפורענות.

על פי נתוני משרד הבריאות שהתפרסמו הבוקר, ביממה החולפת אובחנו 5,253 נדבקים חדשים מתוך כ-95 אלף בדיקות. שיעור החיוביים עומד על 5.5%. בישראל ישנם כעת 42,202 חולים פעילים, מהם 8,524 תושבי ירושלים.

במשרד הבריאות מביעים דאגה מכמות המאומתים וטוענים כי בקצב הזה לא נגיע באמצעות הסגר הנוכחי ל-1,000 מאומתים ביום, כפי שהוגדרה המטרה לפני הכניסה לסגר. על כן טוענים במשרד הבריאות כי בכוונת המשרד לבקש בשבוע הבא מהממשלה להדק אותו.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר