חנות בעיר (צילום: עיריית ירושלים)
חנות בעיר (צילום: עיריית ירושלים)

מקלים על העסקים בירושלים: אושר פטור לאגרת היתר להעמדת שולחנות, כסאות ושמשיות

עיריית ירושלים אישרה פטור לאגרת היתר להעמדת שולחנות, כסאות ושמשיות לשנת 2021, במטרה להקל על העסקים שסובלים מהסגרים

פורסם בתאריך: 3.1.21 17:30

עיריית ירושלים החליטה על מתן פטור על אגרת הצבת כסאות, שולחנות ושמשיות במרחב הציבורי לשנת 2021. זאת במטרה לסייע לעסקי ענף המסעדנות, בתי הקפה והברים לצלוח את המשבר הכלכלי האדיר שנובע מהסגרים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בעירייה מסבירים כי מטרת הפטור היא לעודד את בעלי העסקים לארח לקוחות במרחב הפתוח, כדי לתרום לחוויית בילוי בטוחה יותר, וכן להקל על עומס התשלומים של בעלי העסקים שנקלעו לקשיים כלכליים ולחזק את הענף כולו. בעירייה מדגישים כי על אף הציפיות ליציאה מהמשבר הודות לחיסון האוכלוסייה, הם בחרו בכל זאת לפטור מאגרה לשנה כולה, כדי לתת דחיפה נוספת לעסקים בתקופה שלאחר המשבר.

פעולות אלו הן המשך לפעולות העירייה למען בעלי העסקים בירושלים עקב משבר הקורונה והשלכותיו הכלכליות. בין היתר, בחודש מרץ 2020 החליטה העירייה לאשר פטור מאגרת הצבת כיסאות ושולחנות כהוראת שעה, וכן פעלה לקידום מיזמים שונים, כדוגמת עיר המדרחובים של ישראל ו"אוטו אוכל", מענקים לשדרוג חזיתות עסקים, הצבת ריהוט רחוב והקמת מתחמי ישיבה במרכזים המסחריים בעיר, הקמת מרכזים למיצוי זכויות, קיום סדנאות והקמת אתרי סחר דיגיטליים לעסקים ועוד.

ראש העיר משה ליאון: "עיריית ירושלים מוכיחה שוב ושוב שהיא העיר הטובה ביותר לעצמאים ועסקים, הפועלת לקידומם גם בזמני משבר ומשקיעה משאבים רבים למען פיתוחם. נמשיך בעשייה זו למען רווחת הציבור וכלכלת העיר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. אזרחית

    טובה למי? מה עם הולכי הרגל שמקשים עליהם את ההליכה במדרכות? חוסמים את המעברים. בין אם העיריה גוזרת קופון או לא על חשבונם.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר