מחלקת טיפול נמרץ קורונה ילדים שנפתחה היום בהדסה (צילום: דוברות הדסה)
מחלקת טיפול נמרץ קורונה ילדים בהדסה (צילום: דוברות הדסה)

העלייה בהדבקות קורונה בקרב ילדים: בן שנתיים ותינוק מאושפזים במצב קשה בהדסה

בגל התחלואה הנוכחי נרשמים הפעם יותר דיווחים על ילדים שנדבקים בקורונה, ככל הנראה בשל המוטציות - בהדסה פתחו הבוקר מחלקת טיפול נמרץ לילדים חולי קורונה, שבה מאושפזים בן שנתיים ותינוק בן שישה שבועות במצב קשה, לשניהם מחלות רקע

פורסם בתאריך: 20.1.21 17:07

שני ילדים חולי קורונה מאושפזים במצב קשה בהדסה. בבית החולים פתחו הבוקר, רביעי, מחלקת טיפול נמרץ ילדים לחולי קורונה, וזאת על רקע עלייה במספר הילדים שנדבקו בנגיף.

במחלקה החדשה מאושפזים במצב קשה ילד בן שנתיים ותינוק בן שישה שבועות, בהדסה מדגישים כי שניהם בעלי מחלות רקע קשות כרוניות שונות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"לאור ריבוי מקרים המחייבים טיפול נמרץ, יחידת טיפול נמרץ ייעודית לילדים חולי קורונה נפתחה לראשונה בהדסה", מציינים בהדסה. "הבוקר ביחידה, הממוקמת בסמוך ליחידת טיפול נמרץ ילדים הרגילה – אך כמובן לחלוטין במבודד ממנה, מאושפזים שלושה ילדים, אשר מצבם של שניים מהם מוגדר קשה מאוד. יודגש כי שניהם סובלים ממחלות רקע קשות כרוניות. האחד בן שנתיים, השני בן 6 שבועות".


ד"ר אורי פולק, מחלקת טיפול נמרץ קורונה ילדים בהדסה (צילום: דוברות הדסה)

ד"ר אורי פולק, מחלקת טיפול נמרץ קורונה ילדים בהדסה (צילום: דוברות הדסה)


ד"ר אורי פולק, מנהל המערך לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם, מספר כי "נאלצנו להקים יחידת טיפול נמרץ עבור ילדים ותינוקות חולי קורונה הזקוקים להנשמה או לטיפול נמרץ על ידי צוות שהמומחיות שלו היא הרדמה וטיפול נמרץ בילדים. הפעוט והתינוק המטופלים אצלנו מונשמים ומורדמים, וסובלים ממחלה ריאתית משמעותית. מצבם קשה מאוד".

סוניה שרעבי, האחות האחראית ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם, מוסיפה כי "מדובר בתינוקות שגם הוריהם או חלק מבני המשפחה חולים, ההורים נקרעים בין הטיפול בילדים האחרים בבית – לבין השהייה פה ביחידה, לצד התינוקות. כאשת צוות אני מכילה את הקושי העצום שלהם, הרי התינוקות זקוקים לחיבוק, למגע, וכשאין הורה לידם מאוד קשה לחשוב על ההתמודדות שלהם. כולנו מנסים לסייע בכל דבר, כמובן שתמיד נמצאים אנשי צוות בפנים שעות ארוכות. רק עכשיו סיימתי שיחת וידאו עם משפחתו של התינוק בן החודש וחצי, כשכל 6 אחיו צפו בו ממרחק ואמרו שהאח הקטנטן שלהם חמוד ומתוק. זה שובר את הלב, ולכן עלינו מוטלת האחריות גם לטפל ולהיות סופר מקצועיים, וגם לחבק ולסייע רגשית ולהיות כמובן זמינים בכל רגע ורגע כדי לחבר את ההורים והאחים אל הקטנטנים".

גל התחלואה הנוכחי מאופיין, כאמור, בעלייה של מספר הילדים שנדבקים בקורונה. במשרד הבריאות מעריכים כי הסיבה היא ככל הנראה בשל התפשטות המהירה של המוטציות השונות בארץ. בירושלים – כ-4,300 תלמידים ותלמידות הינם חולי קורונה פעילים, מתוכם כ-3,500 משתייכים לזרם החינוך החרדי בעיר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אושרית

    סוניה שרעבי את פשוט מדהימה!התרגשתי לקרוא על הדרך שבה את פועלת !את פשוט מלאכית וזה לא מובן מאליו הגישה והסבלנות הללו.כן ירבו כמותך כל הכבוד על ההבנה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר