חמ"ל הקורונה בעיריית ירושלים (צילום: דוברות עיריית ירושלים)
חמ"ל הקורונה בעיריית ירושלים (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

למרות התחלואה הגבוהה: מערך החקירות האפידמיולוגיות של עיריית ירושלים כולל 12 עובדים, בתל אביב – פי 4

בדיקת "כל העיר": בעיריית ירושלים גייסו עד כה 12 עובדים למערך החקירות האפידמיולוגיות העירוני, שלושה עובדים נוספים נמצאים בהכשרה; לעומת זאת, בעיריית תל אביב, שבה התחלואה נמוכה יותר, פועלים 49 חוקרים

פורסם בתאריך: 28.1.21 08:32

למרות התחלואה הגבוהה בירושלים  – בדיקת "כל העיר" מגלה כי במערך החקירות האפידמיולוגיות של עיריית ירושלים עובדים 12 חוקרים וחוקרות, כאשר שלושה עובדים נוספים נמצאים בהכשרה. זאת בניגוד להודעת עיריית ירושלים מחודש אוקטובר 2020, כפי שפורסם, על גיוס של כ-100 עובדים למערך התשאול והחקירות האפידמיולוגיות העירוני.

לעומת זאת, בעיריית תל אביב, עיר שבה התחלואה נמוכה יותר, גויסו לפני כחצי שנה למערך החקירות האפידמיולוגיות העירוני כ-100 עובדים בתחילה, ולאחר מכן המערך צומצם בהדרגה ל-49 עובדים, וזאת בהתאם לשינויים בהיקפי התחלואה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במענה לפניית "כל העיר" בעיריית ירושלים מוסרים השבוע כי "החל מחודש ספטמבר גיוסו 12 עובדים למערך החקירות האפדימיולוגיות של עיריית ירושלים, בהתאם לכמות התקנים שהקצה משרד הבריאות. לאחרונה הקצה המשרד 3 תקנים נוספים והעובדים אויישו ונמצאים כרגע בהכשרה".

עוד מוסרים בעיריית ירושלים כי "לציין כי העירייה מסייעת באיתור כוח אדם עבור מערך החקירות האפידמיולוגיות של פיקוד העורף וגייסה עבורם כ-40 עובדים".

במענה לפניית "כל העיר" – בעיריית תל אביב-יפו מציינים כי "מרכז החקירות האפידמיולוגיות שפתחה עיריית תל אביב-יפו בחודש אוקטובר האחרון נועד לסייע למשרד הבריאות בהתחקות אחר שרשראות ההדבקה וצמצומן עקב התפשטות נגיף הקורונה. מספר העובדים שגויסו לטובת המשימה הלאומית בחודש אוקטובר עמד על 100, ונכון להיום עומד על 49 חוקרים. איכות ומקצועיות החוקרים הקיימים כיום גבוהות מאוד ולכן עמדנו בכל החקירות שמשרד הבריאות העביר לנו".

עוד נמסר מעיריית תל אביב, "יחד עם זאת לא היה צורך בכמות גדולה של חוקרים לנוכח היקף החקירות שהועברו ממשרד הבריאות. המשל"ט האפידמיולוגי עובד בשיטת ה'אקורדיון'. כשיש עליה במספר המאומתים אנו מגייסים את החוקרים הפעילים וכשיש ירידה משחררים את החוקרים ליחידות האם הזקוקות להם בעבודה בשגרה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר