מחשב, האקר (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

ההתפתחות בפרשת הסחיטה המינית בירושלים: החסיד נעצר בחשד לאחזקת תכנים פדופיליים במחשב

שבועיים אחרי שהחסיד התלונן במשטרה וטען כי נסחט בידי שני אנשים, שתיעדו אותו מקיים יחסי מין עם אישה בצימר - המשטרה עצרה את החסיד בחשד לאחזקת חומרים פדופילים במכשירו האישי: "תכנים מזעזעים"

פורסם בתאריך: 31.1.21 13:57

פרסום ראשון: כשבועיים לאחר הפרסום ב"כל העיר" על מעצרם של שני חשודים, בחשד שצילמו חסיד, בן 42, המשתייך לאחת מהחסידויות בירושלים, מקיים יחסי מין עם אישה בצימר – כעת המשטרה עצרה את החסיד בחשד שהחזיק תכנים פדופיליים ובחשד כי התחזה לנשים ולגברים ברשת.

החסיד נעצר על ידי המשטרה בחשד לביצוע של עבירות חמורות, הכוללות בין השאר שידול למעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14, החזקת פרסום תועבה ובו דמות קטין, פרסום קטין שנפגע בעבירות מין, התחזות כאדם אחר במטרה להונות, סחיטה באיומים, פגיעה בפרטיות, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, עלבון דת, ופרסום תצלום/סרט/הקלטה של אדם, המתמקד במיניותו, מעצרו הוארך בשלושה ימים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במהלך הדיון בבקשה להארכת מעצרו של החשוד ביום שישי האחרון בבית משפט השלום בירושלים, אמר נציג המשטרה רס"מ ניר בן חיים, כי "זו הפעם השנייה שאנו בבית המשפט בגלל החשוד הזה, בתחילה, החשוד הזמין משטרה בתאריך ה-17 לינואר למקום עבודתו באיזור מבודד בירושלים, בטענה שהותקף על ידי שני אנשים. אותם שני אנשים נעצרו, והחלה חקירה שהחשוד היה בקשר עם אישה של אחת מהן, ולטענתו הוא נדרש לשלם דמי פיצוי ונסחט על ידם".

כיומיים בלבד לאחר מעצרם, ולתדהמת המעורבים בפרשה, המשטרה עצרה את החשוד, "מכיוון שעלה חשד שהוא מחזיק באמצעי מדיה שלו חומרים מיניים של אותה אישה, וכי הוא בעצם זה שסחט אותה", סיפר נציג המשטרה במהלך הדיון. "היה כוונה להביאו לבית המשפט אך מכיוון שלא הספקנו להביא אותו בזמן, הוא שוחרר על ידי השופט ביאלין אלעזר והבקשה נדחתה".

"עם זאת", מוסיף ומספר נציג המשטרה על השתלשלות החקירה, "המשכנו את החקירה בעניינו, חדרנו למכשיר מדיה וגילינו עשרות תמונות עם תכנים מיניים ופדופיליים של החשוד עם מגוון רב של קורבנות מכל המינים".

במהלך חקירתו, שארכה זמן רב, החשוד "עומת עם התכנים המזעזעים שהתגלו בטלפון שלו וברוב השאלות שהפלילו אותו הוא שמר על זכות השתיקה וטען כי המשטרה תופרת לו תיק", ציין רס"מ בן חיים.

עוד אמר נציג המשטרה במהלך הדיון על החשוד בהתייחס לאישומים נגדו, כי "מדובר באדם שפעל בתחכום, התחזה לנשים וגברים, היה בקשר עם נשים ואסף עליהם חומרי תועבה, עבירות שיש בהן מסוכנות רבה, גם הפנייה התמימה שלו באמתלה למשטרה מעידה על שיבוש".

במהלך הדיון אמר סנגורו של החשוד עו"ד אהוד גבאי בין השאר כי "מרשי הוא אדם נורמטיבי, איש מכובד בקהילה, לצערו הרב הוא הוזמן על ידי נערת פיתוי להגיע לצימר… וכאשר הגיע עם נערת הפיתוי שפיתתה אותו, המתינו לו עם וידאו ואמרו לו 'אם לא תשלם רבע מיליון שקל אנו נעביר את הסרטון הזה לאשתך'. כמובן שמרשי סירב לסחיטה הזו", הוסיף ואמר עו"ד גבאי והתייחס לממצאים שאותרו בטאבלט של החשוד ולחשדות החמורים המיוחסים: "הטאבלט הזה היה ברשותם (של שני החשודים, ש.ה) במשך שלושה שבועות, כאשר החשוד לא נענה הגיעו הסוחטים לביתו ואמרו לו 'אם ברגע זה לא תארגן רבע מיליון שקלים – הם שתלו כבר חומרים פדופליים במכשיר – הם עולים לאשתך'".

בתום הדיון, החליט שופט בית משפט השלום אורן סילברמן על הארכת מעצרו של החשוד בשלושה ימי מעצר. בהחלטתו מציין השופט כי עיון בחומרי החקירה הקיים בתיק, "מבסס את טענת המשטרה לקשר של החשוד לאותו המכשיר", וכי "החומר שנפרק מהמכשיר המדובר הוא משמעותי ומקיים חשד סביר לעבירות המיוחסות".

באשר לטענות על מעורבותם של החשודים שנעצרו בעבר בתכנים שהתגלו במכשיר דוחה השופט סילברמן ואומר "לאור הממצאים הקיימים מפריקת המכשיר, גם לאור לוחות הזמנים המתוארים על ידי החשוד, הדברים אינם עולים בקנה אחד".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. שכן

    עדיף היה לו, לא להתלונן . כמו שעושים ברוב הספורים האלה במגזר . המשארה הייתה מחכה קצת לא היה קורה כלום

  2. דתי שפוי

    "מרשי הוא אדם נורמטיבי, איש מכובד בקהילה"
    זה שהוא פדופילי וסוטה , זה נחשב לנורמה אצל החרדים ואצל עורך דינם..

  3. זקיפון

    השופט ככל הנראה טעה טעות גסה בהחלטתו.
    נא לעין היטב בפסקה האחרונה של הכתבה.
    אם הדברים אינם עולים בקנה אחד, משמע כי לנאשם/חשוד היו שני קנים דבר שהוא תופעה נדירה ביותר . . .

  4. לא כל מי שחרדי הוא צדיק

    בתור חרדית כאילו מצפים ממני להגן עליו,אבל האמת שאני בעד שיענש במלוא חומרת הדין.אדם כזה מסוכן לציבור,מסתובב בינינו עם פרצוף של כבשה תמימה ומתלונן שניסו לסחוט אותו ומתעלם מכך ש"הוא התחיל" כש"התפתה לנערת פיתוי" הרי אף אחד לא איים עליו עם אקדח לבוא לצימר איתה,והרי אם לא היו סוחטים אותו הוא היה ממשיך את החיים כרגיל ובוגד באישתו ובאלוהיו שוב ושוב.משמיים הוא נפל בבגידתו בידיים של "סחטנים"ככה האמת יצאה לאור.ושעורך הדין לא יתאמץ יותר מידי בשבילו,כי מידת הצדק שהוא יענש.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר