פורים בכיכר ספרא (צילום: אביעד וייצמן)
פורים בירושלים בשנה שעברה (צילום: אביעד וייצמן)

לקראת חג פורים: עיריית ירושלים תחלק משלוחי מנות לילדי העיר

בעקבות פנייתו של חבר המועצה יוסי חביליו - ל"כל העיר" נודע כי חלוקת משלוחי המנות בשכונות החרדיות בירושלים תתקיים גם בשכונות החילוניות בעיר; המבצע יתבצע באמצעות רישום באתר העירוני; היקף ההשקעה: 300 אלף שקלים. לינק להרשמה בפנים

פורסם בתאריך: 14.2.21 17:13

עיריית ירושלים יצאה בקול קורא לאספקת כ-50 אלף אריזות ממתקים, לצורך משלוח מנות לפורים בירושלים. ל"כל העיר" נודע כי לאחר שחבר המועצה יוסי חביליו (מצילים את ירושלים) ביקש כי משלוחי המנות יחולקו גם לשכונות הפלורליסטיות בעיר, בעירייה נענו לדרישה והפרויקט יורחב גם לציבור החילוני בעיר. העלות הכוללת של הפרויקט – כ-300 אלף שקלים.

לפי הקול קורא שפורסם לאחרונה מטעם העירייה, מתבקשים הזוכים בו להיערך לחלוקה של עד כ-50 אלף משלוחי מנות שיחולקו לקראת חג פורים הקרוב ברחבי העיר ובאמצעות רישום מראש באתר העירוני.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בעירייה ביקשו כי תכולת המארזים תכלול במבה, ביסלי, שוקולד, חמצוצים וסוכריות – בדומה לחלוקת הממתקים שבוצעה בשכונות החרדיות במהלך חג החנוכה בירושלים. המששתפים בפרויקט התבקשו להציג תעודת כשרות בהשגחת העדה החרדית, או של כשרות הרב לנדאו או בד"צ מהדרין של הרב רובין.

כמו כן, נדרשים הזוכים בקול קורא, לצרף לאריזה מדבקה ובה יופיע לוגו העירייה בצירוף ברכת "פורים שמח" מאת ראש העיר משה ליאון ואחד מסגניו.


מתוך מארז לחג חנוכה שחולק בשכונות החרדיות (צילום: שלומי הלר)

מתוך מארז לחג חנוכה שחולק בשכונות החרדיות (צילום: שלומי הלר)


בעקבות החשש כי המהלך העירוני לחלוקת מארזים לחג יתבצע רק בשכונות החרדיות, הודיע חבר המועצה יוסי חביליו (מצילים את ירושלים) כי "אני דורש שמשלוחי המנות יחולקו גם לחילוניים, ואפעל לכך שזה יקרה".


חבר המועצה יוסי חביליו (צילום: ישראל כהן)

חבר המועצה יוסי חביליו (צילום: ישראל כהן)


חלוקת מארזי שי בשכונות החרדיות ביוזמת נציגיהם בעירייה לרגל החגים בתמיכה עירונית הפך למסורת קבועה, תוך ששמותיהם של חברי המועצה החרדים מתנוססים על מארזי השי וזאת באישור היועץ המשפטי בעירייה.

במענה לפניית "כל העיר", מעיריית ירושלים נמסר בתגובה, כי "המשלוחים לא יחולקו רק בשכונות החרדיות, אלא גם בכלליות. החלוקה תיעשה על ידי רישום באמצעות לינק, שיפורסם באתר העירוני. העלות הכוללת היא כ-300,000 שקלים".

לינק להרשמה לחלוקת משלוחי המנות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. ראובן

    והפרויקט יורחב גם לציבור החילוני, החילונים בסוף אחר כך אומרים שנאת חינם, תודה לראש העיר יש גם חד הוריות לדאוג גם להם נקווה שזה יעשה בתבונה….

  2. מירב

    רמאות של העירייה!! הבטיחו לינק באתר ולא פרסמו. לפתוח בחקירה לאן הלך הכסף

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    היכן הלינק הסודי האם רק לחרדים יש זכות לקבל פרס על הנזקים שגרמו לרכוש הציבורי.?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר