מתוך תיעוד המשטרה של בית הכנסת שפעל בניגוד להנחיות הקורונה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

ההפקרות בירושלים: בית ספר ברמת אשכול ובית כנסת ברמות נפתחו בניגוד להנחיות. צפו בתיעוד

מצפצפים על הסגר: משטרת ישראל איתרה ביממה האחרונה בית ספר ובית כנסת בירושלים שהפרו את הנחיות הקורונה. כנגד מנהליהם נרשמו דו"חות. צפו בתיעוד

פורסם בתאריך: 14.1.21 16:32

שוטרי משטרת ישראל ערכו ביממה האחרונה פעילות אכיפה כנגד הפרת הנחיות הסגר בשכונותיה השונות של ירושלים, לרבות מוסדות חינוך לסוגיהם, וזאת במטרה לאתר מוקדי התקהלויות אסורות בהם מפרים את ההנחיות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במהלך עשרות ביקורים במוסדות חינוך לגביהן עלה חשש כי הנם פתוחים ומתבצעת בהם פעילות בניגוד לתקנות, אותרו שני מקומות שהפרו את ההנחיות. במקרה הראשון התקבל דיווח אודות מקום הפועל בשכונת אשכול בניגוד לתקנות. כוחות משטרה שהגיעו למקום איתרו עשרות תלמידים ללא מסיכות וללא הפרדה, וכנגד האחראי במקום נרשם דו"ח אכיפה.

במקרה נוסף שוטרים הגיעו אל בית כנסת בשכונת רמות שהכניסה אליו הוסבה לחלקו האחורי. שם אותרו עשרות רבות של מתפללים בניגוד להנחיות ותקנות הקורונה. גם במקרה זה נרשם דו"ח אכיפה כנגד מנהל המקום.


 



 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

תגובות

8 תגובות
  1. תושב מודאג

    גם בית הכנסת "זכרון אברהם' ברחוב רקאנטי פינת בן זאב ברמות, פתוח לרווחה , המשטרה יודעת ולא עושים כלום..

  2. יפת

    יהודים אמיתיים לא יוותרו על לימוד התורה וחינוך באיכות. ההסטוריה ארוכה ומלאה בנסיונות להחליש. אף פעם לא הצליח. שום קנס, שום סנקציה, שום אמצעי. תהיו בריאים ותמשיכו לחיות.

  3. שמאלנים צבועים

    תגידו במזרח העיר גם הלכתם לבדוק יא אנטישמים קל לחפש את הציבור החרדי אבל אני יגיד לכם משהו המדינה יכולה להאשים רק את עצמה.. בהתחלה רוב מוחלט של החרדים שמר על ההנחיות כמו שצריך ואז ברגע שהתחילו הפגנות השנאה ההמוניות בבלפור החרדים בצדק החליטו שאם מותר להפגין באלפים מותר גם להתפלל בעשרות עכשיו האנטישמיות יוצאת ממכם אז אתם מבלבלים תשכל

  4. אושרית

    שנים על גבי שנים מנסים להחליש את הדת אבל רבים לא הצליחו ולא יצליחו יהודים אמיתיים לא נופלים היהודים התפללו בשואה ובמלחמות קשות וודאי שימשיכו להתפלל בשפעת מדומיינת!!!צבועים לכו למזרח ירושלים או להפגנות השמאל ההמוניות ללא שמירה על חוקים .הדתיים התיאשו מהחוק כי ראו שזה מכוון רק אליהם!תמשיכו לחפש אותם ימשועממים חסרי עמוד שדרה.כנראה שאתם שאריות של היטלר.בורא עולם צופה בכם יום יום שעה שעה כולכם תתנו את הדין.

  5. אמ

    אני לא מאמין שאלו אנשים דתיים שכתבו פה את התגובות לא הבנתי אם החילוני עובר על לא תשים דמים בביתך אז גם לנו מותר? אז אם כך גם מותר לחלל שבת וכו כי גם החילונים עושים את זה לא חשבתם כמה אנשים הכנסתם לבידוד ועשיתם חולים עם צער וייסורים בשביל שאתה תתפלל או תלמד מה אתה לא מבין שה׳ רוצה שתתפתח ותלמד בבית?! ידידי אתה לא עובד השם בכלל כי לעבוד את ה זה אומר לצאת נגד ההרגלים שלך ואם אתה לא מצליח אז אתה עובד את עצמך והמצפון שלך תבין את זה טוב שלא תחשוב שמי שלומד ומתפלל ועושה נגד ההנחיות זה רצון ה או קידוש ה ההיפך זה נוגד לכל החוקים גם בין אדם לחבירו וגם בין אדם למקום לצערי אנחנו צריכים להסביר דברים פשוטים כאלו לדתיים

  6. אני

    כל מילה נכונה!
    מה ההנאה הגדולה שלכם לעשות כתבות על שנאת חרדים?
    שמתם לב שזה רוב הכתבות שלכם?

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לאשרית. היהודים התפללו בשואה. זה ממש עזר להם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר