חילוץ אב ובנו מעמק הארזים (צילום: דוברות כב"ה מחוז ירושלים)
(צילום: דוברות כב"ה מחוז ירושלים)

מזג האוויר הסוער: בני זוג נלכדו בשיטפון בעמק הארזים – צפו ברגעי החילוץ

בני הזוג נסעו באמצעות טרקטורון בתוואי הזרימה בעמק הארזים, לאחר שרכבם הוצף במים הם עלו על גג רכבם והמתינו למחלצים

פורסם בתאריך: 20.1.21 13:11

מזג האוויר הסוער בירושלים: גבר ואישה, בני זוג, שנסעו בטרקטורון בעמק הארזים, נלכדו בשיטפון. לאחר שהמים נכנסו לרכבם הם עמדו לל גג הרכב והמתינו לחילוץ. מי שהבחין בהם היה מפקד מחוז ירושלים בכבאות טפסר ניסים טויטו, בהמשך לכך כוחות כיבוי והצלה פעלו בשטח על מנת לחלצם.

מכבאות והצלה ירושלים נמסר כי "ארבעה צוותי חילוץ והצלה בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז ירושלים, פעלו לחלץ בני זוג, שנלכדו בשיטפון סמוך לגשר הרכבת בעמק".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"מדיווח של כוחות כב"ה בשטח, הם נסעו בתוואי הזרימה בעמק עם רכב שטח (טרקטורון) רכבם הוצף במים, וכעת הם על גג הרכב. מחלצי כבאות והצלה לישראל הגיעו אל הלכודים, איבטחו אותם באמצעות ציוד ייעודי ומחלצי יל"מ כבאות והצלה לישראל – ירושלים פועלים לחלצם".

בכבאות והצלה מציינים כי "את הלכודים זיהה מפקד המחוז טפסר ניסים טויטו, בעת שהוא ומספר קצינים נוספים ערכו סיור עם הכוחות שנערכו בשטח בכדי לסייע ולטפל במקרים כאלו בדיוק".



טפסר ניסים טויטו מפקד כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים מוסר כי "בכבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים כמו תמיד, נערכנו מראש למזג האוויר הקיצון, עם מודיעין מטאורולוגי איכותי ומיפוי מדויק של אזורי ההצפה והשטפונות הפוטנציאליים. בהתאם לכך, החל מגשם ראשון, אנחנו מבצעים סיורים באזורים אלו, מונעים מאזרחים מלהיכנס למים ע"י הסברה והכוונה מקצועיים, וכן נערכים לחילוץ במידת הצורך קרוב ככל הניתן לאזורים אלו".

"היערכות מקדימה זו, הוכיחה את עצמה היום, ותצפית שלנו זיהתה כמעט בזמן אמת אב ובנו שנכנסו למים ונלכדו בו, דבר זה, סייע לנו להזניק ולהכווין למקום כוחות חילוץ מיוחדים שלנו, שבתוך זמן קצר הצילו את חיי הלכודים".

מאיחוד הצלה נמסר כי "צוות אמבולנס של איחוד הצלה הוזעקו לגשר הרכבת מעל עמק הארזים עקב דיווח על רכב שטח שנסחף בשיטפון ויש חשש לחיי נוסעיו. הצוותים מדווחים כי צוותי כיבוי פעלו בזירה ויושבי הרכב חולצו ללא פגע".


עמק הארזים - סמוך למקום שבו נלכדו אב ובנו בשיטפון (צילום: צילום: איחוד הצלה מרחב ירושלים)

(צילום: צילום: איחוד הצלה מרחב ירושלים)


בכבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים שבים ומזכירים לציבור: "אין לחצות נחלים ומקווי מים במיוחד בזמן שיורד גשם והנחלים עולים על גדותיהם. בכל אירוע חילוץ או הצלה, התקשרו 102 ללוחמי האש ובתוך זמן קצר תקבלו את המענה הטוב והמקצועי ביותר שיש".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. מירי

    אנשים נכנסים ביודעין למקומות סכנה ואז צועקים הצילו…. הגיע הזמן לקחת אחריות

  2. אחמד

    כמה רעש היהודים עושים על חילוץ מתוך שלולית מים רעש רעש רעש את אפסים בלון נפוח פקה פקה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר