יובל כרמי (צילום: מתוך יוטיוב)
יובל כרמי (צילום: מתוך יוטיוב)

לצד החקירה הפלילית: הוגשה בקשה לפתיחת הליך משמעתי במשרד הבריאות נגד הפסיכולוג יובל כרמי

עו"ד רוני אלוני סדובניק, שמייצגת את המתלוננת הראשונה נגד הפסיכולוג יובל כרמי החשוד בביצוע עבירות מין ב-6 מטופלות, פנתה ליחידת התביעות בבית הדין המשמעתי במשרד הבריאות בבקשה לפתוח בהליך משמעתי לשלילת רישיונו של כרמי לעסוק כפסיכולוג

פורסם בתאריך: 8.2.21 17:19

לצד המשך החקירה הפלילית נגד הפסיכולוג מבית הכרם יובל כרמי, שחשוד בביצוע עבירות מין ב-6 מטופלות – אתמול, ראשון, הגישה עו"ד רוני אלוני-סדובניק, שמייצגת את המתלוננת הראשונה, בקשה ליחידת התביעות בבית הדין המשמעתי במשרד הבריאות לפתוח בהליך משמעתי לשלילת רישיונו של כרמי לעסוק בפסיכולוגיה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


עו"ד אלוני-סדובניק מציינת בבקשתה כי "אני מבקשת להגיש תלונה בשם מרשתי על אף קיומה של חקירה פלילית, תלויה ועומדת. מאחר ויש נוהג לומר לכלל המטופלות בהן פגע מינית: 'אני אוהב אותך כמו הבת שלי', 'את כמו הבת שלי'; יש להתניע לאלתר הליך לפסילת רשיונו כפסיכולוג וכן ליזום צוות חקירה מיוחד שיחקור כיצד ייתכן שלקופת החולים הכללית הפנתה אליו כל כך הרבה מטופלות על אף דיווח/תלונה שכבר הוגשה לקופת חולים כללית לפני כשנה בידי פסיכולוג אחר".

עו"ד אלוני-סדובניק מציינת בפנייתה שמות של רופאים נוספים שלגביהם עלה חשד או הורשעו בביצוע עבירות מין כלפי מטופלות, אך שמם נאסר בפרסום. בהמשך היא מבקשת לפתוח בהליך משמעתי נגד יובל כרמי. כמו כן, היא מציינת כי "מדוע לא תכריזו את מדיניות אפס סובלנות כלפי רופאים ופסיכולוגים ופסיכיאטריים שיימצא כי הטרידו או פגעו מינית במטופלות". אי אפשר לעבור לסדר היום יותר".


עו"ד רוני אלוני סדובניק (צילום: אלכס מורוזוב)

עו"ד רוני אלוני סדובניק (צילום: אלכס מורוזוב)


כפי שפורסם ב"כל העיר" – כרמי, בן 66, פסיכולוג קליני ותיק מבית הכרם, נעצר בחשד לביצוע מעשה אינוס ומעשה מגונה בצעירה לפני כחודש. אתמול, ראשון, אחרי כארבע שעות של דיון, ‏בית משפט השלום בירושלים האריך בשלושה ימים נוספים את מעצרו של הפסיכולוג יובל כרמי, עד ליום 10.2, ודחה את הצעת חלופת המעצר שהציג סנגורו, עו"ד יהודה שושן. עד כה התלוננו נגד כרמי 6 מטופלות.

"כל העיר" פנה למשרד הבריאות שמסר בתגובה כי "העניין הובא לידיעת משרד הבריאות והוא מטופל על פי דין".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. .

    שימות. שיתאבד בכלא. אפס אפס אפס. תמות כבר!
    רוני את תותחית ואין כמוך!
    יהודה שושן לא יכול עלייך!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר