ח"כ נפתלי בנט (צילום: אמיל סלמן)
ח"כ נפתלי בנט (צילום: אמיל סלמן)

החוב לספקים שנגרר שנתיים: בעקבות פניית "כל העיר" לח"כ נפתלי בנט – היום הועבר התשלום

בעלי משרד הפרסום הירושלמי "ספרא-דיגיטל", שליוו את מפלגת הבית היהודי בתקופת הבחירות המוניציפאליות ב-2018 במעלה אדומים, קיבלו רק היום את התשלום עבור עבודתם - זאת בעקבות פניית "כל העיר": "רצנו אחרי כסף על עבודה שעשינו לפני שנתיים, בחיים לא קיבלנו כזה זלזול"

פורסם בתאריך: 14.1.21 12:50

"זה נושא כאוב עבורנו, רצנו אחרי כסף על עבודה שעשינו לפני שנתיים, בחיים לא קיבלנו כזה זלזול", כך מתאר השבוע בשיחה עם "כל העיר" ניר דוד, מבעלי משרד הפרסום "ספרא דיגיטל", את המרדף אחרי התשלום שהובטח לו אחרי שליווה את מפלגת הבית היהודי, שבזמנו עמד בראשה נפתלי בנט, בתקופת הבחירות המוניציפאליות בשנת 2018 בעיר מעלה אדומים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


חברת ספרא דיגיטל ביצעה עבודות לקידום קמפיין הבחירות של הבית היהודי, שבין השאר כללו קמפיינים ממומנים בפיייסבוק. החברה שלחה בחודש אוקטובר האחרון מכתב התראה מעורך דינם למפלגת הבית היהודי, אולם לדברי בעלי החברה הם לא קיבלו כל מענה. רק לאחר פניית "כל העיר" השבוע למפלגת הבית היהודי ולח"כ בנט – התשלום בסך 13,850 שקלים עבר לחשבון הבנק של החברה.


העברת התשלום לספרא דיגיטל (צילום מסך: באדיבות ספרא דיגיטל)

העברת התשלום לספרא דיגיטל (צילום מסך: באדיבות ספרא דיגיטל)


דוד מספר ל"כל העיר" כי "הבית היהודי פנו אלינו בתקופה של הבחירות לרשויות המקומיות וביקשו שנעשה להם קמפיין מקומי במעלה אדומים", הוא מפרט. "במהלך הקמפיין קיימנו שיחות תיאום, בין השאר עם העוזרים של נפתלי בנט ושל איילת שקד, על המסרים של הקמפיין במטרה לשדר אחידות במסר שיהיה בכל הרשויות המקומיות. בנט ושקד עצמם הגיעו לכנס ולצילומים, זאת אומרת שהם לא היו מנותקים מכל הדבר הזה. בכל אותו הזמן אנחנו מימנו את החלק שלנו בקמפיין מכיסנו, וסוכם שהסכום יועבר אלינו בתום הבחירות – בחודש ינואר 2019 או במקסימום בפברואר 2019".


דוגמא לאחד מהפרסומים למפלגת הבית היהודי במעלה אדומים, שביצעה חברת ספרא דיגיטל (צילום: באדיבות ספרא דיגיטל)

דוגמא לאחד מהפרסומים למפלגת הבית היהודי במעלה אדומים, שביצעה חברת ספרא דיגיטל (צילום: באדיבות ספרא דיגיטל)


דוד ממשיך ומספר כי "אחרי שלושה חודשים קיבלנו חצי מהסכום, ומאז כלום. במהלך השנתיים שעברו פניתי לגזבר המפלגה, לעוזרים של בנט, אבל ממש לא היה מענה. כאילו זלזול מוחלט. אומרים לי 'אנחנו תלויים במדינה, זה לא תלוי בנו', ממש מנערים אותי. זה כאילו בנט ושקד נטשו עם החובות ולא מעניין אותם. זאת בניגוד לח"כ יפעת שאשא ביטון, למשל, שעברה מפלגה והעבירה את כל החובות הלאה. כולם התפעלו שהיא הוכיחה הגינות ולא אמרה שאין".


ניר דוד ונועם צוברי (צילום: אסף קרלה)

ניר דוד ונועם צוברי, בעלי חברת ספרא דיגיטל (צילום: אסף קרלה)


"הרבה פעמים ראיתי את בנט עם השולמנים וזה אחד הדברים שרציתי לזרוק לו – אתה בא ואומר 'איך המדינה לא עוזרת, איך היא לא תומכת', ובסופו של יום הוא יודע את כמות החובות שהוא השאיר מאחור. בסוף אתה רואה עוד פוליטיקאי שיודע לעמוד מול המיקרופון ולהגיד שאכפת לו, אבל הוא לא משלם את החובות של עצמו".

כאמור, בעקבות פניית "כל העיר" החוב לבעלי חברת ספרא דיגיטל שולם במלואו.

"כל העיר" פנה לח"כ נפתלי בנט ולמפלגת הבית היהודי – עד כה לא התקבלו תגובות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אביחי

    בנט אדם מסוכן. תאב שלטון ללא גבולות וללא חוט שידרה. לא בתחום הדת והמסורת ולא בתחומים אחרים. שבשבת מסוכנת לעתיד העם היושב בציון.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    את הפתק שלי לא יקבל. אדם נבחן בכיסו בכוסו ובכעסו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר