חגית משה, יו"ר סיעת הבית היהודי בעיריית ירושלים, הכנסת (צילומים: יח"צ, אמיל סלמן)

לקראת הבחירות לכנסת – סגנית ראש העיר חגית משה: אתמודד על ראשות "הבית היהודי"

רגע לפני שהקדנציה של חגית משה כסגנית ראש עיריית ירושלים מסתיימת: היא הודיעה על התמודדותה בפריימריז לראשות רשימת "הבית היהודי" לכנסת, במקומו של רפי פרץ שפרש

פורסם בתאריך: 7.1.21 14:40

ההפתעה במועצת עיריית ירושלים: מספר חודשים בטרם תסתיים כהונתה כסגנית ראש העיר ירושלים, ובלב הכאוס במערכת החינוך בירושלים, מחזיקת תיק החינוך חגית משה (הבית היהודי), הודיעה אמש, רביעי, על התמודדותה בפריימריז ברשימת "הבית היהודי" לכנסת, במסגרת הבחירות שיתקיימו במרץ הקרוב.

לפי סקרים שמתפרסמים במהדורות החדשות בערוצי הטלוויזיה השונים, מפלגת הבית היהודי לא עוברת כיום את אחוז החסימה, וחווה טלטלה אדירה עם הודעתו של פרץ על עזיבה בבחירות הקרובות, כאשר לפי המסתמן, המפלגה תתמזג עם רשימת ימינה בראשות ח"כ נפתלי בנט או עם האיחוד הלאומי בראשות ח"כ בצלאל סמוטריץ.


שר החינוך הרב רפי פרץ (צילום: עופר וקנין)

השר רפי פרץ (צילום: עופר וקנין)


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


זו אינה הפעם הראשונה בה משה מנסה את מזלה בלהיבחר ברשימה לכנסת. כידוע, בשנת 2015 התמודדה בפריימריז של הבית היהודי על המקום ה-10 המשוריין למועמד של מועמד מרכז המפלגה, כשבסופו הפסידה לניר אורבך, מנכ"ל המפלגה כיום ומי שהודיע כי בכוונתו להתמודד גם בפריימריז הקרובים.

בהודעה ששיגרה אתמול לכלי התקשורת אמרה משה, בין השאר, כי "במערכות הבחירות האחרונות הפכו את מפלגת הבית היהודי לכלי משחק בידי פוליטיקאים, מפלגת הבית היהודי מיסודה של המפד"ל היא התנועה המרכזית של הציונות הדתית כיו"ר המפלגה אדאג לאיחוד הבית היהודי לאחד את השורות ולקדם את יעדי הציונות הדתית, אפעל לחידוש מפלגה ציונית דתית אחת, גדולה ומאוחדת. יחד נפעל להחזיר את הבית היהודי לימיו הטובים".

כפי שצוין, צפויה סגנית ראש העיר לסיים בחודשים הקרובים את תפקידה בתום קדנציה של שנתיים וחצי, וזאת בהתאם להסכם הקוליציוני מול ראש העיר משה ליאון.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר