זירת התאונה ברמת שרת (צילום: ישי לוי, תיעוד מבצעי מד"א)
זירת התאונה ברמת שרת (צילום: ישי לוי, תיעוד מבצעי מד"א)

רמת שרת: שליח פיצה רוכב אופנוע בן 18 נפגע מרכב, פונה במצב קריטי לשערי צדק

תאונת דרכים קשה התרחשה לפני זמן קצר ברחוב קדיש לוז, רוכב האופנוע, שליח פיצה, בן ה-18, נפגע מרכב ופונה כשהוא ללא דופק וללא נשימה לבית החולים שערי צדק

פורסם בתאריך: 3.2.21 14:51

תאונת דרכים קשה התרחשה לפני זמן קצר בשכונת רמת שרת בירושלים – שליח פיצה רוכב אופנוע כבן 18 נפגע מרכב פרטי, הוא פונה לבית החולים שערי צדק כשמצבו קריטי. גורמי ההצלה ביצעו עליו פעולות החייאה בשטח ובדרך לטיפול נמרץ.

ממד"א נמסר: "בשעה 14:16 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על תאונת דרכים בין רוכב אופנוע לרכב ברחוב קדיש לוז בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק תוך כדי ביצוע פעולות החייאה נער עם חבלת ראש".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


חובש רפואת במד"א מוחמד עליאן מתאר: "רוכב האופנוע שכב צמוד למדרכה מספר מטרים מהאופנוע ומהרכב הפרטי כשהוא מחוסר הכרה. הוא סבל מחבלת ראש קשה מאוד והיה ללא דופק וללא נשימה, מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".


זירת התאונה ברמת שרת (צילום: ישי לוי, תיעוד מבצעי מד"א)

זירת התאונה ברמת שרת (צילום: ישי לוי, תיעוד מבצעי מד"א)


יונתן בן שושן, חובש באיחוד הצלה, מציין כי "מדובר בשליח פיצה שרכב על אופנוע ונפצע אנושות כתוצאה מתאונה עם מעורבות רכב פרטי. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו הוא פונה לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה במצב אנוש".

ממשטרת ירושלים נמסר: "בוחני תאונות דרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות תאונת דרכים שאירעה לפני זמן קצר בין רוכב אופנוע לרכב ברחוב קדיש לוז בירושלים. כתוצאה מהתאונה פונה רוכב האופנוע (18) לטיפול רפואי".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אזרח שאיכפת לו

    הקטנועים ,האופניים החשמליים ובמיוחד הקורקינטים למיניהם ( ובמיוחד הרכינוע – סקט בורד) ,סכנת נפשות.
    שומר נפשו ירחק מהם . מסוכנים מאוד גם להולכי רגל על המידרכות !!! פקחי העירייה צריכים להיות על המידרכות , ולתת קנסות לאופניים ,במקום להיטפל בשטויות של שילוט ,ניקיון חצרות וחניה כלפי האזרח .

  2. דבש, ירושלים

    אני לא יודע מה קרה כאן ואני מאחל לרוכב החלמה מהירה ושלמה, בכל אופן עם איך שהרוכבים למיניהם נוסעים ומזגזגים בכבישים, נס גדול שזה לא קורה יותר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר