התור למתחם בדיקות הקורונה בעמק הארזים (צילום: פרטי)
מתחם בדיקות הקורונה בעמק הארזים (צילום: פרטי)

הברדק במתחם בדיקות הקורונה בעמק הארזים: תורי ענק ועמדת בידוק אחת

המתנה למעלה משעה וחצי: מתיעוד שהגיע לידי "כל העיר" נראים תורי ענק בכניסה למתחם בדיקות הקורונה בעמק הארזים, כאשר רק עמדת בידוק אחת פעילה

פורסם בתאריך: 10.1.21 15:14

עומסים כבדים נרשמו היום במתחם בדיקות הקורונה בספורטק שבעמק הארזים – תורי ענק של כלי רכב המתינו להגיע לעמדת הבידוק היחידה שהופעלה במתחם. נהגים דיווחו על המתנה של למעלה משעה וחצי לבדיקת הקורונה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


התור למתחם בדיקות הקורונה בעמק הארזים (צילום: פרטי)

התור למתחם בדיקות הקורונה בעמק הארזים (צילום: פרטי)


העומסים נרשמים במתחמי בדיקות הקורונה ברחבי העיר על רקע העלייה בתחלואה בירושלים. כפי שפורסם מוקדם יותר, לפי נתונים שנמסרו מעיריית ירושלים, נכון להיום, ראשון,  ישנם בעיר 13,435 חולים פעילים. ביממה האחרונה אובחנו 1,048 מאומתים חדשים, רובם במגזר החרדי – 604; במגזר הכללי – 267; במזרח העיר – 69; ולא משויכים לאף מגזר – 108. יש לציין כי ביממה האחרונה החלימו מהנגיף 741 ירושלמים.

כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר" מתחם בדיקות הקורונה בספורטק בעמק הארזים, פועל גם בשבת. המתחם מופעל על ידי פיקוד העורף בפיקוד והוא פתוח לקהל הרחב וללא צורך בהפנייה. מתחמי הדרייב אין בירושלים פועלים לצד בדיקות הקורונה שמבוצעות בקופות החולים בעיר. בנוסף, בעיר פועל מתחם נוסף לבדיקות קורונה באזור עין יעל, שנפתח בשבוע שעבר במקומו של המתחם לבדיקות הקורונה בטדי, במטרה להקל על עומסי התנועה באזור מלחה עקב פתיחת מתחם לחיסוני קורונה במקום.

בתוך כך, הבוקר הגיעה תלונה ל"כל העיר" לפיה שמו של מתחם הבדיקות בעין יעל נפל בהודעה הקולית היומית של המוקד העירוני 106. מדובר בהודעה קולית שמפרטת מדי יום את מתחמי בדיקות הקורונה הפעילים בעיר. בעקבות פניית "כל העיר" – כעבור זמן קצר, התקלה תוקנה והמידע עודכן.

"כל העיר" פנה לעיריית ירושלים – שמסרה בתגובה לעניין כי "נערכה בדיקה במידע המועבר לפונים במוקד 106. המוקד העירוני מפרסם את כלל המידע לציבור בתיאום קופות החולים, פקע"ר ומד"א. מתחם עין יעל מופעל על ידי מד"א וחלק מקופות החולים וההגעה אליו היא רק דרך קביעת תור מראש, כפי שמצוין גם באתר העירוני. כל המידע נמצא באתר העירייה ובאתר פקע"ר ותושבי ירושלים ואורחי העיר מוזמנים להתעדכן בו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר