ליאור חי סחראי ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)
ליאור חי סחראי ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

בית שמש: בדרך למשמרת במד"א – הטרגדיה של ליאור חי סחראי, בן 22 במותו

אבל כבד הבוקר בבית שמש - אחרי שנפגע באורח קשה בתאונה בשבוע שעבר בכביש 1 כשהוא בדרך למשמרת מד"א, ליאור חי סחראי בן ה-22, מת הלילה מפצעיו

פורסם בתאריך: 14.2.21 12:56

אבל כבד בבית שמש ובארגון מד"א ירושלים עם היוודע מותו של ליאור חי סחראי, בן ה-22, הלילה בבית החולים הדסה עין כרם. סחראי נפצע קשה בתאונה דרכים עצמית בכביש 1, בעת שהיה בדרכו למשמרת בוקר בתחנת מד"א במודיעין.

מבית מד"א ירושלים מסרו הבוקר: "אנו משתתפים בצערם הכבד של משפחת סחראי על מותו הטראגי בטרם עת של הפראמדיק ליאור חי סחראי ז"ל, שנפטר הבוקר לאחר שנפצע קשה בתאונה בשבוע שעבר".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ליאור חי סחראי ז"ל (צילום: מתוך אינסטגרם)

ליאור חי סחראי ז"ל (צילום: מתוך אינסטגרם)


במד"א ירושלים מספרים כי "בשנת 2015 ליאור הצטרף לשורות מד"א ירושלים ושימש כמתנדב נוער בסניף מד"א בית שמש במרחב ירושלים. כשנה לאחר מכן המשיך לפעול כאחראי משמרת נוער וכמדריך נוער בתחנת בית שמש. ליאור התגייס לצה"ל ושירת כפרמדיק צבאי, לאחר שחרורו החל לעבוד כפראמדיק בתחנת מודיעין במד"א מרחב איילון. ליאור נפצע אנושות בתאונת דרכים בדרך למשמרת בתחנת מודיעין, לפני כשבוע. לפנות בוקר נפטר מפצעיו. יהי זכרו ברוך".

גיא בובליל, פארמדיק מד"א חברו של סחראי ז"ל, הוקפץ לזירת התאונה מתחנת מודיעין. בפוסט מצמרר שפרסם הוא מזחר את המשמרת, שבמהלכה אירעה התאונה: "הגעתי לתחנה כמו שאני תמיד מגיע, השעה היתה 6:20. אני מחכה מחכה והשותף הפרמדיק שאיתי לא מגיע. השעה 6:46 – מתקשר אליך לשאול איפה אתה, מגלה שלא התעוררת ורק עכשיו פתחת את העינים, אומר לך הכל בסדר אני דואג שמישהו ימשוך עד שתגיע, תיסע לאט מדגיש שוב ושוב, סע לאט הכל בסדר, זה קורה, מחכים לך, רק תגיע בשלום".

"בשעה 7:14 מקבל קריאה של תאונת דרכים קשה", מספר בובליל וכותב, "אני הראשון באירוע, בינתיים מדווחים פצוע 1 במקום מחוסר הכרה לא נושם. השעה 7:20 מגיע במהירות אך בזהירות הכביש רטוב".

"הגעתי לתאונה, רואה רכב שתקוע בתוך עץ תאונה עצמית" ממשיך בובליל ומתאר, "מגיע למושב הנהג ורואה את הדבר הנורא מכל, משהו שלא רציתי לפגוש בחיים שלי, אותך, החבר שחכיתי לעשות איתו משמרת, החבר שאני האחרון שדיבר איתך, זה שביקש ממך לנסוע לאט ואני מחכה לך. לבסוף התהפך הכל, אתה זה שמחכה לי בתוך הרכב במצב כל כך קשה לכוד בתוך הרכב".

"זיהיתי אותך בשנייה", מתאר בובליל, "ראיתי את המדים מלאי הדם ואת הפנים השלוות שהרגשתי ממך, בלי מילים, שהנה החבר שלך בא להציל אותך. הייתי חסר אונים בהתחלה, לא יכולתי להוציא אותך מהרכב, אבל לקח מספר דקות מאוד בודדות שחילצו אותך ואני הראשון שנכנס לרכב להוציא אותך. המצב קשה קשה מאוד כמו שתרגלו אותי לתפקד באירוע כזה אבל אף אחד לא תירגל אותי לתפקד לטפל באירוע כזה שחבר טוב שותף לעבודה, ואני זה שצריך לטפל בו. השעה 7:32 במהירות הכנסתי אותך לאמבולנס בקשתי מעוד חבר פרמדיק להצטרף אלי לפינוי שיהיה איתי עוד משהו מקצועי בשביל לטפל בך בצורה הכי הכי טוב".

"אני יודע שעשיתי את המירב שלי ומפה זה רק אתה עם אלוהים", ממשיך וכותב בובלי, "השארתי אותך בחדר הלם עם הצוות הכי הכי טוב שיכולתי לבקש. יצאתי מהחדר הרופאים כולם עליך יצאתי והתפרקתי בכיתי וידעתי שמפה זה הפעם האחרונה שאני זכיתי לשמוע את קולך לראות את החיוך הצחוק השיחות העמוקות, מפה זה לא אותו דבר".

הלוויתו של ליאור חי סחראי ז"ל תתקיים היום בשעה 15:00 בבית העלמין המקומי "דרך החיים" בעיר בית שמש.

סחראי ז"ל הותיר אחריו הורים, יעל ורוני סחראי ו-5 אחים. יהי זכרו ברוך.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ירושלמית

    עצוב מאוד
    יהיה זכרו ברוך
    המקום ינחם אתכם עם כל אבלי ציון וירושלים
    שלא תדעו עוד צער
    שתזכו לחיים ארוכים, והרבה נחת מהילדים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר