קוקאין - תמונה להמחשה (צילום אילוסטרציה: אורן זיו)
קוקאין - תמונה להמחשה (צילום אילוסטרציה: אורן זיו)

סערה בעולם הכדורגל: שחקן בליגה הלאומית נעצר בחשד להחזקת קוקאין

לפי פרסום ראשון באתר "כתב פלילי": כדורגלן מהליגה הלאומית נעצר בסוף השבוע במלון בתל אביב, בחשד כי החזיק 17 גרם קוקאין; בית המשפט אסר על פרסום שמו

פורסם בתאריך: 7.2.21 11:37

שחקן בליגה הלאומית נעצר ביום חמישי בלילה במלון בתל אביב, בחשד להחזקת 17 גרם קוקאין. לפי פרסום ראשון באתר "כתב פלילי" – המשטרה הוזעקה למלון בעקבות תלונות על רעש שבוקע משני חדרים, שסמוכים אחד לשני בבית המלון. שוטרי הסיור חילקו דוחות בחדר אחד, שבו ככל הנראה נרשמה התקהלות, אך בחדר השני המשטרה מצאה את הכדורגלן ושתי נשים, כך לטענת המשטרה, כאשר מאוחר יותר בחיפוש שנערך נתפס הקוקאין.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בבקשת הארכת המעצר של הכדורגלן עולה כי החשוד אף קילל במהלך המעצר את אחת השוטרות בזירה. בית המשפט קיבל את בקשתו של הכדורגלן ואסר על פרסום שמו.

נציג המשטרה ביקש מבית המשפט השלום בתל אביב-יפו להאריך את מעצרו של הכדורגלן, אך מנגד, סנגורו של החשוד טען בדיון הארכת מעצרו כי "הסמים לא נתפסו ברשותו או עליו כמו שטוען נציג המשטרה, הם נתפסו במסדרון, שם היו המון אנשים. היתה מסיבה בחדר ליד ולא בחדר של החשוד. חברי לא יכול לומר שסומך על הגרסה שלו, החשוד אמר שהסמים לא שלו. מדובר בבן טובים, שחקן כדורגל ללא עבר פלילי, זה היום הראשון שלו במעצר. אף אחד מהאחרים לא נעצר, החברים שלו פה ורק הוא נעצר כי שוטר חושב שאולי הוא זרק או אני לא יודע. הסמים לא שלו ואין חשד לסחר. מדובר בהחזקה שלא לצריכה עצמית. אני לא חושב שהיה צריך להביא אותו לבית המשפט בימי הקורונה. אני מבקש לשחרר אותו בכל תנאי שבית המשפט יראה לנכון".

שופטת השלום בתל אביב דליה ורד הורתה על שחרורו של הכדורגלן למעצר בית בבית אחיו בצפון הארץ, ובתנאים מגבילים אחרים וערבויות. בהחלטתה ציינה השופטת בין השאר כי "לפני בקשה להארכת מעצרו של החשוד, שנעצר בחשד לביצוע עבירות של החזקה ושימוש בסמים שלא לצריכה עצמית, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו והטרדה מינית. מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר לביצוע העבירות על ידי החשוד, ואולם קשה להעריך בשלב זה את עוצמת החשד בנוגע לשימוש בסמים שלא לצריכה עצמית. בהתחשב בעוצמת עילות המעצר, ובהתאם להוראות הדין, אני מוצאת, אפוא, כי ניתן להסתפק במקרה זה בחלופת מעצר הולמת. אציין כי אין לחשוד עבר פלילי".

לאחר החלטת בית המשפט, ביקש נציג המשטרה מהשופטת עיכוב ביצוע כדי לאפשר לו להגיש ערר לבית משפט המחוזי בעיר ובקשתו התקבלה, אלא שהערר שהוגש על ידי המשטרה נדחה ונקבע כי החשוד ישוחרר למעצר בבית בבית אחיו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר